ÉÉN gratis uit VIERcijfers bestaand telefoonnummer per persoon
gewoon hier aanvragen, dan maak ik hier een lijst (op alfabetische volgorde)
De telefoonnummers beginnende met een 9 zijn niet beschikbaar
[Dit bericht is gewijzigd door Broekie (Datum 29 Juni 2000).]
op naam van SMI B.V.
quote:
op 06-26-2000 om 11:43 PM schreef crackmonkey het volgende:
toestel 6969 is mijnten name van Crackmonkey protection B.V. aub
Humpf... die had ik al gereserveerd
Afblijven luizebal!
En anders als het echtechtechtechtecht heeeeeeel heeeeeeeeeeeeeel echt echt echt heeeeeeeeeeeeel heeeeeel heeeeeel echt niet niet niet niet niet niet anders kankankankankan dan opteer ik voor 1802
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub (Datum 27 Juni 2000).]
quote:
op 06-27-2000 om 09:29 AM schreef Tante Bep het volgende:
Bep wil graag een geheim nummer.
4620 goed?
Al die nieuwlichterijen, nergens goed voor.
De mensen kunnen al niet eens communiceren als ze oog in oog staan. Moet dat overmogen technisch nog eens ondersteund worden?
Niemand heeft iets te zeggen.
Laat ons genieten van die stilte.
------------------------
Heb je gehoord wat ik zei?
Uh.. nee. Jij ???
Vixen's Home
[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell (Datum 27 Juni 2000).]
quote:
op 06-27-2000 om 01:49 PM schreef VixenFromHell het volgende:
1111!
Denk dat 666 toepasselijker is Vixje.
quote:
op 06-27-2000 om 03:32 PM schreef Harley Moonchild het volgende:
Opblazen die handel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Speedcore!
Crackmonkey!!
werk aan die takkewinkel
en 666 is al voor mij gereserveerd voor het geval iedereen toch aan de telefoon gaat.
hebbudie??!
Ow ja???
bogus.
quote:
op 06-27-2000 om 03:33 PM schreef VixenFromHell het volgende:
Ow ja???![]()
don't take me on kid
i'm the heavy shit you are too scared to invoke
quote:
op 06-27-2000 om 07:08 PM schreef Harley Moonchild het volgende:
blablablablablablabla
kom maar jongen......
quote:
op 06-27-2000 om 04:59 PM schreef Jolleke het volgende:
Paaaaaaaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaa
Jolleke, Pappa is net een razende reporter op dit moment, hongerig rent hij over het hele Fok , op zoek naar ...andere vrouwen
* Quenda® Gaat Bogus stalken nu, momentje...
Ik ben inderdaad RAZEND Quenda!! Mij een beetje stalken, is nergens voor nodig. Er zijn plekjes op dit Eiland waar jij nog geen weet van hebt, lieve Quenda. Plaatsen waar dingen gebeuren die eigenlijk niet door de beugel kunnen. Ben jij nog nooit geweest, weet jij nix van. Dus niet stalken!!
[psst, maar je mag best een keertje mee ]
bogus, el padriliqito.
Ik heb het niet op honden, vooral niet van het soort asbakkenras. Als rechtgeaarde protectieve vader kan ik dit niet toestaan Jolleke.
Ooit zul je begrijpen schatje, dat mij er alles aan gelegen is elke vorm van lichamelijk, intiem contact met Knutmens zo snel mogelijk te verbreken.
Dat je een vriendje hebt gevonden is leuk, maar pas op met Knut: voor je het weet zet hij je op slot!
Een bezorgde padriliqito.
P.S. Waarom is de moeder ineens afwezig in deze queste? Laat je lichtje hierover schijnen Quenda!
Ik heb Jolleke gisteren al ter verantwoording geroepen maar dat engeltje van je, lijkt precies op je moeder, secreetje luistert nergens naar
i/s/Forum27/HTML/000245.html
Wellicht is een paar dagen zonder pc een passende straf voor ons Jolleke .
Radio Malibu wil wel een mooi nummer.. 1060 is goed
Radio Malibu op 1060 AM.. call 1060!!
quote:
op 06-27-2000 om 03:32 PM schreef Harley Moonchild het volgende:
Opblazen die handel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Speedcore!
Crackmonkey!!
werk aan die takkewinkel
en 666 is al voor mij gereserveerd voor het geval iedereen toch aan de telefoon gaat.
hebbudie??!
En wat krijgt SMI B.V. terug voor het mechanisch verwijderen van de bron van uw irritatie?? Voor wat hoort wat, dus is bij deze de keus aan U. Of U verzorgt een mooie koffer met genoeg geld in kleine coupures. Of U bewijst onze dienst op een goede dag met een wederdienst als wij dat van U vragen.
zegguhetmaar
En Bogus, jij weet toch hoe goed ik ben na die laatste keer? Dat kun je Knut toch niet ontzeggen?
quote:
op 06-29-2000 om 11:24 AM schreef Jolleke het volgende:
Ik luister lekker toch niet. Ik heb vannacht een heerlijke nacht gehad met Knut en Borgia en Bep en de komende paar nachten is hij alleen van mij.![]()
Weet je dan niet hoelang ik droog heb gestaan? Sinds Rocket mij in de steek heeft gelaten was het 1 keer met Cynix en daar kwam jolanda van.
En Bogus, jij weet toch hoe goed ik ben na die laatste keer?
Dat kun je Knut toch niet ontzeggen?
It takes two to tango Jolleke!! Als ik ook niet zo vreselijk goed was geweest, had jij ook niet tot die bijzondere prestatie kunnen komen
Maar je wordt er steeds beter op, het moet gezegd. En daarom wil ik het Knut juist wel ontzeggen!!
Gemeen? Nah...
bogus.
quote:
op 06-29-2000 om 05:33 PM schreef bogus het volgende:
Maar je wordt er steeds beter op, het moet gezegd. En daarom wil ik het Knut juist wel ontzeggen!!Gemeen? Nah...
Heel gemeen!
quote:
. Mammmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
kom toch es achter die spiegel vandaan, met die kop ken je toch geen eer meer halen.
net zo mooi als vroeger he? ja, alleen duurt het nou 3 uur langer.
Heb jij nou je telefoonnummer al met nummer 666? Rooksignalen werken toch beter hoor, geen kosten, geen abonnement, geen btw. Altijd wat te blowen bij je hebben, da's alles.
Beppie en ik deden het altijd via de tam-tam, maar sinds jij zo oorverdovend rondscheurt kunnen we elkaar op die manier bijna niet meer verstaan.
Zal mammie zo'n leuk klein GeeEsEmmetje voor je pikken? Altijd bij de hand voor mijn kleine bijdehandje.
Pappa Moor heeft toch maar een fijne foto van je geschoten! je staat er goed op hoor, beter dan in het echt.
Mamma gaat ook eens een plaatje zelf proberen te zetten, want als jij het kunt kan het toch niet echt moeilijk zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 30 Juni 2000).]
quote:
op 06-29-2000 om 05:48 PM schreef Borgia het volgende:
quote:
Zal mammie zo'n leuk klein GeeEsEmmetje voor je pikken? Altijd bij de hand voor mijn kleine bijdehandje.
Ben je nou toch gek Ma, niet doen hoor, dan gaat 'ie de godganselijke 06 nummers bellen want
hij kickt op hijgen, zou allemaal nog niks uitmaken, ieder z'n meug, maar wie betaald dat?
Dat bedoel ik, hij kost immers al genoeg aan benzine, motorolie en al die spuitbussen lucht
verfrisser (alsof dat wat helpt).
quote:
Pappa Moor heeft toch maar een fijne foto van je geschoten! je staat er goed op hoor, beter dan in het echt.
Mamma gaat ook eens een plaatje zelf proberen te zetten, want als jij het kunt kan het toch niet echt moeilijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |