Hmm, ik wacht meestal wel vrij lang (althans, dat dacht ik) en ik heb wel vaker dat de foto's niet geresized worden. Maar ik zal er eens op letten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:07 schreef warrel het volgende:
[..]
Als ik gewoon de pagina laat, en geduld heb. En Safari dus helemaal laat laden tot de pagina klaar is en dan pas scrollen wil ie nog wel eens de foto's passend maken in de pagina..
Iets meer geduld dus!![]()
Nee, hij zit juist zo los dat als je er tegen aan loopt alleen de kabel eruit valt, waardoor je laptop niet op de grond klettert. Zie ook de uitleg op http://www.apple.com/macbookpro/design.htmlquote:Oh, hij schakelt zwaartekracht uit? Of zit ie zo stevig vast dat je MacBookje er met z'n volle gewicht gewoon aan blijft bungelen?
Ik niet snappen?![]()

Tenzij je graag regelmatig lang op de accu werkt, dan zou ik niet voor een 7200 rpm schijf kiezen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is hier al vaker gezegd, maar je kunt beter de meerprijs voor 80 GB in je zak houden en zelf een 120 GB 7200rpm schijf inbouwen.

A ha! Netjes hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hmm, ik wacht meestal wel vrij lang (althans, dat dacht ik) en ik heb wel vaker dat de foto's niet geresized worden. Maar ik zal er eens op letten.
[..]
Nee, hij zit juist zo los dat als je er tegen aan loopt alleen de kabel eruit valt, waardoor je laptop niet op de grond klettert. Zie ook de uitleg op http://www.apple.com/macbookpro/design.html
quote:Innovative right down to the power cord
The new power adapter with MagSafe connector is just that: a magnetic connection instead of a physical one. So, tripping over a power cord won’t send MacBook Pro flying off a table or desk; the cord simply breaks cleanly away, without damage to either the cord or the system. As an added nicety, this means less wear on the connectors.

Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tenzij je graag regelmatig lang op de accu werkt, dan zou ik niet voor een 7200 rpm schijf kiezen.

Ik vind dat het zwaar overdreven wordt hoevaak de MagSafe eruit valt als je het eigenlijk niet wil. Ik zit regelmatig met m'n laptop in bed of op de bank te werken en dat is prima te doen. Je moet gewoon zorgen dat je stroomkabel een beetje slack heeft en dat je niet met je powerconnector ergens tegenaan komt, maar dat is met de traditionele powerconnector ook zo. MagSafe valt er echt niet zomaar uit als iemand aan de andere kant van de kamer wat te hard hoest.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Warrel: dat nieuwe stroomkabeltje is de MagSafe connector, een magnetische aansluiting die er voor zorgt dat je laptop niet meer op de grond valt als je er tegen aan loopt. Alhoewel hij daardoor wel vaker zomaar uit valt, dus of het een voordeel is of niet weet ik nietMisschien kan iemand met een MacBook (Pro) er meer over zeggen.

Dat snap ik niet? Met een logitech kan je toch ook alle kanten op scrollen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind de Mighty Mouse erg fijn. Vooral dat ik alle kanten (horizontaal, verticaal, diagonaal) kan scrollen mis ik erg als ik mijn Logitech muis weer in handen heb.

Met mijn Logitech kan ik alleen verticaal scrollen. Een scrollwieltje dus, geen balletje zoals in de MM, die alle kanten op kan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:08 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat snap ik niet? Met een logitech kan je toch ook alle kanten op scrollen?

Er zjin ook logitech muizen die dat wel kunnen volgens mij.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met mijn Logitech kan ik alleen verticaal scrollen. Een scrollwieltje dus, geen balletje zoals in de MM, die alle kanten op kan.

Ongetwijfeld, maar die heb ik niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Er zjin ook logitech muizen die dat wel kunnen volgens mij.

Atlijd leuk, wetende dat ie in de buurt is, maar dat je em niet kan aanraken...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:29 schreef Xilantof het volgende:
Owhaj
vandaag was ie aan de deur
Net even gebeld met TNT omdat er niemand thuis was. En morgen is er ook niemand.
Dus even gebeld hoe dat dan zit. Kon nu vast stellen dat ze vrijdag weer langskomen.
Nu zorgen dat mijn pa dan thuis blijft.

Nouja, 't depot is in R'dam... Dus iig niet in mijn woonplaats.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Atlijd leuk, wetende dat ie in de buurt is, maar dat je em niet kan aanraken...

http://www.apecode.com/appletrack/quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:32 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Woei!
Verzonden op May 31, 2006 via TNT International Express
Waar zijn die mooie traceertools?

Waarom heb jij je reservering bij de macstore geannuleerd?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:01 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb zojuist in een vlaag van waanzin mijn reservering bij de MacStore afgezegd en de MacBook via internet besteld.
Wat voor muis kan ik het beste erbij komen? Ik wil wel een beetje een kinky muis. Die Mighty Mouse is best lelijk, maar hij schijnt heel handig te zijn?

Error: Delivery Note "80xxxxxxxx" is unknown! (0104)quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:20 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
http://www.apecode.com/appletrack/

Ze krijgen er maar een paar binnen per lading. Het kan nog wel een paar weken duren voor ik aan de beurt zou zijn, maar ik had hem pas maandag besteld. Bel ze even hoeveel mensen er nog voor je zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:07 schreef Biff-Tannen het volgende:
[..]
Waarom heb jij je reservering bij de macstore geannuleerd?
Duurde het bij jou ook zo achterlijk lang?
Ik had mijn zwarte macbook al op de eerste dag dat ie uit kwam gereserveerd bij de macstore in amsterdam en ik heb 'm nog steeds niet!![]()

specs van jouw bestelling?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:47 schreef Beathoven het volgende:
Zo de mijne staat in bestelling, ze hadden 'm namelijk niet op voorraad in de shop. Anyway.. heb ik iig iets om naar uit te kijken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |