abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38229741
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Voor iemand met ptss klachten juist niet.. Dat is juist de instandhouding van het probleem... Onderdrukking is een mogelijkheid, maar bij bepaalde pathologie juist HET probleem..
ja maar dat kan jij dus niet opmaken zo 1,2,3 voor bv Katje... the proof of the pudding is in the eating, zij weet zelf denk ik beter dan jij of het voor haar de juiste methode is, dat bedoel ik te zeggen.

ik onderschrijf haar methode, maar dat maakt het geen goede methode voor iedereen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38229752
Wat een lulverhaal. Ik geloof er geen reet van. Wel knap alle problemen rond hervonden herinneringen erin verwerkt.
pi_38229784
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:37 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Ja en je dochter zal nooit zelf gaan nadenken natuurllijk en met dat zeer naieve antwoord meteen tevreden zijn... En er is verder niemand die het weet en het haar mogelijk kan vertellen? En wat zeg je als ze vraagt naar haar vader? En ze die per ce wilt zien?
Je gaat een kind gewoon niet het gevoel geven dat ze ongewenst was op deze wereld en dat is ze ook niet!! want ze is een lief en mooi meisje waar ik heel veel van hou.. Als ze later de leeftijd heeft van mij (laten we zeggen 20 jaar) dan zal ze het misschien wel begrijpen, maar voor die tijd zal het zijn dat mama veel gedronken heeft in die tijd en nooit meer heeft kunnen achterhalen wie de papa is.. Zoals ik al eerder aangaf als jij een kind gaat vertellen dat ze ongewenst is geweest krijgt ze die problemen wel.. en ik zal er alles aan doen om te zorgen dat dat niet gebeurt.. Zij hoeft niet het slachtoffer te zijn van wat er met mij gebeurt is..
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:43:02 #64
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_38229815
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:41 schreef milagro het volgende:

[..]

ja maar dat kan jij dus niet opmaken zo 1,2,3 voor bv Katje... the proof of the pudding is in the eating, zij weet zelf denk ik beter dan jij of het voor haar de juiste methode is, dat bedoel ik te zeggen.

ik onderschrijf haar methode, maar dat maakt het geen goede methode voor iedereen.
Sorry, met die ptss klachten bedoel ik TS.. niet katje.. Punt blijft dat onderdrukken niet de beste manier is, en zeker niet de veiligste.. Maar wel menselijk en iets dat iedereen doet.. Natuurlijk wordt niet iedereen daar ziek van.. Maar als het probleem ernstig is, is die kans wel zeer groot
En hoe voelt u zich nu?
  Forum Admin vrijdag 26 mei 2006 @ 13:43:43 #65
58651 crew  murp
murp
pi_38229841
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef Horsemen77 het volgende:
EDIT
wie zijn dat?

[ Bericht 15% gewijzigd door Copycat op 26-05-2006 15:54:04 ]
pi_38229860
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat een lulverhaal. Ik geloof er geen reet van. Wel knap alle problemen rond hervonden herinneringen erin verwerkt.

ja de OP is ook wel wat verdacht al, maar ja de discussie is er niet minder om, zeg maar
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:45:04 #67
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_38229893
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:42 schreef katje het volgende:

[..]

Je gaat een kind gewoon niet het gevoel geven dat ze ongewenst was op deze wereld en dat is ze ook niet!! want ze is een lief en mooi meisje waar ik heel veel van hou.. Als ze later de leeftijd heeft van mij (laten we zeggen 20 jaar) dan zal ze het misschien wel begrijpen, maar voor die tijd zal het zijn dat mama veel gedronken heeft in die tijd en nooit meer heeft kunnen achterhalen wie de papa is.. Zoals ik al eerder aangaf als jij een kind gaat vertellen dat ze ongewenst is geweest krijgt ze die problemen wel.. en ik zal er alles aan doen om te zorgen dat dat niet gebeurt.. Zij hoeft niet het slachtoffer te zijn van wat er met mij gebeurt is..
Mee eens, maar dat betekent niet dat ze geen vragen gaat stellen, omdat ze niet tevreden is met jou antwoord.. En oh ja, ik heb toen geneukt met een man en ik was dronken, weet niet meer wie geeft het kind nou ook niet echt het idee dat ze gewenst is he? En die vragen komen voordat ze 20 is..
En hoe voelt u zich nu?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:45:51 #68
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_38229921
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:44 schreef milagro het volgende:

[..]

ja de OP is ook wel wat verdacht al, maar ja de discussie is er niet minder om, zeg maar
Boeiend gewoon topic open houden voor de discussie
En hoe voelt u zich nu?
pi_38229932
Nee, het idee dat je mama een hoerig wijf is geweest is ook niet leuk hoor.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_38229971
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:44 schreef milagro het volgende:

[..]

Door de absurditeit en de serieuze reacties van bepaalde users levert dit idd wel vaak de leukste discussies op
pi_38230011
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:45 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat betekent niet dat ze geen vragen gaat stellen, omdat ze niet tevreden is met jou antwoord.. En oh ja, ik heb toen geneukt met een man en ik was dronken, weet niet meer wie geeft het kind nou ook niet echt het idee dat ze gewenst is he? En die vragen komen voordat ze 20 is..
Dat weet ik ben ik me ook zeker van bewust.. en het zal misschien ook niet makkelijk zijn en dat zeg ik ook absoluut niet! Maar ik denk dat het beter is als ze mij de schuld kan geven dan dat ze iemand de schuld geeft waar ze niks mee kan en er dan dus inderdaad mee blijft rondlopen.. Ik ben zelf geen makkelijk meisje en dat is zij ook zeker niet.. maar ik denk wel dat we er uit komen.. tijd zal het leren..
pi_38230012
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jij zegt hardop wat ik meteen dacht, maar toch niet durfde te posten, en nu doe ik het toch. Wat ben ik toch zwak ook he?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_38230075
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef djenneke het volgende:

[..]

Jij zegt hardop wat ik meteen dacht, maar toch niet durfde te posten, en nu doe ik het toch. Wat ben ik toch zwak ook he?
Ja, dat maakt je een achterbaks wijf dat niet voor haar mening durft uit te komen...
pi_38230081
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:43 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Sorry, met die ptss klachten bedoel ik TS.. niet katje.. Punt blijft dat onderdrukken niet de beste manier is, en zeker niet de veiligste.. Maar wel menselijk en iets dat iedereen doet.. Natuurlijk wordt niet iedereen daar ziek van.. Maar als het probleem ernstig is, is die kans wel zeer groot
"onderdrukken" is voor sommigen dus wel beter
en dan onderdrukken dus niet zien als er NOOIT over praten, maar gewoon niet steeds weer het aanhalen en teveel in details blijven treden, over en over, met de psych, maar ook met vrienden , kennissen, op fora, van alles en iedereen je uitlaatklep maken.

je kan er ook téveel over praten namelijk, en een therapie die jaaaaaaaaren duurt vanwege 1 nare ervaring, is in mijn ogen een falende therapie, die het trauma juist vers houdt en zo het een kapstok maakt.
pi_38230112
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef djenneke het volgende:

[..]

wat heb je verdrongen dat je je niet durft te uiten? Dat je vader de wortel die je aan het paard van Sinterklaas wilde geven stiekem zelf heeft opgegeten?
pi_38230126
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:49 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Ja, dat maakt je een achterbaks wijf dat niet voor haar mening durft uit te komen...
Ik dat dacht ik zelf al, maar vond het niet nodig mezelf zo te noemen
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:50:38 #77
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_38230133
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef katje het volgende:

[..]

Dat weet ik ben ik me ook zeker van bewust.. en het zal misschien ook niet makkelijk zijn en dat zeg ik ook absoluut niet! Maar ik denk dat het beter is als ze mij de schuld kan geven dan dat ze iemand de schuld geeft waar ze niks mee kan en er dan dus inderdaad mee blijft rondlopen.. Ik ben zelf geen makkelijk meisje en dat is zij ook zeker niet.. maar ik denk wel dat we er uit komen.. tijd zal het leren..
Veel sterkte toegewenst tegen die tijd.. Ik hoop alleen niet dat als ze je alles gaat verwijten, je zelf niet weer in de knoop raakt..
En hoe voelt u zich nu?
pi_38230144
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:49 schreef milagro het volgende:

[..]

"onderdrukken" is voor sommigen dus wel beter
en dan onderdrukken dus niet zien als er NOOIT over praten, maar gewoon niet steeds weer het aanhalen en teveel in details blijven treden, over en over, met de psych, maar ook met vrienden , kennissen, op fora, van alles en iedereen je uitlaatklep maken.

je kan er ook téveel over praten namelijk, en een therapie die jaaaaaaaaren duurt vanwege 1 nare ervaring, is in mijn ogen een falende therapie, die het trauma juist vers houdt en zo het een kapstok maakt.
mee eensch
  Forum Admin vrijdag 26 mei 2006 @ 13:52:21 #79
58651 crew  murp
murp
pi_38230200
gellukkig is een forum om te discuseren.....
pi_38230208
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:50 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

wat heb je verdrongen dat je je niet durft te uiten? Dat je vader de wortel die je aan het paard van Sinterklaas wilde geven stiekem zelf heeft opgegeten?
Ik heb niks verdrongen hoor
pi_38230218
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:50 schreef evil_cupido het volgende:

[..]

Veel sterkte toegewenst tegen die tijd.. Ik hoop alleen niet dat als ze je alles gaat verwijten, je zelf niet weer in de knoop raakt..
neej dat hoop ik ook.. tegen de tijd dat de vragen daadwerkelijk gaan komen met standvast dan zal ze in d4e pubertijd zijn.. wie weet is ze tegen die tijd pienter genoeg om het goed te kunnen relativeren.. het is af te wachten..
goeie discussie trouwens
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:53:31 #82
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_38230244
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef katje het volgende:

[..]

neej dat hoop ik ook.. tegen de tijd dat de vragen daadwerkelijk gaan komen met standvast dan zal ze in d4e pubertijd zijn.. wie weet is ze tegen die tijd pienter genoeg om het goed te kunnen relativeren.. het is af te wachten..
goeie discussie trouwens
En hoe voelt u zich nu?
pi_38230427
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik heb niks verdrongen hoor
Dat zeg je nu. Na een flinke sessie weet je wel beter
pi_38230470
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat zeg je nu. Na een flinke sessie weet je wel beter
Je wilt me een trauma aanpraten?
pi_38230595
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:59 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je wilt me een trauma aanpraten?
pi_38234859
die bashes zijn zeer jammer
pi_38234972
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef masterlijk het volgende:
die bashes zijn zeer jammer
Welkom op Fok!
This is what you are, this is what you get...
pi_38235103
Je zal er mee aan de slag moeten.. niet hier op fok.. maar et lijkt me zaak om serieus hulp te gaan zoeken en nu het allemaal boven gekomen is het in de ogen te kijken en te gaan beginnen met verwerken.
Zo doorsudderen haalt iig niets uit, als je zelf psychologie studeerd weet je dat ook. Misschien is die studie juist de reden dat het boven gekomen is nu?

Anyway, ga er mee aan de slag.. voor jezelf, voor je eigen leven, blijf niet ronddwalen in wat niet goed gaat en wat klote is.. je toekomst heb je in je eigen handen, aan jou om er iets van te maken.

sterkte.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:17:34 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38235244
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:21 schreef masterlijk het volgende:
ik ben vroeger op me 7e seksueel misbruikt. Het was 1 malig, maar het heeft een niet te onderschatten grote impact op mijn leven. Ik ben er pas op mijn 16e echt 'achtergekomen' en sindsdien gaat het niet goed met mij. Ik heb het al die jaren gemaskeerd met alcohol en nu, op mijn 22e, heb ik nogsteeds geen idee hoe ik er mee om moet gaan. Op mijn 21e 2 maanden in een alcoholkliniek gezeten en pas op mijn 22e erachtergekomen dat het seksueel misbruik overal voor verantwoordelijk is. Ik slik nu seroxat en risperdal en het gaat nu beter.
Ik kan het alleen niet vergeten. De misdader woont ongeveer 500m van mij vandaan en iedere keer als ik hem zie word ik bang. Het rare is dat ik hem makkelijk inelkaar sla, maar ik ben gewoon bang.
Vroeger was ik heel outgoing en extravert, maar nu ben ik niets meer dan een inelkaar gestort hoopje.
Mijn leven is getekend
Je lult uit je nek, zwetsjanus. Je bent niet geloofwaardig met zo'n postgeschiedenis. En dat je na 10 posts zo'n verhaal neerknalt. Kloon, slotje
pi_38235288
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je lult uit je nek, zwetsjanus. Je bent niet geloofwaardig met zo'n postgeschiedenis. En dat je na 10 posts zo'n verhaal neerknalt. Kloon, slotje
ik ben een kloon ja...so what?
Wil nog niet zeggen dat ik me lekker voel, ik denk een keer echt te zeggen wat me op het hart zit.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:19:57 #91
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38235312
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:19 schreef masterlijk het volgende:

[..]

ik ben een kloon ja...so what?
Wil nog niet zeggen dat ik me lekker voel, ik denk een keer echt te zeggen wat me op het hart zit.
Dan moet je niet van die debiele topics openen met je kloon. Je bent gewoon een sensatiemaker
pi_38235314
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, da's zielig..

* Pas op, anders gaat ie huilen en dat geeft zo'n rommel...
pi_38235881
moet ik godverdomme kwaad worden?
pi_38235997
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:37 schreef masterlijk het volgende:
Doe niet zo labiel.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:53:28 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38236449
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:37 schreef masterlijk het volgende:
Doe nou eens normaal, debiel
pi_38236698
ben jij weer zo'n kankermoeder dan
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:06:52 #97
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38236955
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:00 schreef masterlijk het volgende:
ben jij weer zo'n kankermoeder dan
Al dat gescheld, gedraag je eens volwassen man. En smijt niet zo met ziektes aub
pi_38237125
TS

Vind je het gek dat mensen een beetje belachelijk doen? Er heeft ooit iemand een keertje aan je piemeltje gezeten en jij geeft het om een of andere zielige reden de schuld van al je trieste probleempjes. Daar roep je niet echt respect mee op, doe normaal en get over it...
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:14:11 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38237225
TS is geband.
Als ie terug komt mag hij eerst mailen naar de moderators van R&P en dan kijken we of dit topic een tweede kans krijgt. Zijn postgeschiedenis en manier van posten komt de geloofwaardigheid van dit topic verre van ten goede.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')