quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet dan een staafje rollen van je hasj en die door de vloei van de peuk heensteken, zodat hij vast blijft zitten, dan de peuk kleiner maken door hem in te drukken zodat hij in het glas klemt:
[afbeelding]
Je moet uiteraard wel eerst de hasj aansteken en dan in het glas hangen. Daarna uitblazen indien het gaat branden. De hasj gloeit dan en vult het glas met rook. Dan gewoon het glas aan je mond zetten en de rook inademen.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Verkapt-ik-laat-altijd-anderen-mijn-joint-draaien.
maar dit is maar mcgyver style.. gemaakt van alledaagse voorwerpenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef RijstNatie het volgende:
waterpijp das nog cooler... letterlijk
Behalve als je dan wiet hebt ipv hasjquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:42 schreef Baleog het volgende:
trouwens ideaal als je geen longvloei meer hebt![]()
Heb je je toevallig afgedroogd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ben je aan het verbrokkelen en omdat je net gedouched hebt zijn je vingers een beetje droog. Dan blijft die hasj overal plakken en zit het overal behalve op tafel
gepourquoiriliseerd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:59 schreef Asics het volgende:
heb je de hash wel gepourquoiriliseerd?
Prutser, gebruik dan ook een aansteker om de hasj te verzachten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Boondock_Saint het volgende:
Vind ik zo kut.
Ben je aan het verbrokkelen en omdat je net gedouched hebt zijn je vingers een beetje droog. Dan blijft die hasj overal plakken en zit het overal behalve op tafel
Overigens is dit een verkapt ik-gebruik-drugs-dus-ik-ben-stoer-topic
Met plakhasj helpt dat toch echt voor geen zier. Blijft net zo goed aan je klauwen kleven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Prutser, gebruik dan ook een aansteker om de hasj te verzachten.
Goed verwarmen het stukje hasj met een beweging van je duim de hasj er af schrapen en het zo met 1 beweging in je joint gooien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Met plakhasj helpt dat toch echt voor geen zier. Blijft net zo goed aan je klauwen kleven.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef kippiej het volgende:
[..]
Dan had zijn vader ze maar niet moeten planten, okay![]()
No shit Sherlock?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Prutser, gebruik dan ook een aansteker om de hasj te verzachten.
In t zwembad is t ook kut, geen grip whatsoeverquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Da's wel slim idd. Na het douchen zijn m'n handen altijd gaar en heb ik geen grip op de vloei.
Het is pas irritant als de bende tussen je nagels gaat zitten, probeer het daar maar 's uit te krijgenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Boondock_Saint het volgende:
Vind ik zo kut.
Geef die plakhash maar aan mij, als ik net gedouchd heb zijn m'n vingers te glad om fatsoenlijk een jointje dicht te kunnen draaien.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Boondock_Saint het volgende:
Vind ik zo kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |