Oei, die had toen al een ordinair hoofd.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:17 schreef apestaartje het volgende:
Victoria Beckham (copy & paste de link, anders krijg je een kikker te zien): http://img67.imageshack.us/my.php?image=b1276ts.jpg
neej, maar hij zat toen al wel flink aan de ritalin.. ook niet echt goed voor je..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:59 schreef mrcool het volgende:
Kurt Cobain was hier nog heilig en had nog nooit van drugs gehoord!
Ach gut... Holly Hobbie!quote:
Sorry, ik dacht dat het wel duidelijk zou zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:50 schreef ChrisJX het volgende:
Mss is het ook handig er ff bij te zetten om wie het gaat
Iddquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:07 schreef Miss-V het volgende:
Richard Gere heeft zo een klein beetje iets weg van die A.C. Slater van Saved By The Bell.
Klopt! Die heb ik al eens eerder gezien ergens!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef Moja het volgende:
[..]
Dat is volgens mij Tara Reid
[afbeelding]
||quote:
Nee, was helemaal echt! Was op feestje van P.Diddy, zag het van de week op MTV. Ze bleef maar lachen en de fotografen maar klikken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:04 schreef svenakin het volgende:
duidelijk gefotoshopt.
Echt nie!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Das toch gewoon Robert Downey Jr.?
George!! Die bril!! En Jamie Foxx, hahaha, ik herken 'em bijna niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:44 schreef ValenciaHola het volgende:
George Clooney, Bradd pitt
[afbeelding]
jamie Foxx
[afbeelding]
GEORGEquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:44 schreef ValenciaHola het volgende:
George Clooney, Bradd pitt
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |