Download de afleveringen dan gewoon?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:08 schreef Susie het volgende:
Heb net per ongeluk in het topic USA gekeken, had dat USA ff over het hoofd gezien.... ik laat me over deze discussie niet uit, lijkt mij verstandig.
Zeer goede serie trouwens! Helaas niet vanaf het begin gezien, maar het gaat vast nog wel eens herhaald worden!
quote:
Hij is goedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:50 schreef Miguel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vooral die nieuwe hoofdrolspeler, ik denk dat de serie een stuk beter zal worden nu Wentworth Miller niet langer de rol van Michael Scofiel zal vertolken...
Ja man, dat was echt pwnage.quote:Ik vond het een erg goede aflevering, dat stukje waarin die 2 dumbo's die ander in die put achterlaten was echt grappig
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:21 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Haha die op!
quote:
Euh, het gaat om de kijkers hoor, niet om de personages.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:05 schreef Nuna het volgende:
Ja, lijkt mij ook logisch dat T-Bag vertrekt. Niemand mag hem, dus
Ja, en? Ik wil ook dat T-Bag vertrekt. Daaromquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, het gaat om de kijkers hoor, niet om de personages.![]()
Had ik ook.quote:
Als je zoetsappige soaps wil zien moet je naar GTST oid kijken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef Nuna het volgende:
Ja, en? Ik wil ook dat T-Bag vertrekt. Daarom
Ja, ieder zijn meningquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Als je zoetsappige soaps wil zien moet je naar GTST oid kijken.
Ik vind T-Bag een geweldig karakter die de serie extra spannend maakt met zijn gedrag.
[afbeelding]
Hehequote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Had ik ook.
Als je FF gebruikt moet je even je cache legen.
Wel Arnie toch? In een ver verleden weliswaar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Arnie als Michael Scofield? Dacht het niet.
Edit: ok, geen Arnie maar een andere B-actuer.
Je had het meteen goed hoor, het is wel Arnold. My heroquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Arnie als Michael Scofield? Dacht het niet.
Edit: ok, geen Arnie maar een andere B-actuer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |