je bent welkom.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:21 schreef DonGorgon het volgende:
www.mirc.com
Vanavond rond een uur 22:00 / 23:00 ? Heb wel een leuk scriptje voor mIRC om goed te Oppen (@)
nee enkel het irc kanaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:16 schreef Plotinus het volgende:
En die rangen en standen die je nu uitlegt waarvan je aangaf dat die er niet zijn, die zijn puur voor bedoeld om orde op zaken te houden op het IRC kanaal of toch ook van toepassing IRL?
Het doet op zich niets af aan je doelstelling hoor, maar ik denk dat optifree gelijk heeft dat je niet om rangen en standen heen kunt. Of ben je (BJG) dit niet met me eens?
Dat is slavernij!!!! Dood aan BG!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
bijgevoegde info:
Het is dus de bedoeling dat men automatisch gaat samenwerken met elkaar op fora en real life om leugens van de media en politiek te bestrijden, daar heeft men mij persoonlijk natuurlijk niet voor nodig, al heb ik veel ervaring dat hebben veel van jullie net zo goed, ik beheer samen met Derek het kanaal van EØI (#Rotg) en dat is alles, wanneer er mensen binnenkomen om enkel te lachen en kloten kunnen we dat dus makkelijk verhelpen
gebruik het kanaal dus om contact te leggen, en cooperatief te werk te gaan.
en natuurlijk om jezelf breder in te lichten, ik leer ook de hele dag dingen erbij.
groeten.
er zijn dus ook mensen die voor jou willen verder denken en die jouw kritiek van tevoren al hebben meegenomen. Die verder zoeken dan de huidige grenzen hen toe laat.. En jij wilt ze zeggen dat ze boomknuffelaars zijn?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:13 schreef optifree het volgende:
Dat is slavernij!!!! Dood aan BG!!!!
aangezien je toch niet meer reageert op alles wat er op de discusie hierboven nog is gezegt![]()
Nu moet ik zeggen dat er goede ideeen tussen zitten, maar dit is mij veels tever doorgeslagen, krijg er een boomknuffelaars gevoel bij...
Ik zei dat ik er een boomknuffellaars gevoel bij krijg, niet dat jullie het zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:15 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
er zijn dus ook mensen die voor jou willen verder denken en die jouw kritiek van tevoren al hebben meegenomen. Die verder zoeken dan de huidige grenzen hen toe laat.. En jij wilt ze zeggen dat ze boomknuffelaars zijn?
Ik heb inhoudelijke kritiek geleverd waar niet meer op gereageerd werd. Meerdere malen zelfs en meerdere malen werd er niet meer op gereageerd door een specifiek persoon, terwijl de persoon nog wel reageerde in het topic (en soms dat ook niet eens meer, ondanks dat het zijn topic was). Verder werd er ook nog wel eens half gereageerd op één klein stukje uit de tekst maar. Al met al erg kortzichtig (dat is niet het juiste woord maar ik weet even niet het goede woord ervoorquote:Kom op.. kom dan aub wel met inhoudelijke kritiek tov BG en/of de boomknuffellaars.. ik ben zelf niet links of rechts, maar laat je je niet zo makkelijk kennen aub..
not quite.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:39 schreef Bastard het volgende:
Ik ben voor! Anarchie
Of is dat niet de opzet?
Ja maar wat wil je dan met de denktank?quote:
Tja.. dat doet iedereen eigenlijk haast wel in een discussie.. hier zijn de mensen die de discussies met de vele sceptici zijn aangegaan en volhielden tot het einde. Ik denk dat de meesten hier alles 3 keer checken voordat ze iets zeggen.. en toch vaak het onbegrip.. Maar de boodschap is dan ook vaak moeilijk over te brengen zonder te oordelen en/of beledigenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:30 schreef optifree het volgende:
Ik zei dat ik er een boomknuffellaars gevoel bij krijg, niet dat jullie het zijnDat is dan ook alleen een vergelijking om aan te duiden dat ik een naar gevoel bij jullie krijg en dan in het specifiek bij de personen die bepaalde dingen gaan roepen terwijl ze onderwerpen vanuit één hoek bekijken en dat dan volgens hen ook nog eens de beste is.
Op een gegeven moment kun je niet echt meer verder zoeken.. in mijn geval dan. Ik weet wat ik er zelf van denk en ik weet dat dit haaks staat op wat heel veel anderen denken.. maar goed, dat houd je altijd.. Maar opzich heb je natuurlijk wel gelijk.. verkeerde interpretatie van mijn kant vannacht denk ik dan maarquote:Ik heb inhoudelijke kritiek geleverd waar niet meer op gereageerd werd. Meerdere malen zelfs en meerdere malen werd er niet meer op gereageerd door een specifiek persoon, terwijl de persoon nog wel reageerde in het topic (en soms dat ook niet eens meer, ondanks dat het zijn topic was). Verder werd er ook nog wel eens half gereageerd op één klein stukje uit de tekst maar. Al met al erg kortzichtig (dat is niet het juiste woord maar ik weet even niet het goede woord ervoor) van de persoon in kwestie.
Ik ben zelf ook niet links of rechts en wil graag ook een discussie, maar om sommige dingen te gaan gaan roepen na het bekijken van eenj docu, die een onderwerp eenzijdig belicht, kan ik ook niet zo warm van worden en dat ondanks dat er in dit topic dingen genoemd worden waar ik het wel mee eens ben.
stuur maar naar Calamarimonitor@yahoo.comquote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef Vraagvandeweek het volgende:
BaajGuardian,
Ik kan niet op IRC komen. Mag ik je mail-adres even ?
Wil even wat vragen stellen.![]()
ok geen probleemquote:Op zondag 25 juni 2006 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
sorry ik heb de laatste paar dagen geen tijd voor irc, ik ben aan het verhuizen, maar over een week ongeveer ben ik weer aanwezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |