quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat boeit niet
je bent trouwens al weer gewoon Timar, heet ik nog steeds Jan?![]()
Jepquote:Jan zegt:
bier?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Er verscheen een hendig grote glimlach
Voor mij zal je altijd jan blijven, gozerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hey...is dat niet dat stukje uit msn?
Ik heet trouwens geen Jan![]()
Whehe.... dan moet ik nog iets voor jou verzinnen enzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:08 schreef Timar_ het volgende:
[..]
Voor mij zal je altijd jan blijven, gozer![]()
Herstel: het is Michael, maar aangezien veel Nederlanders de Engelse taal niet beheersen hebben ze het maar fonetisch geschreven. Maar het kan erger: Ik ken ook een Maikol, een Petrik en een William (spreek uit: Willie-jam).quote:
michael is engels en geen nederlandsquote:Op zondag 28 mei 2006 12:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Herstel: het is Michael, maar aangezien veel Nederlanders de Engelse taal niet beheersen hebben ze het maar fonetisch geschreven. Maar het kan erger: Ik ken ook een Maikol, een Petrik en een William (spreek uit: Willie-jam).
Dat zegtie toch ookquote:Op zondag 28 mei 2006 12:21 schreef Backhander het volgende:
[..]
michael is engels en geen nederlands
Dat weet ik, maar TS stelt dat het Maikel is en geen Maikuuul, maar omdat het feitelijk Engels is (Michael), is Maikel evengoed "fout". Waarom mensen de behoefte voelen om die namen te vernederlandsen is mij een raadsel. Kunnen ze geen Engels schrijven? Zijn ze bang dat andere mensen anders niet weten hoe het uitgesproken moet worden? (dus om duidelijk te maken dat het als Maikel en niet als Miga-el uitgesproken moet worden?). Lijkt mij een onterechte vrees: niemand hoeft immers kompjoeter te schrijven om het correct uit te spreken. Behalve Belgen, die zeggen echt kompuuter, maar ja, die zeggen ook fans met een a ipv een e.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:21 schreef Backhander het volgende:
[..]
michael is engels en geen nederlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |