Mooi geworden hoor!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, dus. Ik had dus gisteravond een fotoshootje met Rosanne, een kennisje van me. Voor school moest ik een foto van mijn favoriete fotograaf namaken. Ik koos voor Viva van Story (helemaal mijn stijl). Voor deze:
[afbeelding]
Nou, ik heb hem dus nagemaakt. Niet zo makkelijk als het klinkt. Het is niet 100% een kopie, maar dat wilde ik ook niet. De blik is niet zo fel als op het origineel, de outfit is iets anders en je ziet een stukje stoep. But who cares, want ik heers.
[afbeelding]![]()
Ik vind ze goed hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:18 schreef ableton het volgende:
Mooie remake Lotte! Ietsiepietsie aggresiever had denk ik wel gemogen
photographers block
voor het eerst dat ik totaal niet tevreden ben met mijn foto's, maar ja ook die moet ik laten zien.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
misschien komende weer week hooikoortsloos op pas.
Ik vind em heel erg leuk zoquote:Op zondag 18 juni 2006 17:30 schreef Astridj0h het volgende:
@ableton, nrtje 1 vind ik niet onaardig hoor, hoop alleen dat er nog wel detail te zien is in grotere versie, anders loopt ie wel erg door.
@ snake, z/w omzetting boom is best goed hoor, misschien in ps nog wat spelen met compo/croppen
@chowi uit verveling dan maar een reactie: Mwoah, doet mij niks...
crosspost
[afbeelding]
legs
Ik wist niet dat Groningen zoveel op Eindhoven leek.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:25 schreef Renesite het volgende:
Niet mooi ofzo, maar ik heb weer eens lopen spelen met mijn zwolf fach zoom.
[afbeelding]
Uitgezoomd
[afbeelding]
12 keer gezoomd
[afbeelding]
48 keer
Helleu buurmanquote:Op zondag 18 juni 2006 20:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Groningen zoveel op Eindhoven leek.![]()
Maar heb je ze met de hand gemaakt?![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:25 schreef Renesite het volgende:
Niet mooi ofzo, maar ik heb weer eens lopen spelen met mijn zwolf fach zoom.
[afbeelding]
Uitgezoomd
[afbeelding]
12 keer gezoomd
[afbeelding]
48 keer
Natuurlijk wel digitale zoom erbijquote:Op zondag 18 juni 2006 21:58 schreef Zombine het volgende:
[..]
![]()
Dat 48x zoom is best wel vet. Wat voor cam heb je?
quote:
Oeh, ik heb dan wel 1000 keer zoomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |