quote:Op zondag 28 mei 2006 23:42 schreef Allan24 het volgende:
Ey! Mijn Londen kaart staat er niet tussen!![]()
Hij is mooiquote:Op zondag 28 mei 2006 23:42 schreef Allan24 het volgende:
Ey! Mijn Londen kaart staat er niet tussen!![]()
Ooooo jaquote:
Gotta love online translators!quote:The user wrote the following message to you:
--
Hi Marcel, thank you for your postcard and I liked your Polish, very good.
--
Een pak van mijn hart! Ik zag alweer een slapeloze nacht voor mequote:
Zo gaaf! Filippijnen!quote:Krijg net mail, postcard NL-10475 is na 9 dagen in Australië aangekomen:
[..]
Gotta love online translators!
*vraagt gelijk een nieuw adres aan* -- hoezo verslaafd aan postcrossing?
Nieuw adres = naar de Filippijnen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, dat zou inderdaad niet logisch zijn, maar de geadresseerde was een Poolse die geëmigreerd was naar Australiëquote:Op maandag 29 mei 2006 00:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Een pak van mijn hart! Ik zag alweer een slapeloze nacht voor me
[..]
Zo gaaf! Filippijnen!maar waarom had je een bericht in het Pools op je kaart gezet joh
Ik wil ook weer officiele kaarten sturenals mijn kaarten nou eens geregistreerd werden
![]()
Bij mij is het al GMT nu hoor!quote:Op maandag 29 mei 2006 00:54 schreef Allan24 het volgende:
Wanneer verspringt die datum op Postcrossing trouwens? Die kaart van 60 dagen staat nu nog steeds op 60 dagen... en het is al 0:00 geweest... houdt Postcrossing GMT aan als datumgrens?
(Als dat zo is, zullen we 't zo weten natuurlijk, 't is bijna 0:00 GMT)
quote:Op maandag 29 mei 2006 01:03 schreef Allan24 het volgende:
NL-6361 MonkeysInk United States of America 29 Mar, 2006 60 Travelling
Auw!quote:
Dan moet je je heil gaan zoeken bij een brievenbus die om 18.00 uur geleegd wordtquote:Op maandag 29 mei 2006 01:19 schreef Allan24 het volgende:
Ja... en wat erger is.. om 17:00 wordt de brievenbus geleegd
quote:*kras* *tag*
Cool!quote:Op maandag 29 mei 2006 01:35 schreef Sonja27 het volgende:
Wow, ik zit net wat te rommelen in een kast en kom gewoon nog even 22 ongebruikte katten en honden kaartjes tegen! Eigenlijk heb ik er zelfs meer maar een paar zitten goed vast geplakt in mijn katten album waar ik ooit mee begonnen ben.... Maar sinds ik digitaal foto's maak laat ik zelden nog foto's afdrukken van Muis (mijn kat) dus dat album heb ik nooit afgemaakt. Die kaartjes die nog los zaten in het album ga ik mooi voor het postcrossen gebruiken!![]()
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=2671 ?quote:En er zaten veel Jack Russell kaartjes bij maar die spaar ik eigenlijk ook niet echt meer..... Ik heb er inmiddels een mooi ander doel voor gevonden!![]()
maar ik kan nog geen nieuwe aanvragenquote:NL-6361 MonkeysInk United States of America 29 Mar, 2006 61 Travelling
Ja erg hè?!quote:
Jahoorquote:Op maandag 29 mei 2006 02:04 schreef Allan24 het volgende:
Aantal dagen is veranderd:
Ik ben niet de enige die erg isquote:maar ik kan nog geen nieuwe aanvragen
[..]
Ja erg hè?!
Je hebt een u2uquote:Op maandag 29 mei 2006 02:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Jahoorwat moet je daar nu weer mee
![]()
[..]
Ik ben niet de enige die erg is![]()