Ik neem géén reflectiescherm en géén statief mee...of krijg ik daar spijt van?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh men, wat gaat die allemaal meenemen![]()
geen idee maar wij laten dat ook thuis denk ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik neem géén reflectiescherm en géén statief mee...of krijg ik daar spijt van?![]()
Denk het niet. Vermoedelijk krijg je niet eens de kans om die te gebruiken. En anders heb ik er wel eentje achter in de auto liggenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik neem géén reflectiescherm en géén statief mee...of krijg ik daar spijt van?![]()
5 minuten LOPEN, geloof ik. Met de auto duurt langer iig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ron heeft je telnr toch? Eens even kijken of ik dat kan ontfutselenHoelang is het rijden voor je?
![]()
Hm...dus ik hoef hem niet om 7 uur wakker te bellen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
5 minuten LOPEN, geloof ik. Met de auto duurt langer iig.
nope.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm...dus ik hoef hem niet om 7 uur wakker te bellen?
Nou ja: het mag van mij natuurlijk wel, maar niet met een nummer dat je van mij krijgtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hm...dus ik hoef hem niet om 7 uur wakker te bellen?
Goed plan!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef blackbully het volgende:
[..]
nope.
maar zou wel weer grappig zijn als je dat wel zou doen.
(kan hij alvast een tafel en koffie regelen voor als we daar aan komen)
![]()
Aaaaah...ikke toch wel....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja: het mag van mij natuurlijk wel, maar niet met een nummer dat je van mij krijgt
mag ik het nummer wel?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nou ja: het mag van mij natuurlijk wel, maar niet met een nummer dat je van mij krijgt
oja, da's wel een goed idee daarom...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga de boel inpakken hieroTot morgen 11:00 uur allemaal
^ Wat hij zegt! tot morgen allemaal!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga de boel inpakken hieroTot morgen 11:00 uur allemaal
Is dat niet een beetje vroeg om nu al te vertrekken?quote:Op zondag 28 mei 2006 06:46 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguhff ontbijten en dan op pad
Het wordt een fijn autoritje
Met zonnebril op
Ik bespeur hier nl. blauwe lucht + zon
Dat is bij wijze van spreken hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
5 minuten LOPEN, geloof ik. Met de auto duurt langer iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |