Ik vind C stiekem ook mooiquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:12 schreef Airelle het volgende:
Nee eigenlijk C, maar een bluf is oké toch?.
Nou... het was meer van dat het mijn nieuwe account was. Maar zoals gewoonlijk, vond iedereen het een kut-account en iedereen wou dat ik weer Dizer nam.. bijdezequote:Op donderdag 25 mei 2006 08:22 schreef PeRi het volgende:
Dizer! Waarom had je nou twee dagen een kloon ineens.
Ik ga vanmidag voor dit weekend weg!
Brusselquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:39 schreef PeRi het volgende:
Oh whehehe!
We gaan lekker naar. Brussel
. Alleen jammer van het weer
!
Ach.. als ze maar een sauna hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:45 schreef PeRi het volgende:
Ach, mocht het echt niet wegtrekken; ik blijf wel in het hotel zitten, ook goed..
Kan ik me goed voorstellen. En lekker Belgische wavels etenquote:Op donderdag 25 mei 2006 08:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is er. En fitness en zwembad. Maar ik ga toch liever de stad in.
!
Gij zijt een vrouw!quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat spijtig.
Ik heb alweer twintig minuutjes getraind!
Al ruim 26 jaarquote:
Och, je bent niet de eerste die er pas veel later achterkomtquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, ik kan het nooit zo goed zeggen aan de hand van posts/avatars.
Sorry.
Ik had het ook wel eens. Maar met deze avatar gelukkig nooit meer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Och, je bent niet de eerste die er pas veel later achterkomt. Hoe vaak ik hier niet word aangesproken met: "Zeg kerel" of "mannetje"
. Ik verwijs ze dan altijd even subtiel door naar m'n fotoboek
.
Met mijn vorige ging het ook beter, maar die was ik onderhand ook wel ff weer een beetje beu.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het ook wel eens. Maar met deze avatar gelukkig nooit meer.
Too bad for you!quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had van het begin al door dat jullie geen ventjes waren.
Ik studeer aan de UvT Algemene Cultuurwetenschappen. Major Cultuur & Letteren en minor Marketing & Sociologie van het boekquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:36 schreef Airelle het volgende:
Maar nu ik toch in je fotoboek ben... Wat studeer je? En wat is vaag?
Statistiek, volgens mij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:42 schreef Bupatih het volgende:
Heb je wiskunde nodig voor Psychologie?
Jepquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:42 schreef Bupatih het volgende:
Heb je wiskunde nodig voor Psychologie?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep. Wiskunde A
.
Ik heb nog een test gedaan om te zien of ik misschien in de zomervakantie een certificaat kon halen en ik zal nooit de blik van de mevrouw vergeten toen ik terugkwam voor de uitslag. Het zag er ongeveer als volgt uit:
Een combi van:en
Ja, zoiets jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!! Whehe!
En hoe keek jij?
Een combi van:
[afbeelding] en [afbeelding]
Huh? Was jij niet diegene die 6vwo heeft gedaan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zoiets ja.
Achja, ik heb het geprobeerd, maar het was wel te verwachten. Ik kreeg na de CITO-toets advies LBO, misschien nét MAVO, omdat ik welgeteld één rekenvraag goed had (maar ook één taalvraag fout!).
In het brugjaar ging het m.u.v. wis/nat/schei allemaal wel prima en mocht ik toch naar de bovenstroomen het werd helemaal leuk toen ik al die rotvakken uit m'n pakket kon schoppen, toen heb ik echt met 2 vingers in m'n neus de rest van de middelbare school doorlopen.
Ja, ik ben van 5H gelijk naar 6V gegaan inderdaadquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh? Was jij niet diegene die 6vwo heeft gedaan?
Whehe, dan doe je dat best netjes.
Vind je dat, AIRELLE?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:07 schreef Airelle het volgende:
Maar BUPA Wiskunde A is best kut hoorSoms...
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:19 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen, jongens, meisjes en Bupatih!
Frans, Geschiedenis en Nederlands zonder twijfel gehaald. 9 8 8quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:19 schreef babette21 het volgende:
ik heb 8 topics gemist![]()
het leven is druk, zowel werk als prive, maar heb nu éindelijk vakantie
hoe gaan de examens??
Zo hoort het. Goden horen van het normale gepeupel gescheiden te worden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:19 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen, jongens, meisjes en Bupatih!
Er staat maar 1 persoon in mijn begroeting die tot het gepeupel hoort hoor!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo hoort het. Goden horen van het normale gepeupel gescheiden te worden.
haha niks bijzonders [lees:quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:23 schreef Airelle het volgende:
Maar een heeeeeeeeel druk privéleven... Vertel.
Waar ga je heen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha niks bijzonders [lees:] hoor, gewoon heel veel regeldingen
2 bruiloften [en vrijgezellenfeesten] voor de deur met bijbehorend huiswerk enzo
en fysiek nog steeds een ramp, dus de medische molen draait ook nog door
en op 't werk zit ik zoveel achter de pc dat ik er thuis vaak geen zin meer in heb
maar maandag ga ik opvakantie
![]()
Neequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:06 schreef Bupatih het volgende:
Dat is leuk als je een bedrag moet overmaken naar iemand.
Of controleer je het 0.0020x?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
NeeEn acceptgironummers moet ik ook altijd 20.000x controleren
.
Gaaf zeg, dat heb je dan wel verdiend. Waar ga je heen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha niks bijzonders [lees:] hoor, gewoon heel veel regeldingen
2 bruiloften [en vrijgezellenfeesten] voor de deur met bijbehorend huiswerk enzo
en fysiek nog steeds een ramp, dus de medische molen draait ook nog door
en op 't werk zit ik zoveel achter de pc dat ik er thuis vaak geen zin meer in heb
maar maandag ga ik opvakantie
![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:33 schreef Airelle het volgende:
Lissabon dus. Leuk hoor. Ik ga over twee weken ook eindelijk: Rome
.
Ik heb er al driequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:36 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog helemaal geen vakantieplannen...
Ik wilde eigenlijk naarquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb er al drie.
Rome - Nederland - Indonesie.
FOK!meet-vakantiequote:Op donderdag 25 mei 2006 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk naarde Alpen
in de zomer, maar niemand wil met me mee...
![]()
En alleen is ook zo ongezellig, kan ik uit ervaring zeggen.
Ik weet niet, ga nooit alleen op vakantie. Wil het nog wel een keertje doen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk naarde Alpen
in de zomer, maar niemand wil met me mee...
![]()
En alleen is ook zo ongezellig, kan ik uit ervaring zeggen.
Ik heb het in TRV al voorgesteld, maar niemand heeft interesse getoondquote:
Ik heb het vorig jaar gedaan. 9 dagen met de trein naar en door Zwitserland. De eerste dagen merk je weinig van het alleen op vakantie zijn, maar daarna mis je toch wel iemand om alle indrukken mee te delen, gezellig samen een restaurantje op te zoeken 's avonds, en in de avond uren vermaak te zoeken. Alleen trek je je toch sneller terug op je hotelkamer met een boek, en uiteindelijk mis je dus toch wat.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet niet, ga nooit alleen op vakantie. Wil het nog wel een keertje doen...
Kaartlezen, coördineren, buitenlands spreken (buiten Engels om)...quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:51 schreef Airelle het volgende:
Zoals? Je paspoort laten zien?
Niet echtquote:
Kan je niet kaartlezen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kaartlezen, coördineren, buitenlands spreken (buiten Engels om)...
Kaartlezen is tof! Vooral als je met de klas wordt gedropt in de Ardennen, en iemand meent alles beter te weten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kaartlezen, coördineren, buitenlands spreken (buiten Engels om)...
Als ik een winkel inga, dan kan ik makkelijk als ik eruit kom weer in de richting lopen waar ik vandaan kwam met het idee dat ik gewoon verderloop.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan je niet kaartlezen?Dat kan ik zelfs
.
Coördineren,
Français? Italiano? Deutsch?![]()
Ja, dat heb ik soms ook wel, maar dat vind ik wat anders dan wanneer je onderweg bent en echt móet opletten. In het winkelcentrum verdwaal je niet zo snelquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik een winkel inga, dan kan ik makkelijk als ik eruit kom weer in de richting lopen waar ik vandaan kwam met het idee dat ik gewoon verderloop..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |