kleintje maar die kwam niet vanwege de regenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:17 schreef -Marjo- het volgende:
En wie was er blij met d'r nieuwe camera?
Zou je denkenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
kleintje maar die kwam niet vanwege de regen![]()
zowaar als dat ik onder de parasol licht in de rug hadquote:
Da's mijn compensatie die ze daar vastheeftquote:Op zondag 28 mei 2006 23:49 schreef diedrick het volgende:
en wie viel er bijna voorover van compensatie?![]()
[afbeelding]
Om daarna snel weer haar eigen lens terug te vragen omdat ze "Last van haar armen begon te krijgen"...quote:Op zondag 28 mei 2006 23:49 schreef diedrick het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:49 schreef diedrick het volgende:
[afbeelding]
Overdrijven is ook een vak hoor...ik weeg meer als 4 kilo hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Om daarna snel weer haar eigen lens terug te vragen omdat ze "Last van haar armen begon te krijgen"...Die Lens is qua gewicht een 1/4 Pea.
![]()
![]()
Jezus, ik wordt oud, ik krijg kraaiepootjes, tijd voor de botox!quote:Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
Als je net hoort dat je een nieuwe lens krijgt kijk je zo
[afbeelding]
Laura dacht dat BB een detective wasquote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Wie heeft de langste?
[afbeelding]
hihi
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 mei 2006 18:50 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Laura dacht dat BB een detective was. Man met hoed en camera!
Dat zijn lachrimpeltjes, bij mij lopen ze vanaf mijn kin tot mijn wenkbrauwen ongeveerquote:Op maandag 29 mei 2006 18:31 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Jezus, ik wordt oud, ik krijg kraaiepootjes, tijd voor de botox!
Goh, eigenlijk sta ik hier best goed opquote:Op maandag 29 mei 2006 17:21 schreef cyberrobin het volgende:
[afbeelding]
Pea! Jammer van de groenige kleuren.. kutparaplu
Je had er toch ook nog een van mij gemaakt? mag 'k die?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Goh, eigenlijk sta ik hier best goed op
gaan we kwartetten?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:29 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Je had er toch ook nog een van mij gemaakt? mag 'k die?
Ik was nog met de kindertjesfoto's bezig...maar daar hoor jij ook nog wel een beetje bijquote:Op maandag 29 mei 2006 20:29 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Je had er toch ook nog een van mij gemaakt? mag 'k die?
That's mequote:Op maandag 29 mei 2006 17:29 schreef cyberrobin het volgende:
[afbeelding]
PdH (toch?) test z'n macro lens op Marjo..
Je kwam zo eng dichtbijquote:Op maandag 29 mei 2006 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
That's meJammer dat Marjo niet bleef staan
Ik ben niet engquote:
Stuur hem maar naar m'n mail in mn profiel! als je die van jou nog in het groot wilt moet je het zeggen!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:54 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieftals je de grote wil stuur ik hem wel per mail
Wel als je neusharen wil macro-enquote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben niet engEn zeker niet als ik dichtbij sta
Ik wilde alleen Marjo's oog maar hebbenquote:
U zegt?quote:
Ik was niet aan het macro-enquote:
Hey, die foto heb ik ook gemaakt!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:39 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Ik heb de eerste snapshot ook klaar..
Een of andere ammateur die alleen maar via het schermpje kan fotograferen..![]()
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef Ymke het volgende:
Hebben jullie het nog droog gehouden?
Als ik een meet plan is het droog, ondanks de voorgaande week.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef Ymke het volgende:
Hebben jullie het nog droog gehouden?
Tegenfoto...toch neusharenquote:
Die grote is van mij jaquote:Op maandag 29 mei 2006 21:46 schreef Ymke het volgende:
Ah , gelukkig , zitten leuke fotos bij , die ondersteboven hangende dames zijn leuk (dochter Marjo?)
En die andere grote van mijquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:53 schreef Ymke het volgende:
Ik hoop na de vakantie eens mee te gaan meeten
Een Fot meetquote:Op maandag 29 mei 2006 21:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]Lijkt me leuk, wat voor meet wil je mee?
Je hebt geen voorkeur? niet dat ik die wel heb, ik hobbel gewoon overal mee als ik kanquote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Ymke het volgende:
[..]
Een Fot meet
Waar heen maakt me niks uit , ik werk alleen vaak in de weekenden , dus moet ik iets lang van te voren plannen.
Hobbel ik wel weer vrolijk achter jou aanquote:Op maandag 29 mei 2006 22:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt geen voorkeur? niet dat ik die wel heb, ik hobbel gewoon overal mee als ik kan
Ik iig niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef Jonnetje het volgende:
*kickje* + crosspost
Ik heb nu foto's binnen van Diedrick, Marjo, Pea en Blackbully..![]()
Ze zijn stuk voor stuk prachtig
Cyberrobin, RonaldV, HMaster-II, PoseidonVS, Prupke, Shark.Bait en PdeHoog hebben/hadden jullie ook nog foto's van Wilyan en Hanne?
* Jonnetje 's mail staat in profiel
Zoals ik al zei zondag........ik ben ff een paar dagen niet in staat geweest te PS-enquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef Jonnetje het volgende:
Cyberrobin, RonaldV, HMaster-II, PoseidonVS, Prupke, Shark.Bait en PdeHoog hebben/hadden jullie ook nog foto's van Wilyan en Hanne?
* Jonnetje 's mail staat in profiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |