woei, jij bent wel heel erg groen! welkomquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:40 schreef keepwalking het volgende:
150091
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:45 schreef remlof het volgende:
[..]
woei, jij bent wel heel erg groen! welkom
maar de groenste op dit moment is #150508 2fst4u
had je je tieten al gepost trouwens?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:14 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Maar ik ben al wel sinds vorig jaar herfst/late zomer aan het lurken.
![]()
Ach ja, ik post in ieder geval, valt mee toch?
*Feliciteert andere nieuwe mensjes.
Gelukkig niet zeg!quote:
Je hebt vast tarotkaarten in de buurt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:38 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!
[afbeelding]
Mijn gordijnen zijn blauw, dus vandaar de kleur..![]()
En er is ooit deo op de lens gekomen en sinds toen is de cam niet meer hetzelfde geweest.Dat verklaart misschien de ruis.
kijk, zulke nieuwe userts hebben we wat aan!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:38 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!
[afbeelding]
En er is ooit deo op de lens gekomen en sinds toen is de cam niet meer hetzelfde geweest.Dat verklaart misschien de ruis.
Tarotkaarten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:41 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Je hebt vast tarotkaarten in de buurt.
Hallo nieuwe mensen. Leuk dat ook ongeveer negen van de tien nieuwe mensen amper iets post...
Haha, let wel he, ik ben (pas) 15...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
kijk, zulke nieuwe userts hebben we wat aan!
welkom!!!
ik weetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:54 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Haha, let wel he, ik ben (pas) 15...![]()
Maar ik gaat, ik zal zondag vast weer posten, ben dit weekend bij mijn vader, klote internet/computer daar.
WELKOM, EEN WARM ONTHAAL VAN LOLBOY !!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:38 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ik weet
anders had ik wel om meer gevraagd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |