Meesterlijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:22 schreef MrBean het volgende:
Ah, ben jij er zo een, zo'n sijpelaar. Met weinig power in z'n prostaat. Tja. Jij zal wel andere kwaliteiten hebben.
Een druiper heet dat toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:29 schreef DikkeSpuug het volgende:
ja ik sijpel...so what
Je hebt het ze gevraagd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:42 schreef LasTeR het volgende:
Heb ik ook, maar komt omdat mijn sperma zo'n grote afstand moet overbruggen, sommigen zien wat interessants en willen even kijken, raken de groep kwijt. Ze verzamelen zich dan ergens, en komen er op een gegeven moment wel uit waar ze moeten zijn.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:26 schreef Hathor het volgende:
Heb je dat ook met poepen toevallig ?
Inderdaad, een topiek met kwaliteit in zen donderquote:
Nee, een 5.0 megapixel camera erin gestopt en alles lopen filmen...quote:
Net zoals het enoverende topic "hahaha" van de TSquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:43 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Inderdaad, een topiek met kwaliteit in zen donder![]()
Technisch gezien is je onderbroek niet vuil, aangezien sperma geen afval is, die in tegenstelling me t urine... Je onderbroek heeft hooguit iets extra'squote:Op donderdag 25 mei 2006 23:18 schreef DikkeSpuug het volgende:
als ik me ga rukken doe ik meestal na alles eruit geknepen te hebben mijn onderbroek en broek weer aan...probleem is alleen dat ik soms na een kwartier of half uur een nakwakje krijg..
onderbroekje vies dus...
lieve tina, wat moet ik nu doen?
een ondeugende waterman
Nee gek, een nakwakje is juist een geweldige uitvinding van Moeder Natuur. Als je na het seksen met de ene vrouw te moe bent om er weer vol tegen aan te gaan met een andere vrouw, hoef je je snikkel alleen maar in het gleufje te steken en de rest gaat vanzelf! Handig toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:22 schreef MrBean het volgende:
Ah, ben jij er zo een, zo'n sijpelaar. Met weinig power in z'n prostaat. Tja. Jij zal wel andere kwaliteiten hebben.
Dat is te duur voor TS, dan moet ie 3X per dag een condoom gebruikenquote:
Behoorlijk diep iigquote:
Ja nakwakjes.....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:58 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Behoorlijk diep iig![]()
Maar uhhhh... ging dit topic niet over nakwakjes?![]()
Persoonlijk veeg ik 'm na 5 min. altijd nog eens aan de gordijnen af. Nooit problemen gehad met een besmeurd onderbroekjequote:
Lieve ondeugende waterman.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:18 schreef DikkeSpuug het volgende:
als ik me ga rukken doe ik meestal na alles eruit geknepen te hebben mijn onderbroek en broek weer aan...probleem is alleen dat ik soms na een kwartier of half uur een nakwakje krijg..
onderbroekje vies dus...
een ondeugende waterman
Ben je bijna bij je hoogtepunt.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:46 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb tenminste tof sperma; zwaar getraind enzo
gogogogoogogoggogggo! leave no man behind!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:51 schreef The_Terminator het volgende:
Opgeschoond. Ik weet dat het moeilijk een beetje fatoenlijk te reageren in dit soort topics, maar als je geen zin hebt on normaal te reageren reageer dan gewoon niet.
Jij bent goehoed met opschonen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:51 schreef The_Terminator het volgende:
Opgeschoond. Ik weet dat het moeilijk een beetje fatoenlijk te reageren in dit soort topics, maar als je geen zin hebt on normaal te reageren reageer dan gewoon niet.
Hm, zijn je gordijnen dan niet dusdanig hard geworden dat je er lamellen van kunt knippen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:00 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Persoonlijk veeg ik 'm na 5 min. altijd nog eens aan de gordijnen af. Nooit problemen gehad met een besmeurd onderbroekje
Liever nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij bent goehoed met opschonen!
Probeer TS z'n onderbroek eens?
Haha lol! Zal niet echt veel helpen denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:42 schreef Ericjuh het volgende:
heb je al geprobeerd er hard op te slaan?
Ik moest serieus proesten van 't lachen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:18 schreef DikkeSpuug het volgende:
onderbroekje vies dus...
een ondeugende waterman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |