Of was de Giro nu ondergesneeuwd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:35 schreef pfaf het volgende:
Beetje ondergesneeuwd door de Giro eigenlijk.
don't mess with the Chinezen héquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs Slippens en Stam rijden mee. En Francesco Planckaert.
En Jin Long en Fang Xu.
En nog een hoop renners waarbij zelfs hun ploegleider zou zeggen: "Wie?".
Is idd het uitzenden niet echt waard, maar ik vind die aandacht voor de b-renners niet mis, zo een keer op een jaar. En er wordt wel gekoerst. Om het met woorden van Uyterhoeven te zeggen "Ik kom om koers te zien, niet om vedetten te zien."quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs Slippens en Stam rijden mee. En Francesco Planckaert.
En Jin Long en Fang Xu.
En nog een hoop renners waarbij zelfs hun ploegleider zou zeggen: "Wie?".
Het is wel een ronde he, met een serieuze traditie overigens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is geen ronde, dit zijn een hoop kermiskoersen na elkaar met dezelfde vertrekkers, waarbij op het einde dan maar een klassement wordt opgemaakt.
Ja, dat bedoel ik net. Als hij er zelfs bij zitquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:50 schreef Bartoli het volgende:
En Francesco reed gisteren ook goed want hij zat er itt de andere wel gewoon bij![]()
Kom kom, ga je die toch wel sterke kopgroep,met eeckhout, steegmans, Van Heeswijk, quick Step, afbreken op één naam.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik net. Als hij er zelfs bij zit.
Die was ff airborn idd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:24 schreef placebeau het volgende:
Wat een spectaculaire duik net.
Heb ik ook op gelet, we weten nog steeds niet wie het is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die was ff airborn idd.
Matig trouwens dat er geen aandacht voor die renner van Panaria was, terwijl we wel Rosseler 3 keer vol in beeld kregen ...
Je zou bijna denken dat ze er speciaal op werken bij discovery. Erg knap.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:18 schreef flyckje het volgende:
1 S. Devolder 00:19'37"
2 L. Hoste 00:19'41"
3 J. Van Den Broeck 00:19'52"
4 man in top10. je zou het denkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze er speciaal op werken bij discovery. Erg knap.
ik gun het tjallingii wel. Mss kan hij op deze manier wel een plaatsje krijgen in een protour ploeg.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:11 schreef mbn het volgende:
Als ik goed reken is de top drie nu:
1. Tjallingii
2. Reus
3. Boonen
Reus heeft de tijd van de tweede groep gekregen en heeft dus 1.14 verloren. Hij valt daardoor weg uit de top 10 van het klassement. Jammer, want hij had het morgen nog wel eens leuk kunnen maken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af wat ze met Reus gaan doen.
Ik verwacht eerder wat van Robert Gesink.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:36 schreef pookiemastertje het volgende:
Let op morgen!!
Ik denk dat Lars Boom voor een stunt gaat zorgen.
Na zijn slechte dagen (nouja 9e in tijdrit) wil ie toch wat laten zien.
Hij gaat aanvallen!!
Hij is populair, merk ik wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nuyens, nog maar eens heel de tijd achterom zitten kijken en zelf nauwelijks iets doen.
Ach, het is altijd hetzelfde met die Nuyens, toen die Terpstra ging, had Nuyens echt zonder enig probleem dat gat kunnen dichtrijden. Maar nee hoor, omkijken en laat een ander het nog maar eens doen.quote:
Een sprintrit wordt voorspeld, maar dit jaar betekent het dat het vanalles kan wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef mitt het volgende:
Morgen laatste rit? en wat voor?
Vlakke rit, Tjallingii maakt grote kans op de eindoverwinningquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef mitt het volgende:
Morgen laatste rit? en wat voor?
Wel mooi dat Nederlands succes.
Vraag ik me ook af, dacht dat hij alleen kon sprinten en totaal niet omhoog kon.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:18 schreef achterhetspoor het volgende:
Wat doet die Japanner op de 9e plek?
die japanner zat mee de ontsnapping. Die was zeker niet slecht. Moest wel de 5laten rijden, maar was wel altijd de laatste die loste.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, dacht dat hij alleen kon sprinten en totaal niet omhoog kon.Maar heb de rit dan ook niet gezien.
Ik heb stukken gezien van de etappes van donderdag, vrijdag en zaterdag en ondanks het kwalitatief magere deelnemersveld, leverde dit meer vermaak op dan wat ik van de Giro heb gezien. Duidelijk te merken dat er voor aanvallers echt nog wat te winnen valt.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:33 schreef placebeau het volgende:
Toch een mooie ronde geweest dit jaar (moet natuurlmijk nog een rit komen), als je het vergelijkt met het Boonenfestival van vorig jaar. De regen, de wind, QuickStep en de muur van Huy hebben hun werk goed gedaan.
Op een bepaald moment zat hij echt te harken om er terug bij te raken. Op zo'n moment had Boonen er gewoon ook moeten bijzitten en doorgaan, want Tjallingi zat geïsoleerd. Dan maken ze hem probleemloos af. Maar ja, Boonen zat een groepje verder wat te suffenquote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef Ericr het volgende:
Tjalingi toch wel overtuigend toen Rosseler het op de heupen kreeg, het is dan misschien een Nederland - Belgie strijd en niet veel meer maar toch rekent hij wel af met aardig wat mannen van naam.
Ach, een ronde waar Eeckhout, Amorison en De Jongh in de top 10 eindigen, kan me toch niet overtuigen van een hoog niveau, hoor. Wat niet wil zeggen dat die Tjallingii niet bij een grotere ploeg thuishoort.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:52 schreef Bartoli het volgende:
Mooie eindwinst van Tjallingii en een echte kermiskoers was het niet want serieus gekoerst hoor![]()
![]()
Een hoog niveau was er zeker wel, er waren echt wel wat serieuze renners die dit niet louter als een training beschouwden maar echt voor winst gingen.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, een ronde waar Eeckhout, Amorison en De Jongh in de top 10 eindigen, kan me toch niet overtuigen van een hoog niveau, hoor. Wat niet wil zeggen dat die Tjallingii niet bij een grotere ploeg thuishoort.
dat zegt meer over het parcour en vooral over de 1ste etappe.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, een ronde waar Eeckhout, Amorison en De Jongh in de top 10 eindigen, kan me toch niet overtuigen van een hoog niveau, hoor. Wat niet wil zeggen dat die Tjallingii niet bij een grotere ploeg thuishoort.
TOV van andere renners kun je het idd kermis noemen, maar dit wil niet zeggen dat het daadwerkelijk een kermiskoers is, ik en jij kunnen geen 10km mee aan het tempo dat die mannen rijden...quote:Op zondag 28 mei 2006 15:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee en ik niet alleen blijkbaar.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef P4nic het volgende:
[..]
TOV van andere renners kun je het idd kermis noemen, maar dit wil niet zeggen dat het daadwerkelijk een kermiskoers is, ik en jij kunnen geen 10km mee aan het tempo dat die mannen rijden...
Ik snap jou wel hoor, ik wilde enkel zeggen dat wij (de niet prof-renner) het zeker niet mogen onderschatten wat ze allemaal doen. Wij kunnen het niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee en ik niet alleen blijkbaar.
Als die Quicksteppers echt als gekken vooraan gingen sleuren, dan trokken ze alles uit elkaar en kwam er een groepje van een man of 20-30 aan. En dat was niet in een heuvelzone, dat was gewoon op Pro-Tour niveau een vlakke finale rijden. Dan zegt toch genoeg?
En dan heb ik het niet over waaiers, maar er gewoon uitgereden worden à la Francesco Planckaert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |