Ow ja...quote:
* PdeHoog steekt hand opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef PoseidonVS het volgende:
Heeft er iemand een Canon accu voor mij te leen morgen?
ik hoop dat de lucht mooi is en niet grijs. (das zo saai)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:14 schreef pea4fun het volgende:
Trouwens een beetje bewolking is niet erg, dan heb je tenminste geen harde schaduwen
Het is in een bos met hoge bomen. Genoeg licht, maar ik betwijfel of je op de achtergrond veel lucht zal zien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:18 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik hoop dat de lucht mooi is en niet grijs. (das zo saai)
dat zal afhangen van of je staand de foto maakt of dat je op de grond gaat liggenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is in een bos met hoge bomen. Genoeg licht, maar ik betwijfel of je op de achtergrond veel lucht zal zien.
Hmmmm...met een beetje geluk wel mooie egale achtergronden dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het is in een bos met hoge bomen. Genoeg licht, maar ik betwijfel of je op de achtergrond veel lucht zal zien.
Foto's van onderaf hm...goed dat het geen rokjesweer isquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat zal afhangen van of je staand de foto maakt of dat je op de grond gaat liggen![]()
Ik zeg: we stellen de meet uitquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Foto's van onderaf hm...goed dat het geen rokjesweer is
Wequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg: we stellen de meet uitWe wachten op het rokjes-weer
![]()
in een speeltuinquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg: we stellen de meet uitWe wachten op het rokjes-weer
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wefotograferen
de
kinderen
ja, niet de mama's
![]()
![]()
![]()
Ok, dat is dan weer wel een goed ideequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Niet
![]()
Misschien willen de mama's wel met de kids op de foto
Weet jij veel
Misschien moet jij ook je dochter meenemenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ok, dat is dan weer wel een goed idee
Als Erwtje dat toch eens voor elkaar mocht krijgen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook je dochter meenemen![]()
BB wil toch slapen, dus die kan dan in de kofferbak liggen
Misschien moeten we eens heel lief met zijn tweeen bij pea langsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als Erwtje dat toch eens voor elkaar mocht krijgen!
Jonge Erwtje kent me al. Ze duldt me aan tafel, en zelfs met een camera in de buurt. Als ik maar niet op haar richt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens heel lief met zijn tweeen bij pea langsHoewel ik betwijfel of ze van ons onder de indruk raakt
Ik heb afgelopen dinsdag kennis gemaakt met jong erwtje (nou ja...erwtjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jonge Erwtje kent me al. Ze duldt me aan tafel, en zelfs met een camera in de buurt. Als ik maar niet op haar richt.
Dit klinkt als een bezorgde moeder die bang is dat haar dochter wat overkomtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef pea4fun het volgende:
Hehe...het jonge erwtje valt niet meer onder de catagorie kinderen in de speeltuin, en is dus offtopic
lol...nou zo bezorgd ben ik daar niet om hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit klinkt als een bezorgde moeder die bang is dat haar dochter wat overkomt![]()
Wij zouden dat nooit durven
![]()
Oh men, wat gaat die allemaal meenemenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef PoseidonVS het volgende:
Zo, de foto tassen zijn gepakt.
Ron heeft je telnr toch? Eens even kijken of ik dat kan ontfutselenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:09 schreef PoseidonVS het volgende:
Zo, de foto tassen zijn gepakt.
Tot morgen. Ow en schrik niet als ik wat later ben. ik weiger de wekker te zetten op zondag ochtend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |