Dankje Felixquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:42 schreef Chowi het volgende:
Ik weet best wel dat je geen Sietze heet..
Oke Felica.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:43 schreef Chowi het volgende:
Het is Felicia!
Neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:45 schreef Chowi het volgende:
Goed, dan blijf ik je Sietze noemen.
Ik begrijp er niks meer van.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:47 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
Hallo, ik ben weer nuchter. De drie liter thee hielp enorm. Bedankt, martina.
Vermoedde.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:49 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Misschien ben ik iets minder nuchter dan ik dacht.
Goed, dat je jezelf corrigeert.quote:
?!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:08 schreef Misstique het volgende:
En Centraal met het topic.
Ik weet niet, eerst zeggen dat ze me missen, dan bén ik er. Zeggen ze niets. Tuig.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef mcDavid het volgende:
krijg ik nog meer groeten terug?
De groeten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef mcDavid het volgende:
krijg ik nog meer groeten terug?
Oe.. rozebotteljam, dat moet ik ook weer eens in huis halenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef ehqo het volgende:
Geroosterd brood, rozenbottel jam, een kop thee.
quote:
het schorem!quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet, eerst zeggen dat ze me missen, dan bén ik er. Zeggen ze niets. Tuig.
Dé jam. Is dat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oe.. rozebotteljam, dat moet ik ook weer eens in huis halen!
Ook niet te versmaden in combinatie met pindakaasquote:
Mét rozebottel jam.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:48 schreef mcDavid het volgende:
pindakaas
Daar doelde ik ook op.quote:
The Offspring.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:51 schreef mcDavid het volgende:
My frend got a girlfriend and he hates that bitch! He tells me every day!
He says men I really got to lose my chick, in the worst kind of way!
Toast met alleen pindakaas is óók erg lekker. Vooral als het een beetje smelt op de warme toast.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
PINDAKAAS IS PINDAKAAS, EN DAAR BLIJF JE VANAF!!:(
~~!!~!!!!!!!!!:(
![]()
Nu echt weg dus.quote:
naar welke meet?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef Chowi het volgende:
Cool, ik ga naar Utrecht.
Is er momenteel een meet?quote:
Náh, ik ga niet naar een meet.quote:
Ik ben alweer weg, hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef Chowi het volgende:
Cool, ik ga naar Utrecht.
Toevallig. Ik zit al 3 dagen ofzo met dat zinnetje in m'n hoofd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:18 schreef DyingFox het volgende:
Cohen zingt: "I don't mean to suggest that I loved you the best, I can't keep track of each fallen robin."
Welk een overeenkomstigheid in retoriek.
wat is er mis mee?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:42 schreef Mr-Z het volgende:
Mijn hoofd.. waarom...
Ik zit weer eens in het dorp. Steun mij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi ehqo, hoe staat het met de foto's?
Hippie.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:19 schreef DyingFox het volgende:
Ik ben vuil, en mijn kin en bovenlip zitten vol met haren, maar ik heb geen behoefte tot wassen of scheren.
Ik heb besloten een obsessie te ontwikkelen. Vandaar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi ehqo, hoe staat het met de foto's?
Obsessies zijn tof.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb besloten een obsessie te ontwikkelen. Vandaar.
En waarom zou je ook?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:19 schreef DyingFox het volgende:
Ik ben vuil, en mijn kin en bovenlip zitten vol met haren, maar ik heb geen behoefte tot wassen of scheren.
Een obsessie, voor? Ik heb ze nog steeds niet, ik ben preuts.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb besloten een obsessie te ontwikkelen. Vandaar.
Ja, dat weet ik nog niet. Jouw achterwerk zou kunnen. Maar dat is ook weer zo saai. Ik weet het niet, moet er eens goed over nadenken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een obsessie, voor? Ik heb ze nog steeds niet, ik ben preuts.
Jij hebt wat met achterwerken, hm?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, dat weet ik nog niet. Jouw achterwerk zou kunnen. Maar dat is ook weer zo saai. Ik weet het niet, moet er eens goed over nadenken.
Daar begint het wel op te lijken ja. Maar dat valt haske mee!quote:
Ja zonder foto's! Ik kan wel fantaseren, doe ik ook wel, maar dat is gewoon niet toereikend!.quote:
Pwnd!quote:
volgens mij valt dat heul niet mee!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken ja. Maar dat valt haske mee!
Je mag er ook wel een keer aanzitten hoor. Ik voel me zo gebruikt als ik zo voor de camera sta, verkracht haast.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja zonder foto's! Ik kan wel fantaseren, doe ik ook wel, maar dat is gewoon niet toereikend!.
Works for me.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je mag er ook wel een keer aanzitten hoor. Ik voel me zo gebruikt als ik zo voor de camera sta, verkracht haast.
Ach, zo geniet ik er ook een beetje van.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Ehqo, slet!
ik doe mee!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
De dagelijkse verveling slaat weer toe.
C_C wordt wel een beetje de dorpsfiets zoquote:
Als ze er zelf mee kan leven. Ik wel namelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:07 schreef JDude het volgende:
[..]
C_C wordt wel een beetje de dorpsfiets zo.
Mag iedereen een rondje?quote:
Je bent een dorpsfiets van niks.quote:
quote:
jij komt uit een stad, dan mag je niet!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent een dorpsfiets van niks..
quote:
Lekker.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi. Zullen we even gaan fietsen?
Tandem.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi. Zullen we even gaan fietsen?
kan er ook nog iemand op de bagagedrager?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is nu al het beste idee van de dag. Lits en Ehqo.
quote:[16:27:15] [Mercan]: ik ga voor het hoer-imago :y
[16:27:32] David: ik zie.
[16:27:45] [Mercan]: OH JE VINDT ME EEN HOER
[16:27:53] David: vrouwen
Dan zit je achter degene die achterop zit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kan er ook nog iemand op de bagagedrager?
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kan er ook nog iemand op de bagagedrager?
oh ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan zit je achter degene die achterop zit.
Stuur jij maar. Ik trap wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:29 schreef Litso het volgende:
Wie gaat er voorop ehqo?
Of een trein, die komen harder aan.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:30 schreef JDude het volgende:
Ik rij het hele zooitje wel plat in een auto.
doe jij maar een hendig sjieke slip, ja!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:30 schreef JDude het volgende:
Ik rij het hele zooitje wel plat in een auto.
MVMM? Lijkt me niets.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh ja.
nou, dan klim ik wel op het stuur!
Licht verzetje. Vals plat hé.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet te hard trappen he, anders hou ik het niet bij
sinds wanneer bepaal jij dat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:34 schreef Litso het volgende:
David mag op de stoep staan kijken en met zijn dingetje spelen
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, jij bent te druk bezig. [hier iets met drumstokken en bespeeld worden].
Anders rij jij in een tourwagen erachter aan, reservefietsen op het dak. Reparties uitvoeren waar nodig, bidonnetje uitdelen. Dat werk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaal jij dat? [afbeelding]
ik ga op het stuur! [14.gif]
die reservefietsen zet ik wel bij me op schoot!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Anders rij jij in een tourwagen erachter aan, reservefietsen op het dak. Reparties uitvoeren waar nodig, bidonnetje uitdelen. Dat werk.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaal jij dat? [afbeelding]
ik ga op het stuur! [14.gif]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:34 schreef Litso het volgende:
David mag op de stoep staan kijken en met zijn dingetje spelen
De banden verwisselen ed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:36 schreef ehqo het volgende:
[..]
Anders rij jij in een tourwagen erachter aan, reservefietsen op het dak. Reparties uitvoeren waar nodig, bidonnetje uitdelen. Dat werk.
Ik heb vernomen dat c_c een zachte fiets is, dus zonder zadel is het ook goed te doen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:40 schreef pc-fr34k het volgende:
De grote vraag is natuurlijk, nemen jullie zadels of niet.
Hihi.quote:
En een hele luxe, wel 2 airbags.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat c_c een zachte fiets is, dus zonder zadel is het ook goed te doen.
JA NOU WETEN WE WEL DAT IK EEN GROTE KONT HEB.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat c_c een zachte fiets is, dus zonder zadel is het ook goed te doen.
bakfietsquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JA NOU WETEN WE WEL DAT IK EEN GROTE KONT HEB.
Ik neem voor de zekerheid mijn fietsbroek met zeemleer wel mee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:41 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik neem voor de zekerheid mijn fietsbroek met zeemleer wel mee.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moest dat nou!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'Roest verwijderen' zou echt te bah worden, dus dat post ik maar niet.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed. Ik zou hem toch posten, als ik jou was.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'Roest verwijderen' zou echt te bah worden, dus dat post ik maar niet.
Me too.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:44 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben douchen.
Hihi CC.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
het is nodig bij jou?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed. Ik zou hem toch posten, als ik jou was.
denk je echt dat ik voor jou ga stoppen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Als c_c kapot gaat mogen we wel even op jou fietsen he?
Hoi!quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
de mijne is groter.
je hebt het leukste gedeelte net gemistquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*gluurt even...
Jullie gaan ontzéttend spannend telefoonseksen nu?quote:
Had even wat anders te doen.. Helaas...quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt het leukste gedeelte net gemist
Neu, hij komt zo weer online.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Jullie gaan ontzéttend spannend telefoonseksen nu?
och, we hadden het over een fietstochtje. stelde weinig voor eigenlijk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had even wat anders te doen.. Helaas...
Praat me maar even bij
Maar eerst komt'ie even ergens anders?quote:
At your service!quote:
Dan heb ik toch ook niets gemist? Ik hou niet van fietsen!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
och, we hadden het over een fietstochtje. stelde weinig voor eigenlijk.
Jep. En hij bewaart het voor me.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar eerst komt'ie even ergens anders?
mag die in de OP?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb ik toch ook niets gemist? Ik hou niet van fietsen!
lekker veel om vast te houden dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan heb ik toch ook niets gemist? Ik hou niet van fietsen!
och, die gooien we dr ook in!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is niet leuk zonder de hele context erbij.
Weer een te grote OP.quote:
dat probeerde ik net ook... maarja super dicht hequote:Op donderdag 25 mei 2006 17:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je kunt niet alles hebben he!
ik ga boodschappen doen!
In een beetje stad is wel íets open.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:30 schreef killswitch het volgende:
dat probeerde ik net ook... maarja super dicht he
ja ben ff langs tankstation gegaan om een fles cola te halen, das het probleem ook niet, en in het centrum is de foodfactory bv gewoon tot 9 open net als iedere dagquote:
Groningen was uitgestorven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja ben ff langs tankstation gegaan om een fles cola te halen, das het probleem ook niet, en in het centrum is de foodfactory bv gewoon tot 9 open net als iedere dag
Maar ook die was uitgestorven?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen was uitgestorven.
Wel was de Jumbo open.
Vermaak mij, en snel een beetje!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:51 schreef Litso het volgende:
Ben ik weer even.
Hoe?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vermaak mij, en snel een beetje!
Ik heb zojuist de eerste helft van de seizoensfinale van Lost gezien en moet nog een uur en 3 kwartier wachten op de 2e helft.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vermaak mij, en snel een beetje!
Ik heb zojuist de eerste helft van de seizoensfinale van Lost gezien en moet nog een uur en 3 kwartier wachten op de 2e helft.
Niet geweest.quote:
Neus?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wist het.
Ehm.
Fluister vuige dingen terwijl je me onder m'n neus kietelt.
Schattig.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lits is af en toe een beetje dom doof!
Dat is niet het eerste wat in me opkomt!quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
Geil.
Whehehe.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste wat in me opkomt!
Volgende week, schatjequote:Op donderdag 25 mei 2006 19:13 schreef Litso het volgende:
Wacht maar tot je me in het echt mee hebt gemaakt
Ik verwacht een van de hoogste punten van mijn leven te bereiken vrijdag.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, hij zal nog moeten bijkomen van de dag ervoor denk ik zo.
We schieten naar ongekende hoogten inderdaad.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik verwacht een van de hoogste punten van mijn leven te bereiken vrijdag.
Yes, I know.quote:
Verrassend.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yes, I know.
Ik krijg deze lyrics vaker voorgeschoteld.
Alleen schrijf je mijn naam niet zo.quote:
Exact.quote:
Wat doe ík in je telefoon?!quote:
We hebben ooit nummers uitgewisseld omdat we van een afstandje de PUB meet uit zouden lachen.quote:
Oh, wow! Helemaal vergeten! Wat jammer dat het er nooit van gekomen is. Er zijn toch al zoveel PUB-meets geweest.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:42 schreef Litso het volgende:
[..]
We hebben ooit nummers uitgewisseld omdat we van een afstandje de PUB meet uit zouden lachen.
Toch nog maar een keer doen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, wow! Helemaal vergeten! Wat jammer dat het er nooit van gekomen is. Er zijn toch al zoveel PUB-meets geweest.
Ik kan het niet voor je nakijken, mijn lader is zoek.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Toch nog maar een keer doen.
En stiekem sta ik ook nog in jouw telefoon, wedden?
och...quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:45 schreef Chowi het volgende:
Whehe, compleet bezopen in een tamelijk chique restaurant zitten om zeven uur is toch wel erg not done..
Televisie is voor het plebs.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdulle. Een heel seizoen zo saai als wat, om vervolgens met een gewéldige seizoensfinale te komen. En dan nu maandenlang wachten. Ik haat tv-series.
Ík was het niet, trouwens.quote:
Oh.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:49 schreef Litso het volgende:
[..]
En tv-series downloaden is al niet veel beter.
Nog erger. Zijn de B.I.G.-reclames je dan compleet ontgaan?quote:
Ik download dan ook geen games.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nog erger. Zijn de B.I.G.-reclames je dan compleet ontgaan?.
Hij mag nu niet met je skypen?quote:
Heh.. bah... translation..quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Ik ga Lost in Translation maar eens kijken.
Pas gekeken en die heerscht!quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. Ik ga Lost in Translation maar eens kijken.
Hee! Hoe is het?quote:
KUTFLIKKER.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zei goedenavond hoeren en klootzakken!
Hey!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pas gekeken en die heerscht!
[..]
Hee! Hoe is het?
Goed zoquote:
Ik ben er een beetje sip van gewordenquote:
Hmm.. Ik ga donderdag weer aan het werk..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed zo
Mag zo weer aan de slag, dus dan gaat inet er weer afHet werkt sowieso klote momenteel
Wel en niet, eigenlijk. Vaagquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje sip van geworden.
Maar dat kan aan m'n algemene bui liggen. Verder is hij inderdaad gaaf.
Dank!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ga donderdag weer aan het werk..Werkze..
Oh, weet trouwens niet of je het weet.. maar ik zit momenteel in Nederland..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel en niet, eigenlijk. Vaag[/emo]
[..]
Dank!
Ik wist het nog niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh, weet trouwens niet of je het weet.. maar ik zit momenteel in Nederland..
(Ben even een beetje de draad kwijt wie het weet).
Hoi, ik ben een paar dagen in Nederland.quote:
Ah, voor hemelvaarts dag of wat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben een paar dagen in Nederland.
Oma overleden vanochtend.quote:
En wat vind jij van iets leuks? Iets leuks klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:54 schreef Janetje het volgende:
Ik vind dat we het over iets leuks moeten hebben.
Flippo's?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En wat vind jij van iets leuks? Iets leuks klinkt wel leuk.
Die waren/zijn cool.quote:
En knikkers.quote:
Knikkeren met flippo's.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Knikkeren met flippo's.. En scheren. En dan zo dicht mogelijk bij de muur zijn. En als dat zo was mocht je die van de ander pakken.
.
Basischool.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:03 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat deden wij ook vaak..
Leuk was dat toen nog...![]()
Kutbasisschool...
Neh, k werd gepest.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Basischool.. Weinig werk, tussen de middag naar huis om te eten en tv kijken/computerspelletjes spelen. En een vriendje mee natuurlijk. En dan op school spelen ook. TIkkertje op het speelplein.
.
Dat waren nog eens tijden..
Jij, ik schatte jou juist in als 1 van de toffe uit de klas.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij, ik schatte jou juist in als 1 van de toffe uit de klas.
Ja, als je jezelf zo omscrhijft zal ik ze geen ongeluk hebben gegeven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat rare dikke meisje met dat bloempotkapsel en die bril?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, als je jezelf zo omscrhijft zal ik ze geen ongeluk hebben gegeven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |