Dat binnenste buiten broekje zie ik wel alleen de huge ass mis ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:25 schreef Spees_Eend het volgende:
U vraagt, wij draaien![]()
Melanie Brown (Scary Spice) met haar bikinibroekje binnenstebuiten over haar huge ass
[afbeelding]
Edit: Hmm tinypic ligt er even uit
Zal zo wel weer te zien zijn
Huge ass?quote:
Als jij nou in plaats van een strijkplank te neuken eens gaat terugbladeren in de vorige series...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:17 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie & Lindsay Lohan...
Ik neuk nog liever n strijkplank
Of je doet gewoon es lief tegen mensen die ook een bijdrage plaatsenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Als jij nou in plaats van een strijkplank te neuken eens gaat terugbladeren in de vorige series...![]()
okee.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:22 schreef daeri het volgende:
[..]
Of je doet gewoon es lief tegen mensen die ook een bijdrage plaatsen![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is ook aardg storend voor een user die dat plaatje met goede bedoelingen post, als hij/zij allemaal mensen over zich heen krijgt. (no pun) Een simpele topicreport is dan voldoende voor ons om het even te editten.
Ja, tuurlijk, even 24 delen doorlezen. Ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Als jij nou in plaats van een strijkplank te neuken eens gaat terugbladeren in de vorige series...![]()
Wat is er met Nicole gebeurd? Die was vrij chubby.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:17 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
Nicole Richie & Lindsay Lohan...
Ik neuk nog liever n strijkplank
Die foto is heel oud. Ze is nu nog mager, maar ze heeft volgens mij toegegeven dat ze een eetziekte heeftquote:Op zondag 28 mei 2006 22:29 schreef static het volgende:
[..]
Wat is er met Nicole gebeurd? Die was vrij chubby.
Mén, alsof ie nu "allemaal mensen over zich heen krijgt".... ik reageer alleen op zijn plaatje wat echt al 10x is gepost ofzo... als je daar al niet tegen kan, ga dan in een hoekje zitten huilen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is ook aardg storend voor een user die dat plaatje met goede bedoelingen post, als hij/zij allemaal mensen over zich heen krijgt. (no pun) Een simpele topicreport is dan voldoende voor ons om het even te editten.
correctie, ik ben een zij..quote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mén, alsof ie ze nu "allemaal mensen over zich heen krijgt".... ik reageer alleen op zijn plaatje wat echt al 10x is gepost ofzo... als je daar al niet tegen kan, ga dan in een hoekje zitten huilen.
Je reageert anders wel vaker zo fel, wat behoorlijk irritant is.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mén, alsof ie nu "allemaal mensen over zich heen krijgt".... ik reageer alleen op zijn plaatje wat echt al 10x is gepost ofzo... als je daar al niet tegen kan, ga dan in een hoekje zitten huilen.
Als jij al niet tegen een plaatje kan wat al eerder is gepost, misschien moet jíj dan in een hoekje gaan zitten huilen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mén, alsof ie nu "allemaal mensen over zich heen krijgt".... ik reageer alleen op zijn plaatje wat echt al 10x is gepost ofzo... als je daar al niet tegen kan, ga dan in een hoekje zitten huilen.
Ik kan in het echte leven mij niet laten gelden, vandaar dat ik daarvoor FOK gebruik.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef rena het volgende:
[..]
Je reageert anders wel vaker zo fel, wat behoorlijk irritant is.![]()
Middels een simpele TR, zoals de modjes zelf al aangeven dat ze het fijnvinden.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als jij al niet tegen een plaatje kan wat al eerder is gepost, misschien moet jíj dan in een hoekje gaan zitten huilen.
Jij bent er altijd al als de kippen bij om iemand uiterst 'vriendelijk' te vertellen dat een plaatje al eens voorbij is geweest. Je zou natuurlijk ook gewoon zo'n plaatje kunnen negeren en kunnen wachten tot Duiveltja en Cc langskomen om het te regelen.
Is ook beter voor de sfeer.
Ik mag iemand er toch wel op wijzen dat een plaatje al eerder is gepost? Enne, ik gebruikte alleen zijn eigen quote maar hoor. Ben es niet zo op jullie teentjes getrapt...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als jij al niet tegen een plaatje kan wat al eerder is gepost, misschien moet jíj dan in een hoekje gaan zitten huilen.
Jij bent er altijd al als de kippen bij om iemand uiterst 'vriendelijk' te vertellen dat een plaatje al eens voorbij is geweest. Je zou natuurlijk ook gewoon zo'n plaatje kunnen negeren en kunnen wachten tot Duiveltja en Cc langskomen om het te regelen.
Is ook beter voor de sfeer.
Och, meerdere mensen merken nu hier op dat je vaak erg irritant en te lullig op mensen reageert.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik mag iemand er toch wel op wijzen dat een plaatje al eerder is gepost? Enne, ik gebruikte alleen zijn eigen quote maar hoor. Ben es niet zo op jullie teentjes getrapt...
Hier, een roosje (F)
Volgens mij kun jij dat beter doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
als je daar al niet tegen kan, ga dan in een hoekje zitten huilen.
Ja of men neemt het te persoonlijk op, sorry maar ik post niet in de vorm vanquote:Op zondag 28 mei 2006 22:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Och, meerdere mensen merken nu hier op dat je vaak erg irritant en te lullig op mensen reageert.
Misschien dat er dan toch wel een puntje in zit?
Beste KinkyGiraf,quote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een vrouw hoor... 2e keer dat ik jou daar nou al op wijsquote:Op zondag 28 mei 2006 22:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik mag iemand er toch wel op wijzen dat een plaatje al eerder is gepost? Enne, ik gebruikte alleen zijn haar eigen quote maar hoor. Ben es niet zo op jullie teentjes getrapt...
Hier, een roosje (F)
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Beste KinkyGiraf,
Kap met je constante gezeur als er een plaatje eerder is gepost. In plaats van fel te reageren kan je ook even een topicreport plaatsen, zodat zo'n foto geedit kan worden. Dat voorkomt dit soort reacties. Zullen we nu weer lievvv doen tegen elkaar?
Dank je wel.
ik ook nietquote:Op zondag 28 mei 2006 23:30 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit flatteus op een foto gezien.![]()
Das gewoon een normale foto van Jack.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:05 schreef Duiveltja het volgende:
Zullen we nu weer lievvv doen tegen elkaar?
Dank je wel.
Na dik 5 jaar dezelfde grappen en grollen van hem gezien te hebben vind ik het wel mee vallen eigenlijk.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:28 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Das gewoon een normale foto van Jack.
Jack roeleert zwaar.
Dat vlees zit vooral bij haar dikke vaginaquote:Op maandag 29 mei 2006 15:52 schreef daeri het volgende:
[..]
dit is paris? sinds wanneer heeft zij zo veel vleesch?
whehehe...quote:Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat vlees zit vooral bij haar dikke vagina
[afbeelding]
En Jude Law:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/jude2-20060529002621.jpg]afbeelding][/URL]
Wat zit haar rug raar bij haar armenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat vlees zit vooral bij haar dikke vagina
[afbeelding]
En Jude Law:
[[url=http://s2.supload.com/thumbs/default/jude2-20060529002621.jpg]afbeelding][/URL]
Haha! Je doos zal maar zo ontzettend ingezoemt in beeld komen zeg! Ben je lekker mee!quote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Vooruit, volgende.
Paris Hilton's camel toe
[afbeelding]
gewoonquote:Op maandag 29 mei 2006 21:36 schreef tessie het volgende:
[..]
Haha! Je doos zal maar zo ontzettend ingezoemt in beeld komen zeg! Ben je lekker mee!
Ze heeft vast gewoon een piercing ofzow.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef The_Voice_Within het volgende:
Brooke Hogan (dochter van...)
[afbeelding]
Oh ja, ik was even vergeten dat een piercing in je doos natuurlijk ontzettend shockerend is....quote:
My God, dacht even dat die rechtse Angelina Jolie wasquote:Op woensdag 31 mei 2006 23:00 schreef Spees_Eend het volgende:
De nieuwe lippen van Ashlee Simpson![]()
![]()
[afbeelding]
De tering....quote:Op woensdag 31 mei 2006 23:00 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[afbeelding]
Waarom moet die bovenlip dan meteen zo buitenproportioneel (in verhouding tot hoe die lip eerst was?) .quote:Op woensdag 31 mei 2006 23:00 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[afbeelding]
http://img28.imagevenue.c(...)inboardforum_com.jpgquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef Autodidact het volgende:
http://www.bulletinboardforum.com/gallery/pamela_anderson.htm
Alsof Angelina Jolie haar lippen even heeft uitgeleendquote:Op woensdag 31 mei 2006 23:00 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
[afbeelding]
Wie is dat enge naakte wijf.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef Autodidact het volgende:
Waarom loopt dat mens naakt rondquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef Autodidact het volgende:
O jezusquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef Autodidact het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |