MUZ - > ONZquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:58 schreef SoA-Holic het volgende:
Kan iemand trouwens iemand deze naar ONZ trappen? Ik denk dat ie daar beter tot zijn recht komt
Je kent ze? Wat een heldenquote:
Zou 'm ook wel graag willen hebben. Kan niet wachten op t albumquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:05 schreef Camickaeze het volgende:
Kan iemand dit nummer op MP3 krijgen? Ik wil dit nummer als mijn wekker hebben! Als je dan niet vrolijk wakker word.....
Als et je lukt, voeg me dan ff op mSN toe: thehondasite@hot..
Och wat is kennen.....ik wil er niet te veel ruchtbaarheid aan geven hè!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:14 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je kent ze? Wat een heldenMisschien ken jij ze op dit topic wijzen. Ik wil in contact komen met deze toppers!
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Camickaeze het volgende:
Heeeele vette TVP
Ik heb gisteren een afspraak met ze gehad.. Ik ga hun website ontwerpen en ik speel maandag mee in hun clip! Ze staan onder contract bij Universal en bij Tjeerd Oosterhuis.. Dit gaat dé zomerhit van 2006 worden..
Singel is overigens vandaag klaar en word me morgen toegestuurd..
*word nu écht knetterberoemd... Handtekeningen op bestelling!
Uiteraard!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:48 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
![]()
m laat je ons het even weten wanneer ie af is?
Laat ik ff 1 ding rechtzetten nog.. De sites zoals ze nu bestaan zijn NIET van mijn hand..quote:
Owja die afspraak waar ik niks over mocht zeggen hier op fok he ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Camickaeze het volgende:
Heeeele vette TVP
Ik heb gisteren een afspraak met ze gehad.. Ik ga hun website ontwerpen en ik speel maandag mee in hun clip! Ze staan onder contract bij Universal en bij Tjeerd Oosterhuis.. Dit gaat dé zomerhit van 2006 worden..
ja dat vond ik dus ook al neukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef TommyGun het volgende:
OMG moet ik die kankersite in IE openen
Fun though![]()
Oh, ik dacht alquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef TommyGun het volgende:
OMG moet ik die kankersite in IE openen
Fun though![]()
Heb je al een update?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef Camickaeze het volgende:
Heeeele vette TVP
Idd blijft vetquote:Op maandag 12 juni 2006 13:33 schreef numero_uno het volgende:
dit is nu hier HET nummer op ons evenement... toenet toensjus 12x achter elkaar
Reboot / hebje wel windows media player ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:39 schreef kaspermols282 het volgende:
ik zie/hoor niks
Je bios reversen wil ook nog wel es helpen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Reboot / hebje wel windows media player ?
ik gok tot nèt voorbij de huigquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:21 schreef kevin85 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ver dit nummer gaat komen
Vér! Ik zeg.. Nr1. binnen 3 weken.. Site is btw af, zoals meneer brompot hierboven al meedeelde!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:21 schreef kevin85 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ver dit nummer gaat komen
en een bReEzEr-ananas.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:49 schreef TommyGun het volgende:
Doe mij 'n toppertje
Lekker meezingen jongenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:21 schreef Carnaval het volgende:
heeft iemand de tekst van het liedje?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:10 schreef Smots het volgende:
Volgens mij is dit de echte songtekst:
Doar oan dûh kostâh saggik jûh lôpen
En ik ben eerlijk je sacher lekker uht
Dussik sei: Moppie gâ je mit mûh dânsen
Ik ben de slagróhm, ben jeijet stukkie fruit
Refrein
Doe meijen toppi'tje en een briese rannenass
En doede rook moar uhn dubbele wiskey beij
W'nt f'navond goan alle rimmeh loss
En we dansuh we springuh, sein zo blei
http:/www.tmf.nl/quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:28 schreef bullshit. het volgende:
heeft iemand een mirror want die site doet t niet echt
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:10 schreef Smots het volgende:
Volgens mij is dit de echte songtekst:
Doar oan dûh kostâh saggik jûh lôpen
En ik ben eerlijk je sacher lekker uht
Dussik sei: Moppie gâ je mit mûh dânsen
Ik ben de slagróhm, ben jeijet stukkie fruit
Refrein
Doe meijen toppi'tje en een briese rannenass
En doede rook moar uhn dubbele wiskey beij
W'nt f'navond goan alle rimmeh loss
En we dansuh we springuh, sein zo blei