Volgens mij heb ik nog wel wat foto's van Hanne. Vanavond eens tijd vrij maken voor het verwerken..quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef Jonnetje het volgende:
*kickje* + crosspost
Ik heb nu foto's binnen van Diedrick, Marjo, Pea en Blackbully..![]()
Ze zijn stuk voor stuk prachtig
Cyberrobin, RonaldV, HMaster-II, PoseidonVS, Prupke, Shark.Bait en PdeHoog hebben/hadden jullie ook nog foto's van Wilyan en Hanne?
* Jonnetje 's mail staat in profiel
kijk nog maar eens in dat topic.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:16 schreef Jonnetje het volgende:
Uhm... Ik durf het bijna niet te vragen maar zouden jullie hier -> [centraal] Wie heeft er ervaring met deze camera (deel 2) ook eens naar willen kijken?Misschien dat jullie er nog iets over weten/kunnen vertellen..
Het is aanstekelijk![]()
![]()
Jonnetje gaat ook fotograferenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:16 schreef Jonnetje het volgende:
Uhm... Ik durf het bijna niet te vragen maar zouden jullie hier -> [centraal] Wie heeft er ervaring met deze camera (deel 2) ook eens naar willen kijken?Misschien dat jullie er nog iets over weten/kunnen vertellen..
Het is aanstekelijk![]()
![]()
Ja! ik heb er nog wel wat! ff om mijzelf te herinneren dit, zal ze binnenkort versturen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef Jonnetje het volgende:
*kickje* + crosspost
Ik heb nu foto's binnen van Diedrick, Marjo, Pea en Blackbully..![]()
Ze zijn stuk voor stuk prachtig
Cyberrobin, RonaldV, HMaster-II, PoseidonVS, Prupke, Shark.Bait en PdeHoog hebben/hadden jullie ook nog foto's van Wilyan en Hanne?
* Jonnetje 's mail staat in profiel
Of omdat haar paard de hele dag met weeën stond en een dag later een veulen hadquote:Op zondag 28 mei 2006 23:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
kleintje maar die kwam niet vanwege de regen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |