Aangezien je het na drie keer nog niet snapt zou dit heel goed een VMBO-diss kunnen zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 02:28 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Even voor de duidelijkheid: is dit nou een keiharde VMBO-diss of zie ik het verkeerd en betreft het ook nu een 'oprechte vraag'`?
Niemand begon hier over VMBO, hoor.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:28 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Even voor de duidelijkheid: is dit nou een keiharde VMBNO-diss of zie ik het verkeerd en betreft het ook nu een 'oprechte vraag'`?
Nou, zijn die 2 jaar VMBO toch niet voor niets geweest hequote:Op zondag 4 juni 2006 02:32 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al.
Zelfs die afkorting van 4 letters schrijf je ook nog verkeerd.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:33 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
VMBO betrof het niveau van de diss, mijn best K33T.
We? Haat verbroedert zoveel is duidelijk. Maar je moet wat, als je zo'n mietje bent dat je zelfs bij de plaatselijke scoutingvereniging in een knoop (whehe scouting en knoop in 1 zin whehe) gelegd wordt.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:35 schreef K33T het volgende:
Jongen, begrijp me niet verkeerd, maar rot alsjeblieft op uit dit topic. We hebben geen zin in om hele levenswijsheden opnieuw af te draaien voor jou.
Ik denk dat je bedoelt: is toch IETS in je sorry-ass-life gelukt. Maar het geeft niet hoor. Aan de lopende band snappen ze je toch welquote:Op zondag 4 juni 2006 02:35 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
Wederom een diss van jewelste, hier kan ik niets tegenover leggen. Je hebt me gepwnd, gefeliciteerd maat, is toch niets in je sorry-ass-life gelukt. Je moeder is trots op je.
Ja sorry, voor sommige mensen is dit al een laat tijdstip en dan wordt de concentratie wat minder. We zijn niet allemaal zo'n luie uitkeringstrekker die pas om een uur of drie in de middag z'n stinkende nest uit komt en derhalve op dit tijdstip nog in opperste scherpte verkeert.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:38 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt: is toch IETS in je sorry-ass-life gelukt. Maar het geeft niet hoor. Aan de lopende band snappen ze je toch wel
Ha ha ha hahahaquote:Op zondag 4 juni 2006 02:38 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
[..]
We? Haat verbroedert zoveel is duidelijk. Maar je moet wat, als je zo'n mietje bent dat je zelfs bij de plaatselijke scoutingvereniging in een knoop (whehe scouting en knoop in 1 zin whehe) gelegd wordt.
We zijn niet allemaal fabrieksarbeiders die op zaterdag moeten werkenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:41 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
[..]
Ja sorry, voor sommige mensen is dit al een laat tijdstip en dan wordt de concentratie wat minder. We zijn niet allemaal zo'n luie uitkeringstrekker die pas om een uur of drie in de middag z'n stinkende nest uitkomt en derhalve op dit tijdstip nog in opperste scherpte verkeert.
Ja joh, ik moet dag in dag uit zo hard werken om die uitkeringen van die luie allochtonen te betalen.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:42 schreef Verlosser het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal fabrieksarbeiders die op zaterdag moeten werken
Maak je niet druk, jouw aandeel is beperkt aangezien jij in de laagste belastingschaal zit. Iquote:Op zondag 4 juni 2006 02:45 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
[..]
Ja joh, ik moet dag in dag uit zo hard werken om die uitkeringen van die luie allochtonen te betalen.
Uhm naar mijn weten heeft jouw vader helemaal geen zicht op het salaris dat zijn overste, ik dus, verdient. Dus dan ben ik toch echt bang dat je vader tegen je gelogen heeft, maar dat zal niet de eerste keer zijn, mocht dat een troost zijn.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:49 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Maak je niet druk, jouw aandeel is beperkt aangezien jij in de laagste belastingschaal zit. I
Ach man anarchist ik weet tenminste wie mijn vader is. Jouw vader is em gesmeerd nadat de abortus is mislukt. En jouw moeder, die heeft geen zwemdiploma maar een vaarbewijs.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:53 schreef Ed.de.Woei. het volgende:
[..]
Uhm naar mijn weten heeft jouw vader helemaal geen zicht op het salaris dat zijn overste, ik dus, verdient. Dus dan ben ik toch bang dat je vader tegen je gelogen heeft, maar dat zal niet de eerste keer zijn, mocht dat een troost zijn.
quote:Op zondag 4 juni 2006 02:56 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Ach man anarchist ik weet tenminste wie mijn vader is. Jouw vader is em gesmeerd nadat de abortus is mislukt. En jouw moeder, die heeft geen zwemdiploma maar een vaarbewijs.
Ah, je bent allochtoon? Ga ook es slapen.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:56 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Ach man anarchist ik weet tenminste wie mijn vader is. Jouw vader is em gesmeerd nadat de abortus is mislukt. En jouw moeder, die heeft geen zwemdiploma maar een vaarbewijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |