Sinds wanneer mod jij V&A?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:37 schreef Skaai het volgende:
Waar zijn de richtprijsjes? Oh en ik zie kikkers
Niet, maar ik ben nieuwschierig naar de Xbox jaquote:
Dat is enige wat ik volg qua manga omdat ik het toevallig zag bij een vriend en vond het leuk toen ben ik het gaan volgenquote:Op zondag 28 mei 2006 01:02 schreef Supr_Mushy het volgende:
@ morpheus: 25 incl en hij is van jou
@ sala-adin: -.-" als jij daadwerkelijk rondbazuind dat je het volgt, zou je toch wel wat kennis moeten hebben over japanse strips (manga) en animatiefilms/series (anime)
@ wAizz: ondanks je offtopic opmerking bedankt voor de uitleg(Y)
15 ex. van maken dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:23 schreef Supr_Mushy het volgende:
@ XTracer: dat is mij net 25 te weinig
@ ToMaSZ: bedankt voor je bod ik wacht nog even
Ik zal als ik vanavond thuis ben even toevoegen, ik heb geen msn op m'n werkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:05 schreef Supr_Mushy het volgende:
@ ToMaSZ: voeg me even toe op msn: supermushroom1up@hotmail.com
@ flappiewappie: je komt aardig dicht in de buurt
@ fliepke: voeg me even toe op msn
Inderdaad .. wat is dat ...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:55 schreef cYbErTiM het volgende:
wat is een thumbstrap ?
Hoe lang ga je nog wachten op hogeren biedingen? M'n bod staat alweer een week....quote:Op maandag 5 juni 2006 11:32 schreef Supr_Mushy het volgende:
kickje
Pff, ik haak af dan. Bod ingetrokken. Het ding kost 2 tientjes in de winkel. Als je dan voor een tweedehandsje een bod van 15 euro ex. meer dan een week laat liggen haal ik hem wel ergens anders.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:06 schreef Supr_Mushy het volgende:
ow ik moet nog ff editten, gebeurt binnenkort
@ tomasz: nog heel ff
@ scorpie: helaas die worden niet meer los verkocht, 1tje is al verkocht namelijk
@ keffo: krik het nog maar evn op
Als jij afhaakt wil ik hem wel hebben voor 15¤ ex.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
castlevania , 22,50 inc verzenden
Inmiddels wel idd, sinds ze de prijs hebben verlaagd. Mijn bod is dan ook hierbij ingetrokken, al hoewel de TS schijnbaar van de aardbomen verdwenen is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:07 schreef YourMaster het volgende:
Ik niet, komt wel héél dicht bij de nieuwprijs van zuiderpark enzo.
Editten kan alleen de eerste 24 uur; ik heb je update in de OP geplakt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:25 schreef Supr_Mushy het volgende:
waarom kan ik mn berichten niet editten? dit moet er in de OP komen te staan:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |