Even een licht kritische noot over onze bekroonde en befaamde jeugdopleiding; het wordt weer eens tijd dat er een vleugelspeler uit de eigen jeugd doorbreekt. De laatste was zo ongeveer John van 't Schip. Of was het Bryan Roy? En ik wil niet weten hoe lang dat eigenlijk al geleden is....quote:26/5/2006 - Jeugdopleiding Ajax opnieuw de beste van Nederland
Vanmiddag werd de Jeugdopleiding van Ajax benoemt tot de beste jeugdopleiding van het seizoen 2005/2006 in Nederland, zo meldt Ajax.nl. (Duh.) John van den Brom kreeg als hoofd jeugdopleiding de award uitgereikt. (
) Ook vorig seizoen ging de titel naar Ajax. (Duh.
)

Voor mij eigenlijk niet meer. Celta gaat hem toch wel kopen. Hij komt echt niet meer terug naar Ajax.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 03:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Daniel de Ridder telt niet mee?

De beste jeugdopleiding en ons eerste kent 13 verschillende Nationaliteiten ???quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Even een licht kritische noot over onze bekroonde en befaamde jeugdopleiding; het wordt weer eens tijd dat er een vleugelspeler uit de eigen jeugd doorbreekt. De laatste was zo ongeveer John van 't Schip. Of was het Bryan Roy? En ik wil niet weten hoe lang dat eigenlijk al geleden is....![]()

Daar kunnen we dus wel een streep doorhalen.quote:Landzaat niet naar Ajax, maar naar FC Porto
FC Porto is in de race om Denny Landzaat over te nemen van AZ, dit meldt De Telegraaf in haar zaterdageditie. De Portugese club van oefenmeester Co Adriaanse is van mening dat het met Landzaat in de gelederen een goede kans maakt in de Champions League.
De middenvelder bezit volgens Porto dermate veel kwaliteit dat het winnen van de Champions League weer mogelijk moet zijn. Mocht de transfer van Landzaat doorgang vinden, dan wordt hij herenigd met zijn oude trainer Co Adriaanse. Het tweetal werkte eerder al samen bij AZ.

Dit was al bekend toch zeker? Zie 't in dit topic nog niet staan.quote:26/5/2006 - Inter vervangt Galatasaray op Amsterdam Tournament
(Gepost door RvN, met dank aan forumlid Yorez)
BRON: Ajax.nl
Internazionale uit Milaan zal Galatasaray vervangen tijdens het LG Amsterdam Tournament op 4 en 5 augustus in de Amsterdam ArenA. De Turkse voetbalbond heeft onlangs besloten de start van de nationale competitie een week te vervroegen. Dat betekent dat de Turkse club, die geen speciale dispensatie heeft gekregen om later te beginnen, zijn eerste competitieduel in het weekend van het toernooi moet spelen. Reeds gekochte kaarten blijven uiteraard gewoon geldig. Informatie over het eventueel inleveren van kaarten volgt zo snel mogelijk.

In het land der blinden...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
De beste jeugdopleiding en ons eerste kent 13 verschillende Nationaliteiten ???Titel kan de prullebak in
![]()

quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt er nu met trots gesproken over Mandy?

Komt omdat je drie topics te laat bentquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:30 schreef twi het volgende:
Mooi
[..]
Dit was al bekend toch zeker? Zie 't in dit topic nog niet staan.

Het gaat ook zo hard tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:59 schreef devv05 het volgende:
Komt omdat je drie topics te laat bent
Maar het blijft een kuttoernooi.

Die faalt in elk topduel....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijkwaardig aan elkaar kunnen worden. Joris heeft nog duidelijk een streepje voor.

Portugese media melden er niks over hoor. Maar goed, als hij maar niet naar Ajax komt is het goed. Dat stukje over de CL winnen is wel lachwekkend zeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar kunnen we dus wel een streep doorhalen.

quote:'Turkse spits Bulut in belangstelling Ajax'
Zaterdag 27 mei, door SV, Amsterdam, 08.55u GMT+01.00, AS
De Turkse aanvaller Umut Bulut kan rekenen op belangstelling van Ajax. Althans, volgens de geruchten in dat land. De spits scoorde dit seizoen twintig keer voor MKE Ankaragucu.
Naast Ajax hebben RSC Anderlecht en Trabzonspor belangstelling. De laatste zou de grootste kanshebber zijn op de transfvrije 23-jarige aanvaller.
Volgens Turkse media heeft Trabzonspor de spits afgelopen donderdag een aanbieding van twee miljoen dollar per jaar gedaan.
quote:Fisnik Shala tevreden over zijn stage
Zaterdag 27 mei, door SV, Amsterdam, 10.02u GMT+01.00, AS
De jonge Zweedse aanvaller Fisnik Shala is tevreden over zijn stage bij Ajax, dat stelt hij in de Zweedse media. De spits deed met diverse wedstrijden van de A-junioren mee.
'Ik speelde een goede week bij Ajax. Het is een mooie club met uitstekende faciliteiten en de voetballers zijn er goed. De trainers gaven mij aan dat ik het goed deed', aldus Shala (17).
'Mocht ik van Olsen horen dat Ajax me wil contracteren, dan zeg ik absoluut ja', sluit de voetballer van Trelleborgs FF een kort interview af. Voor een transfer van de jonge Zweed moet Ajax 360.000 euro overmaken.

Welke? Die Zweed, die Turk, die Deen of die Hongaar?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die proefspeler is voor Jong Ajax of de A1

Die Zweed, de rest zijn geruchten en zijn niet op stage geweest.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Welke? Die Zweed, die Turk, die Deen of die Hongaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |