Whahaha dat herinner ik me nog. Ook dat die eigenaar steeds z`n best deed ons ervan te overtuigen dat na 1 keer daar te hebben gegeten iedereen terug komt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:44 schreef mien-moeke het volgende:
Met m'n ex in een pizzaria in Groningen.
Wij zitten te wachten op onze bestelling, krijgen de eigenaar en zijn zoon ruzie.
Staan midden in de zaak, vlak bij ons, tegen elkaar te schreeuwen.
Vliegt er op een gegeven moment ook nog een schaal ofzo door de lucht.![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:36 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb een tijd lang bij een cafetaria gewerkt, ongelooflijk hoevaak mensen een overheerlijke dobermankroket willen bestellen.![]()
Dat is inderdaad schandalig!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef huize het volgende:
[..]
Dressing over de salade was waterig....sorry maar deze is al jaar en dag dezelfde en word kant en klaar ingekocht.
[..]
Nee, je bent niet gekquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:02 schreef piepster het volgende:
Ben ik nou gek, of kloppen al die reacties hierboven niet? Dit gaat toch over blunders van gasten, en dat andere topic over blunders van restaurants etc.
Dat is nog niet het ergste. Wat erger is dat mensen je roepen en dan met een groots en gul gebaar iets in je hand drukken zonder dat jij (en de buren van die persoon) kan zien wat er in zit. Loop je naar achter, zie je dat er 4 stuivers in je hand liggenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:25 schreef Mikkie het volgende:
Of van die mensen met fooi: Moeten ze 54,90 afrekenen: "Doe maar 55." Steek het dan maar in je reet, zeikerd. En dat heeft niks met ondankbaarheid te maken; het is gewoon een belediging.
Dank je.quote:
Dat doe ik altijd bij de pizzajongen. Als ze bij dat bedrijf bewust 9,80 euro vragen voor een pizza... nou dan? Wat is er verkeerd aan als ik die 20 cent aan hem geef?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:25 schreef Mikkie het volgende:
Of van die mensen met fooi: Moeten ze 54,90 afrekenen: "Doe maar 55." Steek het dan maar in je reet, zeikerd. En dat heeft niks met ondankbaarheid te maken; het is gewoon een belediging.
Brrr, ik kan het me voorstellen. De mensen met wie ik ga eten, hebben daar echter weinig last van. Ik verbaas me juist altijd over de enorm fooi die er ontstaat als de rekening gedeeld wordt, iedereen rond lekker makkelijk af, het tikt vaak aardig aan. Wij hebben tegenwoordig een erg populaire vegetarische schotel op de kaart staan, met wat welriekende kazen uit de oven. Al meerdere verhalen gehoord van de bediening, dat gasten eerst dachten dat iemand zijn schoenen had uitgetrokken en vervolgens pas de geur konden plaatsen. Eigenlijk beetje slecht van ons natuurlijk, maar het gerecht is heelijkr en erg populair.... kan moeilijk de geur gaan onderdrukken...quote:Op zondag 28 mei 2006 11:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat pas ergerlijk is, is zo een tafel met een groep mensen die komen eten, de rekening krijgen en die dan delen. Eentje zamelt het geld in. Iedereen geeft wat meer voor de fooi en diegene die het geld inzameld komt dan met de knaken betalen, past het verschil met de rekening (als dat er is) bij (of roomt het af) en betaald precies de rekening. Die heeft dan gegeten op de kosten van de rest van de groep. In een restaurant wat ik ken kwam tijdenlang zo een groep waar de "penningmeester" dat deed.
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:22 schreef Chielus het volgende:
Lekker al die reacties op een kant en klare dressing, post die liever in een ander topic, het ging om een eetcafé, niet over een sterrenrestaurant.
quote:TS
..Bij mijn werk in een klassiekere Frans restaurant,..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |