quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:31 schreef Klonk het volgende:
kom je weer terug naar ons kouwe kikkerlandje ?
ik gok voorlopig nog nietquote:Upcoming travelling: Wellington - Christchurch - Seoul - (Fukuoka)
ik help je hopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:50 schreef Klonk het volgende:
er liggen 2 kaartjes klaar om te vertrekken, en het kan niet anders of er worden vandaag nog meer geregistreerd
hulp gezocht voor je postcrossing verslaving?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:53 schreef Klonk het volgende:
ik ook, en uiteraard moeten er weer kaartjes aankomen, zit nu weer met een beetje scheve verhouding 41 verzonden tegen 34 ontvangen, mischien straks iets leuks in de bus als ik terug kom van m'n eerste bezoekje aan de psycholoog
ik snapquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:59 schreef Klonk het volgende:
whehehe, zo erg is het nog niet
en ik wil gewoon kaartjes
leuk he, die finnen...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:41 schreef Muck het volgende:
Mijn kaartje in Finland is aangekomen
1 x raden waar de nieuwe naartoe mag
vind het gewoon écht niet leuk meerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
leuk he, die finnen...
als die er nou eens voor zorgen dat het in de rest van de wereld ook populairder wordt ipv alleen in eigen land....
maar ja, ik vind de VS onderhand ook vervelend, van de 6 onderweg gaan 4 naar de andere kant van het riool....quote:
weet je wat we doen? we gooien er een bom opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar ja, ik vind de VS onderhand ook vervelend, van de 6 onderweg gaan 4 naar de andere kant van het riool....
Hoe lang heeft de kaart er over gedaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:29 schreef Klonk het volgende:
jippie, mijn kaartje naar Brazielie is aangekomen, snel een nieuw adresje aanvragen
en de gelukkige is iemand in de VS![]()
graagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:16 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je wat we doen? we gooien er een bom op![]()
Kan jij 6 kaarten versturen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar ja, ik vind de VS onderhand ook vervelend, van de 6 onderweg gaan 4 naar de andere kant van het riool....
Nee.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:31 schreef Klonk het volgende:
kom je weer terug naar ons kouwe kikkerlandje ?
Qua kilometers wel, dit hele tripje is 41840 kilometer en rond de wereld is meende ik 40000. Maar die 2,5 uur dat ik de 13e in Auckland ben is puur om over te stappen op de vlucht naar Seoul. Vandaar doe ik nog 8 dagen Korea en Japan. 21 juli weer in NL.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:52 schreef Muck het volgende:
Ben je een wereldreis aan het maken ofzo?
1 expired....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |