BNou het is volgens mij wel algemeend bekend dat ze bij de mcDo geen bier verkopen maargoed kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:20 schreef DIJK het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek. In sommige landen hebben ze wel bier bij de Mac.
"And in Paris, you can buy a beer at McDonald's"quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:25 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
BNou het is volgens mij wel algemeend bekend dat ze bij de mcDo geen bier verkopen maargoed kan aan mij liggen
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:19 schreef Beroepsgokker het volgende:
Man bij de McDonalds:
- Verkopen jullie ook bier?![]()
Had die vent eigenlijk wel aardappels geserveerd gekregen bij zijn meiraapjes?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Knip
Daarnaast is het ook voor de gasten die er om heen zitten erg smerrigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:27 schreef rashudo het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik blijf me verbazen over mensen die tijdens het eten roken.. en dan in restaurants waar de rekening voor 2 personen toch wel ver boven de 100 EUR uitloopt. Dat vind ik nu echt zonde.
Alsof zo'n in een stal vetgemest stukje nepwild niet heel erg naar kip smaakt. En dat mag je dan niet zeggen?quote:Blundertje van een andere gast, op het moment van het bestellen van de parelhoen buigt de 40+ dame zich naar haar man en vraagt met een authentieke boerinnen ondertoon "das toch net als kip he?"
Nope, maar tijdens het eten vind ik het toch wel vreemd.. straks valt er nog as in je gerechtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Mmm, ik rook ook niet, maar tussen de gerechten door vind ik het ok.
Soms als je niet synchroon loopt met andere tafels en de afzuiginst. staat verkeerd o.i.d. is het wel storend.
Als je zelf rookt heb je daar geen last van volgens mij.
Het lijkt meer op kip dan wild zwijn op varken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:15 schreef EnderOnline het volgende:
[..]
Alsof zo'n in een stal vetgemest stukje nepwild niet heel erg naar kip smaakt. En dat mag je dan niet zeggen?
Dan maar fout!quote:
Tja.. als er een drankje is wat alle subtiele smaken uit een gerecht overruled...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
wat is er mis met cola?
sommige mensen zijn of de bob, of lusten geen wijn en om nou spa rood te nemen
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:19 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Tja.. als er een drankje is wat alle subtiele smaken uit een gerecht overruled...
Ik heb het echt geprobeerd zoals het "hoort".quote:
Maar goed, als de gast blij is, ben ik ook blij
Afgelopen vakantie maakte een vriend van mij deze opmerking. Hij had het zelf niet door maar kon aan onze reacties merken dat hij iets doms had gezegd. Prachtig!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef Mapani het volgende:
En het eeuwenoude afgezaagde, niet grappige grapje:
"Hoe wilt u uw biefstuk, medium?"
"Nee, doe maar large"
Gast in een breuk, ik vind m ondertussen niet grappig meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |