Het was dus ook geen optie om hem naar de plaatselijke chinees te brengen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:05 schreef Orealo het volgende:
Ik zit hier wel mee.
Vorige week zaterdag ging ik m'n fiets pakken uit de garage, om naar vrienden te gaan (uit.)
Er zat een kat in de schuur, helemaal verhongert en zo dun als een rietje.
Heel fragiel, miauwde een beetje zielig.
Het beest had wel een halsbandje, maar ik vond de kat overduidelijk niet goed verzorgt werd, Plato heete het beestje.
Dus ik bel de weekend dierenarts, ik vertelde dat er maden uit 't beestje z'n mond kropen.
De arts zei "We kunnen er niks meer aan doen, beestje moet uit z'n lijden verlost worden"
Dus toen heb ik hem geslagen met een plank op z'n hoofd.
De eigenaar snapt niet hoeveel pijn hij dit beestje heeft aangedaan.
nee maar jij denkt dat jij de lemmingkoning bent hierquote:
nee dit is gewoon smakeloosquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee maar jij denkt dat jij de lemmingkoning bent hier![]()
Anime-liefhebbers en Verdonk-fans hebben altijd van dat soort nazi-gedachten, dus dat verbaast me niets.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:16 schreef Homdeck het volgende:
moraalridders allemaal. Ik vind het wel grappig![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:05 schreef Orealo het volgende:
Ik zit hier wel mee.
Vorige week zaterdag ging ik m'n fiets pakken uit de garage, om naar vrienden te gaan (uit.)
Er zat een kat in de schuur, helemaal verhongert en zo dun als een rietje.
Heel fragiel, miauwde een beetje zielig.
Het beest had wel een halsbandje, maar ik vond de kat overduidelijk niet goed verzorgt werd, Plato heete het beestje.
Dus ik bel de weekend dierenarts, ik vertelde dat er maden uit 't beestje z'n mond kropen.
De arts zei "We kunnen er niks meer aan doen, beestje moet uit z'n lijden verlost worden"
Dus toen heb ik hem geslagen met een plank op z'n hoofd.
De eigenaar snapt niet hoeveel pijn hij dit beestje heeft aangedaan.
Ja ik ben nazi omdat ik verdonk steun.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:24 schreef MrBean het volgende:
[..]
Anime-liefhebbers en Verdonk-fans hebben altijd van dat soort nazi-gedachten, dus dat verbaast me niets.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Het gaat toch om de persoon in kwestie, of die zich kut voelt of niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:25 schreef Homdeck het volgende:
pff als iemand nou een topic had geopend dat zn oma dood is en dat TS hier een lemming maakt dat hij een ondervoede oma in zn schuur heeft gevonden die hij vervolgens doodgeslagen heeft, kan ik me er in vinden dat het smakeloos is.
Dit topic lijkt me redelijk onschuldig hoor.
ik vind het juist andersomquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:25 schreef Homdeck het volgende:
pff als iemand nou een topic had geopend dat zn oma dood is en dat TS hier een lemming maakt dat hij een ondervoede oma in zn schuur heeft gevonden die hij vervolgens doodgeslagen heeft, kan ik me er in vinden dat het smakeloos is.
Dit topic lijkt me redelijk onschuldig hoor.
Sommige mensen hier hebben zodanig beperkte verstandelijke vermogens om te kunnen begrijpen dat als iemand heel lang samenleeft met een beestje, dat diegene zich aan het dier in kwestie gaat hechten en op het moment van overlijden er gewoon een rouwproces moet worden doorgemaakt en dat topics als deze ontzettend hard kunnen aankomen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken? Het gaat toch om de persoon in kwestie, of die zich kut voelt of niet.
Nee, omdat je debiel doet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ja ik ben nazi omdat ik verdonk steun.
spreek jezelf niet tegen. Er staat toch wat er staat?quote:
Gezien het feit dat TS voor de NS werkt moet het een en ander verklaren,quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sommige mensen hier hebben zodanig beperkte verstandelijke vermogens om te kunnen begrijpen dat als iemand heel lang samenleeft met een beestje, dat diegene zich aan het dier in kwestie gaat hechten en op het moment van overlijden er gewoon een rouwproces moet worden doorgemaakt en dat topics als deze ontzettend hard kunnen aankomen.
Doet dat er toe?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
spreek jezelf niet tegen. Er staat toch wat er staat?
nee joh dat doet er helemaal niets toe. Alleen meen ik meestal wel wat ik zeg, bijv. dat jij een achterlijke mongool bent.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:33 schreef tisauch het volgende:
[..]
Gezien het feit dat TS voor de NS werkt moet het een en ander verklaren,
de rest van zijn zielige gedrag schrijf ik toe aan zijn incestvader.![]()
Zo, eens kijken hoe snel een mod nu eens (eindelijk) van zich laat horen.
Sommige mensen zijn te serieus.quote:
Heb ik gedaan in een topic report, het slotje aangevraagd, eerder al.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:43 schreef Vitalogy het volgende:
Ja dit is een behoorlijk smakeloos topic. Ik hoop dat de TS spijt heeft van zijn spectaculair misplaatste poging stoer te zijn. Het zou chique zijn als hij zijn excuses aanbiedt aan Tweakdsl en vraagt of dit topic op slot mag.
Waar alles is geoorloofd, right.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:47 schreef Orealo het volgende:
[..]
Heb ik gedaan in een topic report, het slotje aangevraagd, eerder al.
Tegen Tweakdsl : sorry, maar welkom op 't internet.
blijkbaar welquote:
Jup, en daarom op slot.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:54 schreef kebabkever het volgende:
idd een onsmakelijk KUT topic is dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |