Ik gooi deze ronde vanavond dicht.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:39 schreef California het volgende:
Ik ga vandaag proberen March of the Penguins te kijken. En misschien ook nog Hoop Dreams.
Dat zal wel een latertje worden. Tussen het voetbal door ook nog eens de F1-punten verdelen, dus het zal wel na elven worden.quote:Op maandag 12 juni 2006 16:58 schreef Sai het volgende:
Afhankelijk van hoe laat de ronde vanavond dichtgaat kan er nog een update komen op 30.
zo te zien aan de titels hier, zal ik de f1punten interessanter vindenquote:Op maandag 12 juni 2006 18:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat zal wel een latertje worden. Tussen het voetbal door ook nog eens de F1-punten verdelen, dus het zal wel na elven worden.
Bedankt voor de tip! Ondanks de hitte hier op zolder toch maar gekeken, en daar heb ik geen spijt van. Niet altijd prettig om naar te kijken, maar wel mooi, vooral het slot. Helaas is The Thin Blue Line mijn persoonlijke favoriet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef California het volgende:
Darwin's Nightmare komt vanavond op BBC 2.
Hoi, we zijn al een ronde verder.quote:Op woensdag 14 juni 2006 03:52 schreef Plastic_Power het volgende:
(...)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoi, we zijn al een ronde verder.
Shit, je hebt gelijk. Mijn excuses.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:37 schreef JelleS het volgende:
Je hebt een foutje gemaakt Ziggy. Ik had namelijk gestemd voor Die Geschichte Vom Weinenden Kamel, terwijl er staat dat het 0-0 is geworden.
Mja, Sai heeft er dinsdag ook al op gestemd, dus ik denk toch dat het het beste is om het zo te laten. Jammer, want ik vond het ook wel een aardige film.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:24 schreef JelleS het volgende:
Ik dacht er zelf aan om Die Geschichte Vom Weinenden Kamel te wisselen voor Seven-Up, maar Posdnous heeft er net op gestemd.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:33 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0118147
when we where kings
Helemaal vergeten, die heb ik ook gezien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:33 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0118147
when we where kings
Slot was inderdaad goed, daarvoor iets te weinig focus, vond ik. Vanmiddag Control Room gekeken, die vond ik wel iets beter.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:18 schreef JelleS het volgende:
Bedankt voor de tip! Ondanks de hitte hier op zolder toch maar gekeken, en daar heb ik geen spijt van. Niet altijd prettig om naar te kijken, maar wel mooi, vooral het slot. Helaas is The Thin Blue Line mijn persoonlijke favoriet.
Waar heb je die gevonden?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:40 schreef California het volgende:
[..]
Slot was inderdaad goed, daarvoor iets te weinig focus, vond ik. Vanmiddag Control Room gekeken, die vond ik wel iets beter.
Jammer dat de eerste ronde al afgelopen is.
Die heb ik net gekeken. Erg goede/leuke (vooral leuk) docu, maar god wat ergerde ik me aan die johnny.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik denk niet dat het hier thuishoort maar als je nog een leuke documentaire wil zien dan moet je zometeen om 22:45 op Ned.1 naar de donderdag documentaire over Haagse Johnny kijken, een rasechte Hagenees die een growshop-imperium wil opbouwen om zo flink wat geld te verdienen maar of dat ook echt gaat lukken?
Ik heb wat voorstukjes gezien en dat zag er best grappig uit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |