Jij ben écht stoer...quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:17 schreef VaderJacob het volgende:
Kontjes zijn tov![]()
Rattegif erover, eendjes voeren, goed je handen wassen, volgende dag kijken![]()
triest..quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:17 schreef VaderJacob het volgende:
Kontjes zijn tov![]()
Rattegif erover, eendjes voeren, goed je handen wassen, volgende dag kijken![]()
Met oud en nieuw is het nog leuker menquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:23 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Met oud en nieuw is het nog leuker men![]()
grondbloem erin enzo, hop eend in de fik![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:23 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Met oud en nieuw is het nog leuker men![]()
grondbloem erin enzo, hop eend in de fik![]()
Stik erin.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Doodsverwensing doodsverwensing!!
Tegen kneuzen die dood mogen vallen niet neequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer zo lief als dat je eerst was he
je hebt gelijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer zo lief als dat je eerst was he
Hoiquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:30 schreef Ferdie88 het volgende:
Vader Jacob, Vader Jacob, leeft gij nog, leeft gij nog?
Hij bedoelt het goed hequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tegen kneuzen die dood mogen vallen niet nee
Zo wordt het topic tenminste nog ietsquote:
Ik dacht ook aan andere kontjes.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:12 schreef tisauch het volgende:
Ik had me dit topic iets anders voorgesteld![]()
He ik dacht dat ik me naam hoordequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, nu stijgt het niveau van het topic ineens![]()
Ik krijg nog geld van je!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
He ik dacht dat ik me naam hoorde![]()
Dan ga je maar werkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Maar jonge ik heb geen geld... tis egt waar![]()
quote:
hup, stuur mij 's wat danquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oke ik biecht op, ik zwem in het geld. maar dat hoeven me vrienden niet te weten he
![]()
Dan moeten we ff een potje kaarten... ik wou dat broodkontje ook al hebben!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:16 schreef flugeltje het volgende:
Stuur maar naar mij, ik vind die dingen altijd het lekkerste van het brood.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:04 schreef AffenStrudel het volgende:
Open ik net een nieuwe zak met heerlijk bruinbrood, zitten er 3 kontjes in!.
Dat is er een teveel natuurlijk, waar komt die ene vandaan?
Waarschijnlijk zit nu een persoon met een zak brood waar maar 1 kontje in zit, de mazzelaar!!11!![]()
Ze zijn ook nog eens niet te eten![]()
![]()
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:01 schreef Angeliquetje het volgende:
ik heb drie borsten... wie helpt mij? ik zou graag met iemand praten die een soortgelijk probleem heeft, zoals 3 kontjes
Bluf !!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:01 schreef Angeliquetje het volgende:
ik heb drie borsten... wie helpt mij? ik zou graag met iemand praten die een soortgelijk probleem heeft, zoals 3 kontjes
Juistquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:31 schreef Angeliquetje het volgende:
het is vermakelijk voor jullie dat ik met zon diepgeworteld probleem klamp? ik verlies zolangzamerhand mijn vertrouwen in de medemens. 3 borsten hebben is echt niet leuk... behalve als je erop geilt zoals ikzelf want ik heb die 3e tiet zelf laten plaatsen
Mensch, eerst mogen we je niet quoten (zie ander topic) en nu begin je derde-tiet-verhalen te posten?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:31 schreef Angeliquetje het volgende:
het is vermakelijk voor jullie dat ik met zon diepgeworteld probleem klamp? ik verlies zolangzamerhand mijn vertrouwen in de medemens. 3 borsten hebben is echt niet leuk... behalve als je erop geilt zoals ikzelf want ik heb die 3e tiet zelf laten plaatsen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |