Vrij algemeen toch?quote:maar ik doe ook veel leuke dingen of zeg gewoon dat ik ontzettend blij met hem ben en trots en gekke avontuurlijke dingen, of een keertje lekker uitgebreidt uit eten om te vieren dat we "zoveel X maanden " samen zijn werkt ook altijd wel, lekker de tijd voor elkaar nemen EN vooral altijd naar de andere luisteren.....
Ik vind het zo vreselijk om dat dagelijks te moeten roepenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:
's Avonds lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank.
Maar vooral: elke dag "ik hou van jou" gemeend zeggen![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:10 schreef Sport_Life het volgende:
Een telefoonrekening van 100 Euro zegt misschien genoeg?
hoezo gefrustreerdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef mForce het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk om dat dagelijks te moeten roepenik doe het wel zonder gezeur en ik laat het ook niet blijken omdat vrouwen dat blijkbaar nodig hebben, ik heb zelf geen bevestiging nodig om te weten dat iemand van me houd, ik kijk naar daden... ach ja als je er iemand gelukkig mee maakt..
En brood i.p.v. de gebruikelijke hondenbrokken?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:26 schreef Beach het volgende:
Een dagje uit de kelder laten.
Dat doe ik dus ookquote:
Met jou kan ik praten, heb jij niet nog een leuke zus?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:14 schreef Dickies het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ookMijn vriendin zegt soms echt te vaak hoeveel ze wel niet van me houdt en me nooit meer kwijt wilt dat ik ook wel eens gewoon reageer met een 'ok'
Wat natuurlijk weer niet goed valt. Voor mij gaat de waarde van het geheel er ook af als je het constant gaat roepen. Ik weet wel dat ze het echt meent, en ik vind het ook leuk om te horen maar niet te vaak. Ik vind het leuker als ze spontaan (zoals vorige week ergens) komt met het idee om samen te koken en te eten etc.
Zelf stuur ik wel eens een smsje voor het slapen, of op andere momenten. Soms een e-card. En natuurlijk gewoon in het echt door het te zeggen. Bepaalde data die belangrijk zijn (voor ons). Uit eten gaan, dagje weg.. enz.
Helaasquote:Op zondag 28 mei 2006 17:25 schreef mForce het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten, heb jij niet nog een leuke zus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |