abonnement Unibet Coolblue
pi_38191094
quote:
Maar als je het heel erg lang gebruikt merk ik toch dat je in een geestelijke fuik terecht komt, dat het ervaringsleven toch wat eng begint te worden e.d.. gebruik het alweer 3 of 4 jaar namelijk
Wat bedoel je precies met in een geestelijke fuik terecht komen en dat het ervaringsleven eng begint te worden?? Krijg jij na langdurig gebruik van angsten(paniekaanvallen of iets dergelijks)??
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_38191865
Bedoelt hij niet gewoon dat zijn gevoelens afgestompt zijn?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_38191991
Daar ben ik dus ook benieuwd naar.

Omdat het mij tot nu toe alleen maar opener, losser, spaakzamer en al heeft gemaakt..
Toen mijn moeder paroxetine slikte scheen ze na een tijd ook het idee te hebben dat haar gevoelens wat stomper werden.
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_38192993
Je hoort wel vakre dat mensen zich afgestompt voelen. Maar ik heb er gelukkig helemaal geen last van. Voel me bij tijden wel wat suf maar dat heeft geen negatieve invloed op mijn gevoelsleven.

Moet ik wel zeggen dat dat suffe gevoel er vooral was toen ik nog paroxetine slikte. Slik nu citalopram en voel me daar veel beter bij! Ondanks de bijwerkingen had paroxetine wel het gewenste effect. Na een paar weken was ik niet meer zo enorm somber en kon ik ook weer fijne dingen ervaren
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:04:20 #5
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_38199564
Nee joh, geen last van angsten. Meer dat je echt een soort van machine lijkt te worden die 95% van de tijd totaal geen gevoel heeft, wat Lotjeb inderdaad zegt.

Maar wat Moonah als laatste zei in de laatste post van het vorige deel van dit centrale topic snijd wel hout: dat de mate van afgestomptheid kan verschillen per persoon en per soort medicatie. Vriendin van mij gebruikt Zoloft en die herkent zich dus weer totaal niet in het beeld dat ik schep.

Hoe dan ook, als je mindert zal het gevoel gaandeweg wel terugkomen, al heb ik de ervaring dat met Paroxetine het gevoel op gegeven moment in alle hevigheid terugkomt (inclusief angsten en dergelijk ongerief)... Zou dat ook bij andere SSRI's (standaard) zo zijn?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_38204031
Hoe het met andere SSRI's zit weet ik niet. Zou je aan je arts moeten vragen. Bij mij had paroxetine in elk geval veel meer bijwerkingen dan citalopram, dus misschien zou jij je met een andere medicijn ook wat beter kunnen voelen...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_38206117
Zo, ben momenteel mijn prozac aan het afbouwen. Merk dat ik minder goed slaap nu, zou dat met het afbouwen te maken kunnen hebben?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_38210526
Ik slaap ook een stuk onrustiger sinds ik aan het afbouwen ben....
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  donderdag 25 mei 2006 @ 22:10:02 #9
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_38213183
Of ik slecht slaap weet ik niet, maar ik word wel regelmatig midden in de nacht wakker zonder echt goede reden... Ook aan het afbouwen BTW.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 28 mei 2006 @ 01:37:08 #10
21503 Vava
Zoix!!
pi_38291048
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:43 schreef Lotjeb het volgende:
Ik slaap ook een stuk onrustiger sinds ik aan het afbouwen ben....
O en daar ben ik dus best bang voor als ik zou gaan afbouwen. Voor de AD heb ik dus een hele tijd erg slecht geslapen, dan kon ik blij zijn als ik twee uur sliep op een nacht en dat ging een paar maanden zo door....
Maar nu de Trazolan weg is zou dat minder goed slapen dus voor kunnen komen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 11 juni 2006 @ 23:13:32 #11
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_38765092
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:43 schreef Lotjeb het volgende:
Ik slaap ook een stuk onrustiger sinds ik aan het afbouwen ben....
... en ik slaap weer normaal Hoe gaat het bij jou Vava?
Merk trouwens dat alle afkickverschijnselen weer weg zijn en ik me ook gewoon weer goed voel! Over 2 maanden dus weer een kwart pilletje eraf
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_38765518
Slapen gaat wel aardig, beter dan verwacht. Ik slaap niet echt rustig maar ik slaap en daar ben ik blij om

Van het afbouwen van Trazolan heb ik nauwelijks iets gemerkt, ben misschien een dag wat duffer geweest maar dat was alles.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38766139
Ga elders spelen..
Rest van onzindiscussie is helemaal weg.

[ Bericht 75% gewijzigd door Copycat op 13-06-2006 12:49:51 ]
pi_40473106
Weet iemand of de werking van AD minder wordt, wanneer je ondergewicht hebt Ik heb de laatste tijd steeds vaker weer last van stemmingswisselingen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')