boven in het berichtquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:23 schreef ableton het volgende:
waar is de link naar het vorige deel?
heequote:
Je doet je naam eer aan webspider. Maar waar is dat zeg.. Zoiets heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:20 schreef webspider het volgende:
Misschien niet zo zeer mooi, maar ik vond de situatie apart:
Dat witte wat je ziet ... is het spinsel van wormpjes die cocons aan het vormen zijn
Wowquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:19 schreef Gimmick het volgende:
Ja, d'r stonden daar een paar van. Volgend jaar wellicht nog meer ...
Ik had nog geprobeerd om wat 'sneeuw' te maken maar dat viel niet mee.
De plek is echt geweldig, maar ik volgens mij kan je er veel meer uithalen. Meer spooky ofzo (zwat/witquote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:20 schreef webspider het volgende:
Dat witte wat je ziet ... is het spinsel van wormpjes die cocons aan het vormen zijn
[afbeelding]
Zou je deze even willen verkleinen naar het formaat zoals aangegeven in > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006] ? Dank je wel!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:41 schreef murp het volgende:
zelf gemaakt... simpel maar erg mooi vind ik:
[afbeelding]
nee,quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zou je deze even willen verkleinen naar het formaat zoals aangegeven in > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006] ? Dank je wel!
Ik vind 'm wel mooiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:20 schreef webspider het volgende:
[afbeelding]
geinige foto, jammer dat het niet een mooiere lucht is..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:58 schreef Austin-At-Monday het volgende:
Gisteren tijdens het wachten op zandvoort..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |