De traditie van een andere OP wordt voortgezet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:32 schreef pyl het volgende:
tekst
Hmmmmmmmm..... voor wie was hij bang? Of vraag ik daarmee te veel?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:33 schreef wyccie het volgende:
Hij was geen staatshoofd, hij heeft wel een boel nationaliteiten gehad.
Voor de dood, denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm..... voor wie was hij bang? Of vraag ik daarmee te veel?
quote:die zeer gelovig was, leidde een sober leven en ging altijd in het zwart gekleed. Op latere leeftijd werd hij erg achterdochtig; hij liet zijn vrouw wel eens van zijn eten voorproeven uit angst vergiftigd te worden. Door deze angst durfde hij niet te eten als zijn vrouw het niet bereid had en hij heeft zichzelf, twee jaar na zijn emeritaat, in feite doodgehongerd nadat zijn vrouw niet meer in staat was eten voor hem te bereiden.
Ja, dat ben ik ook, maar juist daarom eet ik keurig elke dag mijn bordje leeg.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:37 schreef wyccie het volgende:
Voor de dood, denk ik.
Dat is een zeer goede constatering van je Scrutquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé, dat andere topic was dicht
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:40 schreef pyl het volgende:
Ja, dat ben ik ook, maar juist daarom eet ik keurig elke dag mijn bordje leeg.![]()
We komen wel weer terug hoorquote:
Die van wyccie die niemand weetquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:49 schreef pos het volgende:
Staat er geen plaatje open?
Het is mij om het evenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:59 schreef Gellius het volgende:
Welke Joop?
Hij fracticeert over de linkerkant maar via rechts riposteer ik hem in de kwab.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Tong, hoe gaat het met je spleenheup?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:08 schreef Gellius het volgende:
Info voor de dummies?
quote:Metrostation Henk Sneevlietweg is een Amsterdams metrostation aan de Ringlijn 50 in Amsterdam. Het station is gebouwd op een viaduct over de Henk Sneevlietweg, die genoemd is naar vooroorlogs kamerlid en verzetsstrijder Henk Sneevliet.
Vandaar mijn associatie met Damonquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:02 schreef Modus het volgende:
Blur.
Neequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:31 schreef fotoloog het volgende:
Marcio Santos?
Preciesquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:
Fortes Rodriquez de sympathieke man die in het veld gek wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |