Hij dacht dat een bijstandsmoeder 15000 gulden per maand kreeg.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:18 schreef jakees het volgende:
Hij heeft toch ook ooit eens op een vraag "wat denk je dat iemand in de bijstand verdient" geantwoordt met "een tonnetje of zo"?
Ja, op de vraag (ten tijde van zijn Milaantijd) of hij na zijn transfer naar AC Milan niet het besef van geld was kwijt geraakt gokte hij inderdaad dat een bijstandsmoeder iets van 11000 gulden per maand kreeg. Toen ze hem zeiden dat er wel een nulletje vanaf mocht heeft hij de interviewer verboden dat deel van het interview uit te zenden. Wat later natuurlijk alsnog gebeurde.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij dacht dat een bijstandsmoeder 15000 gulden per maand kreeg.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef Hihat het volgende:
[..]
Ja, op de vraag (ten tijde van zijn Milaantijd) of hij na zijn transfer naar AC Milan niet het besef van geld was kwijt geraakt gokte hij inderdaad dat een bijstandsmoeder iets van 11000 gulden per maand kreeg. Toen ze hem zeiden dat er wel een nulletje vanaf mocht heeft hij de interviewer verboden dat deel van het interview uit te zenden. Wat later natuurlijk alsnog gebeurde.
Ik kan hier alleen maar om lachen eigenlijk. Alhoewel het best schandalig is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef Hihat het volgende:
[..]
Ja, op de vraag (ten tijde van zijn Milaantijd) of hij na zijn transfer naar AC Milan niet het besef van geld was kwijt geraakt gokte hij inderdaad dat een bijstandsmoeder iets van 11000 gulden per maand kreeg. Toen ze hem zeiden dat er wel een nulletje vanaf mocht heeft hij de interviewer verboden dat deel van het interview uit te zenden. Wat later natuurlijk alsnog gebeurde.
Dat was Barry Opdamquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:17 schreef DrDentz het volgende:
Barry van Galen na zijn eerste selectie voor het Nederlands elftal: "Hallo, ik ben Barry."
Van Basten "Ja, dat weet ik ook wel. Ik heb je geselecteerd."
die jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:34 schreef tong80 het volgende:
'Ik ga Jan Wouters toch ook niet oproepen.'
tering....als dat zo was liet ik me vandaag nog ombouwen, adopteerde een kind, en ging onmiddelijk een uitkering halen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij dacht dat een bijstandsmoeder 15000 gulden per maand kreeg.
Het was ook niet aan de telefoon, maar toen hij zich aan Van Basten voorstelde op het moment dat de selectie bij elkaar kwam....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |