Is goed hier.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:11 schreef x302 het volgende:
kan een admin dit niet moven naar muziek ipv onzin/wow ? lijkt me beter eh!
nou niet echt nee, groove coverage is niet bepaald happy hardcorequote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:04 schreef x302 het volgende:
Master Blaster - Dial My Number
http://www.youtube.com/watch?v=4kN9LS3_cno
ik weet wel niet exact of die allemaal uit 90s komen (sommige ken ik niet echt), maar is zeker in de stijl
zoals ts al aangaf moet het niet beperkt worden tot happy hardcore (alsof er zoveel bekende bestaat anyway), maar alles van de 90s met een beat is goed.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:58 schreef Beach het volgende:
nou niet echt nee, groove coverage is niet bepaald happy hardcore![]()
nee in 1985 geboren, dus in 1995 kon ik vast nog niet pratenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:31 schreef x302 het volgende:
[..]
zoals ts al aangaf moet het niet beperkt worden tot happy hardcore (alsof er zoveel bekende bestaat anyway), maar alles van de 90s met een beat is goed.
Ik denk eigenlijk dat jij nog niet kon spreken toen die liedjes uitkwamen![]()
Vorige topic al doorgelezen? Daar was hij volgens mij namelijk al wel in genoemdquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:06 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Ik kan niet begrijpen, of ik lees erover heen, dat het beste nummer aller tijden hier gewoon nog niet genoemd is:Party Animals - Have You Ever Been Mellow?
Niemand?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:11 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Heeft iemand de clip van Stingray & sonicdriver - Cold as ice?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |