het is trouwens de bedoeling dat je de hasj op je vloeitje met shag mikt, niet op de tafel ernaast..quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Boondock_Saint het volgende:
Vind ik zo kut.
Ben je aan het verbrokkelen en omdat je net gedouched hebt zijn je vingers een beetje droog. Dan blijft die hasj overal plakken en zit het overal behalve op tafel
Overigens is dit een verkapt ik-gebruik-drugs-dus-ik-ben-stoer-topic
Verkapt-ik-laat-altijd-anderen-mijn-joint-draaien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
verkapt ik-gebruik-drugs-dus-ik-ben-stoer-topic
maare als hij klaar is bel ff
Maar heb je dan ook rendement?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Op de Egyptische manier roken, hoef je het niet te verkruimelen.
Da's wel slim idd. Na het douchen zijn m'n handen altijd gaar en heb ik geen grip op de vloei.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef kyraaa het volgende:
heb ik hier met de wie tnooit last van...
ik draai ze voordat ik ga douchen....
Dan had zijn vader ze maar niet moeten planten, okayquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:21 schreef Baleog het volgende:
ik denk dat de here-jezus niet blij is dat jullie van die "stickies" roken!
wat is de Egyptische manier?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Op de Egyptische manier roken, hoef je het niet te verkruimelen.
mwah.. stiekum had hij ze gewoon zelf willen oprokenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef kippiej het volgende:
[..]
Dan had zijn vader ze maar niet moeten planten, okay![]()
Dat zijn pas adviesenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:24 schreef RijstNatie het volgende:
als je nou slim bent dan snij je met een mes, 1 lange streep van het plakje hasj af...
die streep kan je mooi in de joint leggen en zo hoef je dus niks te kruimelen.
Je moet dan een staafje rollen van je hasj en die door de vloei van de peuk heensteken, zodat hij vast blijft zitten, dan de peuk kleiner maken door hem in te drukken zodat hij in het glas klemt:quote:
Kan ook, maar een glas is cool.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:36 schreef RijstNatie het volgende:
jezus zoveel moeite met dat glas, koop dan gewoon een pijpje van 5euro, tering zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |