Ik heb er ook een uit Lapland gehad, met een besneeuwd rendier eropquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef Klonk het volgende:
uit Lapland zie ik net, da's dan wel weer leuk
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, ruilen? krijg jij een andere Fin van me
quote:I am 78 and enjoy receiving postcards from all over.
Ah, dat is ook leukquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:03 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn Disney kaartje met Disneystamps kwam van:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:57 schreef Muck het volgende:
wow, het waren inderdaad nogal wat kaartjes!
8!
En een waar ik van moest huilen van QTPi (heel erg bedankt, vind het echt heel erg lief van je)
viel te proberenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
we hebben er genoeg![]()
[afbeelding]
Check het hoogste lijntje naar Finland, dat zal die van Lapland wel zijn![]()
ja, dat had ik ook al een paar keer vandaag... vond het wel grappigquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:20 schreef Sonja27 het volgende:
Schattig hey!
Trouwens ik heb vandaag een heel bijzondere hystorie:
[afbeelding]
ik ben echt een ontzettende huilie de afgelopen dagen, dus geen zorgen hoorquote:
That's mequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:13 schreef Saphira200 het volgende:
Oh dus dat ben jij![]()
Ik krijg weer 3 nieuwe Star Wars kaarten!
Leuk!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik ook niet
Maar ik ben wel een Candy Swap begonnen op het postcrossing forum, dus ik ben vandaag toch nog lekker bezig geweest met postcrossen
Je was aardig op dreef jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:45 schreef Allan24 het volgende:
'Even' wat tag kaarten versturen... ben verdorie een uur bezig
op zich niet gek, gezien het tempo waarmee ik gisteren aan 't taggen was![]()
Tof India!!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:29 schreef Fannetje het volgende:
Mijn kaart naar Israel is eindelijk geregistreerd! Dat meisje was op vakantie
Ik heb meteen drie nieuwe adressen aangevraagd;
1 kaart mag naar Finland
1 kaart mag naar Portugal(mn eerste)
1 kaart mag naar INDIA!![]()
![]()
Tag jij ook? Want dan krijg je ook wel kaarten uit leukere landenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:45 schreef DuchessX het volgende:
Vandaag weer een kaartje uit finland gekregen
Nee maar ik ben wel geïnteresseerd..!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Tag jij ook? Want dan krijg je ook wel kaarten uit leukere landen
Maar het is vooral ook erg verslavend!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Tag jij ook? Want dan krijg je ook wel kaarten uit leukere landen
Okay okayquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:01 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel geïnteresseerd..!
Leg uit leg uit dus...!
Hmm ik zal eens gaan kijken op het forumquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Okay okay
Op het forum kan dat, daar heb je een onderdeel tags/trades enz... bij tags tag je de persoon voor je en die stuur je een kaart, jij wordt getagged en jij krijgt dan ook een kaart. Bij de you can choose/offering tags werkt het omgekeerd.
Maar pas op, taggen is verslavend![]()
![]()
Weet je dat zekerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hmm ik zal eens gaan kijken op het forum
Heb haar ook al twee kaartjes gestuurd, ook twee leuke reacties terug gehadquote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:41 schreef Troel het volgende:
MIjn muisjes waren aangekomen in Spanje. Ik kreeg een heel leuk berichtje van baccarita terug. Da's een echt leuke meid
Ik heb haar ook 3 kaarten gestuurd (Ze is nog verslaafder dan wij allemaal bij elkaar geloof ik)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:41 schreef Troel het volgende:
MIjn muisjes waren aangekomen in Spanje. Ik kreeg een heel leuk berichtje van baccarita terug. Da's een echt leuke meid
Daar heb ik ook Chinees getaggedquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:02 schreef Saphira200 het volgende:
Jeej, ik had vandaag een kaarjte uit Istanbulin het chinees
(van de other language than English tag
)
En ik heb vandaag weer een hoop kaarten ingeslagen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |