quote:We had such a great time when we did this back in the day in '95, which was . . . eh, like we had planned for '06, a year dedicated to nothing but writing and recording . . . Oh well how the best laid plans can change. So when we were asked, we figured why not do it again!!! Escape from the studio once more and spend our summer vacation hanging out at the coolest live music festivals on the planet.
Pers Bericht van Mojo:quote:3/18/2006 Centurion, South Africa Supersport Park
3/21/2006 Durban, South Africa ABSA Stadium
3/25/2006 Cape Town, South Africa Green Point Stadium
6/3/2006 Nurburgring, Germany Rock Am Ring Festival
6/4/2006 Nurnberg, Germany Rock Im Park Festival
6/6/2006 Berlin, Germany Waldbuhne
6/8/2006 Arnhem, Netherlands Gelredome
6/10/2006 Donington, United Kingdom Download Festival
6/11/2006 Dublin, Ireland Download Festival
6/15/2006 Nickelsdorf, Austria Novarock Festival
6/17/2006 Imola, Italy Heineken Jammin Festival
8/12/2006 Tokyo, Japan Summer Sonic Festival
8/13/2006 Osaka, Japan Summer Sonic Festival
Extra persbericht over meer kaarten en tijden:quote:"Heiligschennis!", riepen vele Metallica fans bij het horen van de Lucie Silvas' versie van Nothing Else Matters. Ook over het laatste album St. Anger zijn de meningen sterk verdeeld in het Metallica kamp. De ene fan vindt de cd het beste wat de band rondom James Hetfield ooit heeft gemaakt, anderen hebben St. Anger na een keer beluisteren linea recta de prullenbak ingemikt. Eén ding staat als een paal boven water: de hardrockformatie wordt nog altijd op handen gedragen.
Naast frontman Hetfield zijn gitarist Kirk Hammett, bassist Robert Trujillo en drummer Lars Ulrich momenteel hard aan de slag in de studio voor de opnames van nieuw plaatwerk dat naar verwachting in 2007 het levenslicht ziet. Om de sleur te breken én om inspiratie op te doen viert de band vakantie met een mini-tournee door Europa. En zo zal in de zomer Nothing Else Matters door Arnhem schallen zoals wij een ballad het liefste horen.
Artiest(en) Metallica, Trivium, Advenged Sevenfold, Bullet For My Valentinequote:Extra kaarten verkrijgbaar voor Metallica
Goed nieuws voor iedereen die naast de laatste kaarten voor Metallica heeft gegrepen: vanwege produktionele redenen is er een groot aantal kaarten vrij gekomen. Dus als je binnenkort James Hetfield en de rest van de metaltitanen aan het werk wilt zien, twijfel geen seconde en bestel jouw kaarten voordat het te laat is.
De aanvangstijd van het eerste optreden is gewijzigd en is vervroegd naar 18.00 uur. Hierdoor gaan de deuren ook eerder open en wel om 16.30 uur.
Ook de begintijden van alle optredens zijn bekend. Kijk hoe laat je favoriete band op het podium staat:
Trivium: 18.00 - 18.30 uur
Bullet For My Valentine: 18.45 - 19.15 uur
Avenged Sevenfold: 19.30 - 20.10 uur
Metallica: 20.45 - 23.00 uur
Donderdag 8 juni 2006
Gelredome - Arnhem
Entree: E 52,-/E 49,-/E 47,-/E 43,- (exclusief servicekosten)
Deuren open: 16.30 uur; aanvang: 18.00 uur
Deel 1quote:
Zegt iemand die naar een Reggae luistertquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:42 schreef Bafnek het volgende:
metallica is triest
jij ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:42 schreef Bafnek het volgende:
metallica is triest
quote:
Eerst op zaterdag 3 juni (Rock Am Ring) en de donderdag erna Gelredomequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:53 schreef deliberator het volgende:
[..]
volgende week?
Ik ga er pas over 13 dagen heen hoor
dus weet niet waar jij heen gaat.
Mijn video staat al geprogrammeerd moet een geweldige Docu zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:07 schreef Longmen het volgende:
Tv tip:
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=22090
Vanavond Some kind of monster op NED 3.
It's being taped as we speakquote:Op zondag 28 mei 2006 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn video staat al geprogrammeerd moet een geweldige Docu zijn.
Ik ook.quote:
ik zapte er toevallig in, was zeker goedquote:Op zondag 28 mei 2006 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn video staat al geprogrammeerd moet een geweldige Docu zijn.
Meet and greetquote:Op maandag 29 mei 2006 12:08 schreef LaMuerte het volgende:
On topic: 10 dagen tot de meet & greet!![]()
![]()
![]()
ow ja...en het optreden natuurlijk
Toch weer zitten kijken gisteravond, ondanks dat ik 'em al 2 x gezien heb.quote:Op zondag 28 mei 2006 17:07 schreef Longmen het volgende:
Tv tip:
http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=22090
Vanavond Some kind of monster op NED 3.
Realplayer is de meest gaye media speler ooit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:03 schreef Zon het volgende:
want?
Maar de kwaliteit is uitstekend! En daar gaat het om.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Realplayer is de meest gaye media speler ooit.
Sommige zijn opgenomen ander live:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Realplayer is gay, maare bedankt voor de link! Edit: ja, vet! Goed geluid enzo
edit: x
Dat gelukkig wel ja, maar moest speciaal weer dat pauperprogramma downloadenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:24 schreef Zon het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit is uitstekend! En daar gaat het om.
Khad het gezien ja, het 2e podium wordt bruut afgekapt voor de livebandsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:25 schreef Zon het volgende:
*lange post*
Alsjeblieft.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:12 schreef Viper2k1 het volgende:
"And now to honor the world cup" *kick*
Ik mis alleen Seek nog!
Last Caress, ook goed!
Twee toegiften dus? Mooi!quote:Op maandag 5 juni 2006 02:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Knipje
Na die pauze heet het ook gewoon een toegift hoor. En Metallica is gewoon enorm voorspelbaar en doet dus altijd gewoon 2 toegiften....standaard.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Um das gewoon een pauze hoor, en zo standaard als wat. Het is meer om aan te geven dat ze weer de bekende liedjes gaan doen: Sad But True, Nothing Else Matters, One en Enter Sandman
Toegift is altijd erna. Die nummers spelen ze dan gewoon altijd.
James droeg de master of puppets plaat op aan Cliff.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:06 schreef Slappy het volgende:
Ik dacht ze nooit meer Orion speelde na Cliff zijn dood?
Op Rock am ring?quote:Op maandag 5 juni 2006 17:19 schreef ilmonco76 het volgende:
[..]
James droeg de master of puppets plaat op aan Cliff.
Er is een torrent van.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:05 schreef ilmonco76 het volgende:
is die complete Metallica webstream van RAR te downloaden ergens?
zal ook wel op tv komen maar toch.
Die intro met The good the bad and the ugly was ook gewoon bij de Arena hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 17:17 schreef ilmonco76 het volgende:
Zo net terug en Metallica was het absolute hoogtepunt op RAR, het leek alsof ze iets moesten bewijzen en ze hadden er aardig zin in. Dit had ik never nooit meer verwacht van deze band.
Beginnen met het The good the bad and the ugly intro inclusief het bijbehorende filmfragment op de videoschermen zoals ten tijde van de black album tour.
Op 1 nummer na alleen maar nummers van de eerste 5 platen en dan vanwege het 20 jarig bestaan van Master of puppets de plaat integraal spelen. Verder een supervet geluid, Fade to black erin gooien en voor het eerst was ik even alle shit die ze de laatste jaren hebben uitgebracht vergeten.
Als je het zo bekijkt hebben we geen toegift gehad.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Um das gewoon een pauze hoor, en zo standaard als wat. Het is meer om aan te geven dat ze weer de bekende liedjes gaan doen: Sad But True, Nothing Else Matters, One en Enter Sandman
Toegift is altijd erna. Die nummers spelen ze dan gewoon altijd.
ok wist ik niet, ik heb ze dan ook al jaren geleden afgeschrevenquote:Op maandag 5 juni 2006 19:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die intro met The good the bad and the ugly was ook gewoon bij de Arena hooren vorige keer Gelredome ook dacht ik. (Inclusief filmpje)
Inderdaadquote:
Mn pa zei gister dat het geluid in Geldredome juist heel goed isquote:Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef sociologist het volgende:
ik heb er echt zin, maar weet iemand hoe het geluid in het gelredome is? Ik was een paar jaar geleden in de arena en het geluid zuigt daar echt zwaar
Gelredome is 10x beter.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef sociologist het volgende:
ik heb er echt zin, maar weet iemand hoe het geluid in het gelredome is? Ik was een paar jaar geleden in de arena en het geluid zuigt daar echt zwaar
Kwestie van even zoeken op mininova.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:26 schreef Even het volgende:
[..]
Mn pa zei gister dat het geluid in Geldredome juist heel goed is![]()
mooi zo!quote:
Zonder Seeds of Leechersquote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Kwestie van even zoeken op mininova.
RockAmRing als zoekterm.
Zozo, je hebt er zin in.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef super-muffin het volgende:
Hoelaat zijn jullie bij het stadion? Wij hadden gedacht om ongeveer half 1 bij het stadion aan te komen.
Ik vertrek ook om 10 uur hoorquote:
Ook zo ietsquote:Op maandag 5 juni 2006 21:00 schreef super-muffin het volgende:
Hoelaat zijn jullie bij het stadion? Wij hadden gedacht om ongeveer half 1 bij het stadion aan te komen.
Nee hoor, de laatste keer MetallicA in het Gelredome stond ik ook in het voorste vak. Toen was ik zo'n 3 kwartier van tevoren.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vertrek ook om 10 uur hoor.
Bivakkeren is een must als je in het voorvak wilt staan.
Hebbes, mooie torrentfilequote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Kwestie van even zoeken op mininova.
RockAmRing als zoekterm.
Precies, het risico wil ik gewoon niet lopenquote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef Even het volgende:
T is of naar school of tegen je ouders zeggen dat als je vooraan wilt staan je er echt vroeg moet zijn...
Nu hoef ik niet naar school![]()
En we gaan met zn 8en dus gezellig word het toch wel, de tijd komen we wel doorEN nu weet ik zeker dat ik vrijwel vooraan sta
![]()
Graag gedaanquote:
hehe ik stond op de 4e rij en toen de gehele MOP plaat gespeeld werd werd het ineens stukken rustiger wat betreft springen en meezingen, het leek alsof niemand die nummers kende. (met name the thing that should not be, disposable heroes, leper messiah, orion en damage inc)quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:19 schreef MrFl0ppY het volgende:
Als ze net zo spelen als op RaR dan staat er een mega vette show op juliie te w88. Hoe vet was Orion! Stond een gast naast mij en die vroeg van: "what song is this, don't they sing in this song?" Toen heb ik hem ff duidelijk gemaakt HOE vet dit nummer wel niet was. Ik ga strax ook ff die torrent zoeken... te vet gewoon
En bij Enter Sandman ging echt alles helemaal los. Seek 'n Destroy was ook gekkenwerk!! damn begin nu pas een beetje te begrijpen hoe vet de show wel niet wasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:02 schreef ilmonco76 het volgende:
[..]
hehe ik stond op de 4e rij en toen de gehele MOP plaat gespeeld werd werd het ineens stukken rustiger wat betreft springen en meezingen, het leek alsof niemand die nummers kende. (met name the thing that should not be, disposable heroes, leper messiah, orion en damage inc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |