Belsen +2quote:
Dit was de nieuwe vraag Cafca...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:08 schreef cafca het volgende:de vraag was wie of wat zijn mods...en het antwoord was Mods?
peaceman had al aangegeven dat hij van de vraag af wilde en heeft em dus gewijzigd....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:08 schreef cafca het volgende:de vraag was wie of wat zijn mods...en het antwoord was Mods?
Maar toch 2 punten omdat ie uit het vorige topic kwam?quote:
Jullie kwamen er niet uit, tenminste niet wat ik wilde horen : geobsedeerd. Daarom een nieuwe makkelijke vraag om er vanaf te komen. Misschien vreemd, maar nu was in elk geval wel duidelijk wat ik wilde horen. Maar ik ben met je eens dat het niet de schoonheidsprijs verdient.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar toch 2 punten omdat ie uit het vorige topic kwam?
Ik gun belsen die punten wel, hoor, maar ik vind het toch een beetje vreemd....
Pfoei, gelukkig maar!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar toch 2 punten omdat ie uit het vorige topic kwam?
Ik gun belsen die punten wel, hoor, maar ik vind het toch een beetje vreemd....
Geen Kinks, obscuurder en échte mod.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:18 schreef peaceman het volgende:
Kinks? (die vind je geweldig, dus dat moet bijna wel)
Nee, typisch jaren 60. Het was ook de favoriete band van Alan McGee, die vernoemde zelfs zijn band naar dit nummer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:32 schreef Route het volgende:
The Jam?
En hoe ken jij de band?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
The Creation?
ooit een een compilatie cd van gedownload: Our Music Is Red - With Purple Flashesquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:51 schreef belsen het volgende:
[..]
En hoe ken jij de band?
Uzumaki_Naruto... +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |