abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38234735
Hallo,

Ik vroeg me af hoe jullie je vriend/vriendin laten blijken dat je van hem/haar houdt?
Doen jullie dit vooral met woorden, door ellenlange mails of brieven te schrijven, of uren te bellen, of vooral door daden ( leuke dingen te gaan doen en dus op die manier te laten zien dat je haar/hem echt heel bijzonder en leuk vind )?

Sturen jullie veel smsjes en wat zeggen jullie dan zoal?
Gewoon uit nieuwsgierigheid & ik zelf stuur vaak mails maar ik doe ook veel leuke dingen of zeg gewoon dat ik ontzettend blij met hem ben en trots en gekke avontuurlijke dingen, of een keertje lekker uitgebreidt uit eten om te vieren dat we "zoveel X maanden " samen zijn werkt ook altijd wel, lekker de tijd voor elkaar nemen EN vooral altijd naar de andere luisteren.....

That does the trick for me.
pi_38234989
Een telefoonrekening van 100 Euro zegt misschien genoeg? Verder geef ik d'r weleens leuke dingen en we mailen zo'n 3x per week. (aangezien we 200 km uit elkaar wonen en elkaar alleen in 't weekend zien als ik naar mn ouders ga).
pi_38235057
Het beste is gewoon te bellen denk ik, als je ver van elkaar bent.. emailtjes vind ik zo onpersoonlijk en dat doe (deed) ik zelf ook, vind het wel raar dat vrouwen zo vaak bevestiging nodig hebben, woorden zeggen mij niet veel....
quote:
maar ik doe ook veel leuke dingen of zeg gewoon dat ik ontzettend blij met hem ben en trots en gekke avontuurlijke dingen, of een keertje lekker uitgebreidt uit eten om te vieren dat we "zoveel X maanden " samen zijn werkt ook altijd wel, lekker de tijd voor elkaar nemen EN vooral altijd naar de andere luisteren.....
Vrij algemeen toch?
This is what you are, this is what you get...
pi_38235114
Als (uitwonende) student kan ik onmogelijk 100E per maand aan belkosten lappen, dus op een gegeven moment zijn we gaan mailen. maar ze heeft sinds kort ADSL dus tegenwoordig Skypen we.

En we roepen vaak leuke dingen tegen elkaar. Zij wel vaker dan ik geloof ik, volgens haar moet ze af en toe even zeggen dat ze van me houdt, nou ja ze doet maar
pi_38235227
's Avonds lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank.
Maar vooral: elke dag "ik hou van jou" gemeend zeggen
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_38235665
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef spijkerbroek het volgende:
's Avonds lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank.
Maar vooral: elke dag "ik hou van jou" gemeend zeggen
Ik vind het zo vreselijk om dat dagelijks te moeten roepen ik doe het wel zonder gezeur en ik laat het ook niet blijken omdat vrouwen dat blijkbaar nodig hebben, ik heb zelf geen bevestiging nodig om te weten dat iemand van me houd, ik kijk naar daden... ach ja als je er iemand gelukkig mee maakt..
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:04:51 #7
86254 brijner
Dyslectisch Taalpurist
pi_38236864
Met een fruitjoy, maar die zijn dan ook superrrrr lekerrrrrrrrr!!
And then depression sets in...
pi_38238146
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:10 schreef Sport_Life het volgende:
Een telefoonrekening van 100 Euro zegt misschien genoeg?
Amateur.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:41:41 #9
136386 ivo-de-piefo
[ Tepel : 0 ]
pi_38238194
Af en toe leuke kaartjes sturen of een kleinigheidje geven... niet te vaak natuurlijk, dan lijkt het op "omkopen"
pi_38238692
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef mForce het volgende:

[..]

Ik vind het zo vreselijk om dat dagelijks te moeten roepen ik doe het wel zonder gezeur en ik laat het ook niet blijken omdat vrouwen dat blijkbaar nodig hebben, ik heb zelf geen bevestiging nodig om te weten dat iemand van me houd, ik kijk naar daden... ach ja als je er iemand gelukkig mee maakt..
hoezo gefrustreerd
pi_38239816
Een dagje uit de kelder laten.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_38239841
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:56 schreef Moja het volgende:

[..]

hoezo gefrustreerd
Vertel mij wat....
pi_38240004
Ach algemeen...
Tsja, het gaat natuurlijk om het gevoel wat je erbij hebt hé, dan hoeft een etentje niet meer perse "algemeen" te zijn, als die juiste blik en de juiste woorden en die juiste knuffel er op het juiste moment is, dan is dat toch minder algemeen als een date die tegenvalt ook al doe je precies dezelfde dingen of een scharrel waar het na 2 weken al niet mee blijkt te werken.

Gevoelens zijn niet algemeen.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:32:42 #14
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_38240049
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:26 schreef Beach het volgende:
Een dagje uit de kelder laten.
En brood i.p.v. de gebruikelijke hondenbrokken?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 00:03:33 #15
146730 R81
Ech wel...
pi_38253925
Ik ben er voor haar, altijd.
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_38267647
gewoon zeggen wat je voelt..

Wat ik weleens doe is een lekker etentje maken, het huis mooi/ romantische sfeer geven dmv kaarsen...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:56:49 #17
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_38274849
ik heb het idee dat de spontane en niet-perse-lief-bedoelde acties die toch laten zien hoe veel je van iemand houdt het speciaalst zijn

tuurlijk bellen en mailen en faxen en smsen en knuffelen en zoenen en sexen we, maar soms heb je gewoon een soort moment en dat kan altijd en overal!

ineens weer beseffen hoe ontzettend verliefd je bent
en daar hoeft hij meestal niet echt iets speciaals voor te doen
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 27 mei 2006 @ 18:14:11 #18
141994 Dickies
Since 1922
pi_38275403
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef mForce het volgende:

ik kijk naar daden...
Dat doe ik dus ook Mijn vriendin zegt soms echt te vaak hoeveel ze wel niet van me houdt en me nooit meer kwijt wilt dat ik ook wel eens gewoon reageer met een 'ok' Wat natuurlijk weer niet goed valt. Voor mij gaat de waarde van het geheel er ook af als je het constant gaat roepen. Ik weet wel dat ze het echt meent, en ik vind het ook leuk om te horen maar niet te vaak. Ik vind het leuker als ze spontaan (zoals vorige week ergens) komt met het idee om samen te koken en te eten etc.

Zelf stuur ik wel eens een smsje voor het slapen, of op andere momenten. Soms een e-card. En natuurlijk gewoon in het echt door het te zeggen. Bepaalde data die belangrijk zijn (voor ons). Uit eten gaan, dagje weg.. enz.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_38305615
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:14 schreef Dickies het volgende:

[..]

Dat doe ik dus ook Mijn vriendin zegt soms echt te vaak hoeveel ze wel niet van me houdt en me nooit meer kwijt wilt dat ik ook wel eens gewoon reageer met een 'ok' Wat natuurlijk weer niet goed valt. Voor mij gaat de waarde van het geheel er ook af als je het constant gaat roepen. Ik weet wel dat ze het echt meent, en ik vind het ook leuk om te horen maar niet te vaak. Ik vind het leuker als ze spontaan (zoals vorige week ergens) komt met het idee om samen te koken en te eten etc.

Zelf stuur ik wel eens een smsje voor het slapen, of op andere momenten. Soms een e-card. En natuurlijk gewoon in het echt door het te zeggen. Bepaalde data die belangrijk zijn (voor ons). Uit eten gaan, dagje weg.. enz.
Met jou kan ik praten, heb jij niet nog een leuke zus?
pi_38310320
Door kleine dingetjes te doen die laten weten hoe speciaal ze is. Kan variëren van een kaartje tot een lief smsje. Maar dit niet elke dag doen, anders word het weer afgezaagd en is het niet meer speciaal.
pi_38310498
Nou door af en toe een lieve mail,door smsjes,door dingen te doen voor hem
Of op zijn tijd iets te organiseren(etentje,ontbijtje)
EN door te laten merken dat ik van hem houd..en zeggen dat ik van hem houd natuurlijk.. dat gebeurt merendeels als hij iets liefs doet of zegt,dan zeg ik het spontaan

En af en toe een lief cadeautje voor hem te kopen,hoef niet duur of groot te zijn
Salsa Española
  zondag 28 mei 2006 @ 20:13:43 #22
141994 Dickies
Since 1922
pi_38310819
quote:
Op zondag 28 mei 2006 17:25 schreef mForce het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten, heb jij niet nog een leuke zus?
Helaas
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_38345369
In zijn ogen kijken en mijn ogen laten vertellen hoe ik voor 'm voel.
  maandag 29 mei 2006 @ 21:11:37 #24
93066 izzow
DefQon.1
pi_38345617
Ik heb net iets liefs gedaan voor mijn vriendinnetje

Ik heb een klein boekje gemaakt met van die kleine velletjes,
daar heb ik over ons verleden, heden en toekomst geschreven,
op de laatste pagina een snufje van mijn aftershave op gespoten.

Toen bij de AH een zak suikerhartjes gekocht,

naar haar huis geracet, die suikerhartjes in haar bed verspreid, en het briefje op het kussen.

Tegen haar ouders gezegd dat ze niet mochten zeggen dat ik langs was geweest
(ze is nu werken)

Nu zit ik thuis te wachten op een reactie als ze gaat pitten

alleen is het wel erg dat ik het zelf waarschijnlijk het liefste vind...
en dat ik het niet voor me kan houden en met jullie moet delen
"Professionalisme is: alles in twijfel trekken, Harry..."
pi_38348396
Heb laatst een hele mooie polo voor em gekocht die em fantastisch staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')