abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 mei 2006 @ 02:33:38 #1
53151 T42
Pinball Wizard
pi_38188835
net weer een relatie uitgegaan van amper 3 weken
langste relatie van mij is 1,5 maand (vin ik best kort)
en allemaal wille ze gewoon met me omgaan met me uitgaan enz. behalve doorgaan met relatie
en ik ben wel gewoon nog verliefd en dat weet ze.
en ik zal toch niet "zo" saai weze maar ze gaat nog maar altegraag mee dinge doen met me

dit wou ik effe kwijt

mag weer op zoek
pi_38188877
LOL

edit: ojah R&P he. tsjah wat is de reden dat je zo vaak gedumpt word?
pi_38188880
Bad kisser
pi_38188891
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:
Bad kisser
en jij kan zeker geweldig zoenen?
pi_38189018
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 02:37 schreef outcast_within het volgende:

[..]

en jij kan zeker geweldig zoenen?
Ik heb iig niets te klagen over korte relaties
pi_38189023
Lullig.

Korte relaties zijn overigens wel de shit (soms)
  donderdag 25 mei 2006 @ 03:20:59 #7
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_38189163
In je fotoboek staat:
quote:
Relatie: Nope
-> Tja, dan heb ik wel een vermoeden: je wil te graag.
Dat verstikt mensen en daarom hollen ze weg.
Stop the world, I want to get out.
pi_38189190
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 03:20 schreef Lkw het volgende:
In je fotoboek staat:
[..]

-> Tja, dan heb ik wel een vermoeden: je wil te graag.
Dat verstikt mensen en daarom hollen ze weg.
Jij kunt snel conclusies trekken uit een paar woorden, daar concludeer ik uit dat je een persoon bent bent die graag in het holst van de nacht gewapend met een stevige schep naar een begraafplaats sluipt, een vers graf opengraaft en vervolgens liefdevol met de broek op de knieën teder doch hevig pompend ervoor zorgt dat de maden uit de aangevreten oogkas van een ontbindend lijk trippelen op de zachte, naar pas gevallen regen ruikende kerkhofaarde.
  donderdag 25 mei 2006 @ 03:28:37 #9
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_38189205
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Jij kunt snel conclusies trekken uit een paar woorden, daar concludeer ik uit dat je een persoon bent bent die graag in het holst van de nacht gewapend met een stevige schep naar een begraafplaats sluipt, een vers graf opengraaft en vervolgens liefdevol met de broek op de knieën hevig pompend ervoor zorgt dat de maden uit de aangevreten oogkas van een ontbindend lijk trippelen op de zachte naar pas gevallen regen ruikende kerkhofaarde.
Toe maar.

Je moet het niet zo zwaar zien man. Soms is het aardig om een kort-door-de-bocht-opmerking te maken. Kijken hoe iemand reageert. Schept soms duidelijkheid.

Daarbij trek ik geen conclusie, ik spreek een vermoeden uit.
Stop the world, I want to get out.
pi_38189208
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 03:28 schreef Lkw het volgende:

[..]

Toe maar.

Je moet het niet zo zwaar zien man. Soms is het aardig om een kort-door-de-bocht-opmerking te maken. Kijken hoe iemand reageert. Schept soms duidelijkheid.

Daarbij trek ik geen conclusie, ik spreek een vermoeden uit.
Ik wilde ook alleen maar even zien hoe jij zou reageren.
pi_38189209
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Jij kunt snel conclusies trekken uit een paar woorden, daar concludeer ik uit dat je een persoon bent bent die graag in het holst van de nacht gewapend met een stevige schep naar een begraafplaats sluipt, een vers graf opengraaft en vervolgens liefdevol met de broek op de knieën teder doch hevig pompend ervoor zorgt dat de maden uit de aangevreten oogkas van een ontbindend lijk trippelen op de zachte, naar pas gevallen regen ruikende kerkhofaarde.
Ik moest lachen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 25 mei 2006 @ 03:31:15 #12
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_38189213
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 03:29 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Ik wilde ook alleen maar even zien hoe jij zou reageren.
Stop the world, I want to get out.
pi_38189221
Ik dacht ook dat de TS niet 22 zou zijn, maar een stuk jonger. Wellicht ligt het daaraan?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_38189233
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Jij kunt snel conclusies trekken uit een paar woorden, daar concludeer ik uit dat je een persoon bent bent die graag in het holst van de nacht gewapend met een stevige schep naar een begraafplaats sluipt, een vers graf opengraaft en vervolgens liefdevol met de broek op de knieën teder doch hevig pompend ervoor zorgt dat de maden uit de aangevreten oogkas van een ontbindend lijk trippelen op de zachte, naar pas gevallen regen ruikende kerkhofaarde.
Sick fuck .
pi_38189493
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Jij kunt snel conclusies trekken uit een paar woorden, daar concludeer ik uit dat je een persoon bent bent die graag in het holst van de nacht gewapend met een stevige schep naar een begraafplaats sluipt, een vers graf opengraaft en vervolgens liefdevol met de broek op de knieën teder doch hevig pompend ervoor zorgt dat de maden uit de aangevreten oogkas van een ontbindend lijk trippelen op de zachte, naar pas gevallen regen ruikende kerkhofaarde.
humor en een levendige fantasie heb je iig wel!
  donderdag 25 mei 2006 @ 08:27:37 #16
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_38189765
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 05:52 schreef rival het volgende:

[..]

humor en een levendige fantasie heb je iig wel!
fantasie? volgens mij is dat ervaring
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_38189806
-Alicey : Ga elders baggeren-

[ Bericht 82% gewijzigd door Alicey op 25-05-2006 11:13:45 ]
pi_38189807
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 02:37 schreef Xennia het volgende:
Bad kisser
En dat hebben ze bij de eerste keer nog niet door?
pi_38189850
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Jij kunt snel conclusies trekken uit een paar woorden, daar concludeer ik uit dat je een persoon bent bent die graag in het holst van de nacht gewapend met een stevige schep naar een begraafplaats sluipt, een vers graf opengraaft en vervolgens liefdevol met de broek op de knieën teder doch hevig pompend ervoor zorgt dat de maden uit de aangevreten oogkas van een ontbindend lijk trippelen op de zachte, naar pas gevallen regen ruikende kerkhofaarde.
pi_38189868
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 02:33 schreef T42 het volgende:
net weer een relatie uitgegaan van amper 3 weken
langste relatie van mij is 1,5 maand (vin ik best kort)
en allemaal wille ze gewoon met me omgaan met me uitgaan enz. behalve doorgaan met relatie
en ik ben wel gewoon nog verliefd en dat weet ze.
en ik zal toch niet "zo" saai weze maar ze gaat nog maar altegraag mee dinge doen met me

dit wou ik effe kwijt

mag weer op zoek
Dat komt , denk ik, omdat die meisjes gewoon een vriendje willen, maar niet verliefd zijn op je, en ook niet worden in die paar weken en dan zijn ze je al snel zat, of willen in ieder geval weer vrij zijn om met andere knullen uit te gaan weer en de rest.

En jij wilt ws ook te graag en noemt het ms iets té snel een relatie
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38189874
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 03:25 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Jij kunt snel conclusies trekken uit een paar woorden, daar concludeer ik uit dat je een persoon bent bent die graag in het holst van de nacht gewapend met een stevige schep naar een begraafplaats sluipt, een vers graf opengraaft en vervolgens liefdevol met de broek op de knieën teder doch hevig pompend ervoor zorgt dat de maden uit de aangevreten oogkas van een ontbindend lijk trippelen op de zachte, naar pas gevallen regen ruikende kerkhofaarde.
En dan maden op een oud stukje kroepoek opvangen wat na de daad tevreden genuttigd kan worden zeker.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_38190187
Relaties ontstaan in het cafe of in de discotheek zijn zelden een lang leven beschoren. Je was allebei dronken en de dag erop is het opeens een stuk minder gezellig. Want jemig een relatie van 3 weken is geeneens een relatie, dan is er nooit verliefdheid in het spel geweest. Of ze moet ergens enorm op afgeknapt zijn offff je zit nog ergens in de leefdtijd basisschool (Wat je dus niet zit), dus dan ben je gewoon kansloos en kan je beter homo worden.
pi_38190327
hij kan mentaal nogwel een basisschoolscholier zijn
  donderdag 25 mei 2006 @ 10:33:28 #24
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_38191017
tja.. je zal wel een kleintje hebben
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_38191061
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 08:42 schreef DikkeSpuug het volgende:
[afbeelding]

is toch niet serieus te nemen...kom op he
euj dat is gemeen. topic report stuurt
pi_38191144
waarschijnlijk vorm je een uitdaging om binnen te halen, maar is die uitdaging er af zodra je gezoend hebt

dus: blijf een uitdaging, als in, zeg nooit 'ik ben verliefd' 'ik hou van je' 'ik zou wel altijd bij je willen blijven' etc. maar zeg gewoon niets, dan denkt zij 'ohw god, hij ziet niets in me' en vorm je nog steeds een uitdaging
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:14:52 #27
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_38191868
Topic gaat nergens ovre..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')