zo te horen wel...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:16 schreef F1Bas het volgende:
Hopen dat het niet weer van die sloeries zijn.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:41 schreef oor het volgende:
poooooooooopoooooooooo
best grappig hoe lang erik jan over een jingle doet, heel de avond was hij bezig aan een nakatomi jingle met koert dat hij op kleine kinderen valt
en in de middag was hij bezig met een jingle wat ook best grappig was
jeetje wat heb ik me verveelt op deze dag(de hele dag de webcam kijken)
EJ is zelf op de cam nu.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:56 schreef michiel_merk het volgende:
ej is trouwens online op msn (waar de dames altijd op chatten) maar is ie wel in de studio ? (heb geen beeld)
Nu niet meer, net wel een paar minuten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:09 schreef oor het volgende:
E-J is niet online bij mij
Weltrustenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:52 schreef Michelle.v het volgende:
Ik wilde net naar bed gaan sorry.
Doeii.
Heej jij hoort al in bed te liggenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:52 schreef Michelle.v het volgende:
Ik wilde net naar bed gaan sorry.
Doeii.
jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 02:10 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Slaap nog nietmaar nu komt dat kut tipje van wietske ....dussss pleite (heeft EJ nou iets met dr? ja zeker
)
vind wietske maar dom ......
en volgende week is rick toch op vakantie?quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:08 schreef oor het volgende:
laatste keer dat ik kan luisteren deze week. overmorgen weer school, en vrijdag heb ik een toets.
morgen wel weer lekker leren. Salarisadministratie... ik moet een 5,5 halen.
mgoed nu ff 3 uur ontspanning
Ja, dan doet jeroen het, vind hem altijd maar burgelijk en netjesquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:09 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
en volgende week is rick toch op vakantie?
ja, daarom, lang leve lekker lomp en brutaalquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:10 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ja, dan doet jeroen het, vind hem altijd maar burgelijk en netjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |