]quote:
Trust me, die wil je niet kennenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef Marty het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag me af hoe hij die grote mond heeft opgelopen in de loop der jaren
En who the f*** is Herman?![]()
Ik denk een combinatie van beide!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:09 schreef DrDentz het volgende:
is hij zo omdat hij er zo uitziet of ziet hij er zo uit omdat hij zo is
Verrek! The Horse Whisperer, natuuuuurlijk! die is er echt op vooruit gegaan.quote:
Gebruik www.tinypic.comquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef Rinaas het volgende:
Hey waarom zijn er nu geen foto's meer te zien die ik heb gepost?? Toen straks waren ze nog wel te zien. Is ook de eerste keer dat ik foto's post... Maar.. wat doe ik verkeerd?? Of moet ik ze niet rechtstreeks van een site halen?? Is dat het? Eerst ergens anders opslaan (mijnfotalbum.nl ofzo)???
Koningin, right.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Onze toekomstige koning en koningin...
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke kleine Mickquote:Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef Marty het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag me af hoe hij die grote mond heeft opgelopen in de loop der jaren
En who the f*** is Herman?![]()
Maxima zou heel goed Koningin kunnen worden en niet 'slechts' prinses, hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:34 schreef m021 het volgende:
[..]
Koningin, right.Grappig dat uit onderzoeken altijd komt dat Nederlanders zich zo verbonden voelen met hun koningshuis, terwijl een groot deel de concepten koning/koningin/prins/prinses niet eens snapt.
een topless foto van mariah careyquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:01 schreef mrcool het volgende:
Denk dat je deze ook niet had geweten:
[afbeelding]
Wtf, hij lijkt op Kevin Bacon, de pedo acteurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |