Ik vind de eerste het mooiste, goed geluktquote:Op maandag 29 mei 2006 08:23 schreef Ngasira het volgende:
van t weekend ging ik wat foto's schieten in het nieuwe startshart in Almere waar men wellustig aant winkelen was..
zag later thuis dat het nog erg moeilijk is om de symetrie of lijnen in de foto te krijgen hoe ik het wil![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gedaan. Ik wil graag feedback!quote:Op maandag 29 mei 2006 08:40 schreef RonaldV het volgende:
@ Johrizz en Dudemeister, zouden julie je foto's even kunnen aanpassen naar de afmetingen zoals die staan aangegeven in de FOT-FAQ? Dank jullie wel!
Rommeligquote:Op maandag 29 mei 2006 16:58 schreef Johrizz het volgende:
[..]
Gedaan. Ik wil graag feedback!
[afbeelding]
Kijk nog eens naar je foto en geef mij eens aan wat je nou precies hebt willen fotograferen...quote:Op maandag 29 mei 2006 18:22 schreef Johrizz het volgende:
Wat vind je er precies rommelig aan dan, leg eens uit dan? Alleen de kreet 'rommelig' heb ik niet zo heel veel aan![]()
Erg mooi, maar die mast die door de zon is geregen stoort behoorlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 21:03 schreef Denocorp het volgende:
Nog bedankt voor jullie positieve reacties op m'n laatste foto! Hier dan nog eentje die eigenlijk in het zonsopkomst/ondergang topic thuishoort maar hier ook wel mag. Dezelfde dag, ook op Bonaire:
[afbeelding]
Ik geef toe tis idd n beetje overdonequote:Op maandag 29 mei 2006 07:51 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Heb je er erg veel aan geshopt?
Het lijkt wel een pop joh!
Verder wel een heel goeie plaat.
Idd de paarse achtergrond werkt best goed, al vind ik de uitwerking niet helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:06 schreef Johrizz het volgende:
Idd, kleur van de make-up past erg goed bij de achtergrond, die trouwens lekker rustig is en niet stoort. Mooie foto!
de lucht is ook echt geweldigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:27 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
IR foto gemaakt op Kasteel de Haar
quote:
Noh.. zo fake..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef Maxcre8 het volgende:
Idd de paarse achtergrond werkt best goed, al vind ik de uitwerking niet helemaal geweldig.
Het paars is papier wat ik heel snel als improvisatie uit de kast heb getrokken gekreukeld en al..
hier hoe het waswat dat betreft is het blurry beeld van nu wel n beetje fake.
[ IMG] in plaats van [ IMAGE]quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:44 schreef Incredible-Maike het volgende:Welke tags moet je gebruiken :S ik dacht dat het zo hoorde....
Hoe blur je dat zo netjes??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef Maxcre8 het volgende:
[..]
Idd de paarse achtergrond werkt best goed, al vind ik de uitwerking niet helemaal geweldig.
Het paars is papier wat ik heel snel als improvisatie uit de kast heb getrokken gekreukeld en al..
hier hoe het waswat dat betreft is het blurry beeld van nu wel n beetje fake.
[afbeelding]
[..]
de lucht is ook echt geweldig
Door een kleine scherptediepte te maken (groot diafragma, klein f-getal) heb je een kleiner gebied op je foto wat scherp is, en dus is de achtergrond al onscherp op de originele fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |