Voor de zoveelste keer, zet je feyenoord-bril af. Hofs doet het nu aardig, maar is (nog) geen Oranje materiaalquote:
Wie is jij?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:16 schreef DeVinger het volgende:
Ben jij voor De Cler of Urby?
Voor Timmer of Stekelenburg? (als 2e stand in)
Voor VOH of KJH? (ok, das geen goede)
VdVaart is, net als Jaliens, nog wel een twijfelgeval..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
Cocu, Van Bronckhorst en Sneijder gaan zoals het er nu uitziet gewoon mee. Dus zowel geen Hofs als De Jong.
Okquote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:29 schreef DeVinger het volgende:
OK, jij bent een echte objectieve oranje supporter zonder ajax-bril op, en dat is positief bedoeld
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:29 schreef DeVinger het volgende:
OK, jij bent een echte objectieve oranje supporter zonder ajax-bril op, en dat is positief bedoeld
Ongetwijfeld, maar niet allequote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef VoreG het volgende:
[..]. Bijna elke Ajacied zegt precies hetzelfde
Hofs of de Zeeuw. Wordt nog een lastige keuze dan, maar het moet inderdaad 1 van de 2 zijn. de Zeeuw vind ik stabieler, al vind ik Hofs erg sterk geworden tijdens het toernooiquote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Cart_man het volgende:
Nu ja, het is logisch dat Hofs als mogelijke vervanger wordt opgeroepen, wanneer blijkt dat zowel van der Vaart en Sneijder uitvallen.
Ik als Vitesse-fan zou het natuurlijk geinig vinden, maar ik ben ook wel weer zo reëel dat het een beetje raar staat. Hofs op het WK, de enige toepasselijke smiley =quote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Cart_man het volgende:
Nu ja, het is logisch dat Hofs als mogelijke vervanger wordt opgeroepen, wanneer blijkt dat zowel van der Vaart en Sneijder uitvallen.
Als je bekijkt dat van basten zowiezo uit Jong Oranje zal gaan vissen, dan wel ja.. Hij heeft als enige middenvelder ervaring met het grote Oranje..quote:Op maandag 5 juni 2006 22:38 schreef Cart_man het volgende:
Gaan we taalfouten nu al vooraf dik drukken?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als je bekijkt dat van basten zowiezo uit Jong Oranje zal gaan vissen, dan wel ja.. Hij heeft als enige middenvelder ervaring met het grote Oranje..
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gaan we taalfouten nu al vooraf dik drukken?
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gaan we taalfouten nu al vooraf dik drukken?
Ook al zou hij dat niet doen. Dan nog vind ik Hofs de enige optie. Als je dan kijkt naar wie van Basten al eerder geselecteerd heeft, hè. Davids en Seedorf zijn nog nooit opgeroepen door van Basten toch?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als je bekijkt dat van basten zowiezo uit Jong Oranje zal gaan vissen, dan wel ja.. Hij heeft als enige middenvelder ervaring met het grote Oranje..
HUP HOLLAND HUP, LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPJE STAANquote:Alle 23 spelers van de huidige Oranje-selectie zullen mee naar Duitsland gaan, aldus de KNVB vanavond. Bondscoach Marco van Basten zal ondanks een aantal twijfelgevallen geen nieuwe spelers oproepen.
Eerder op de avond werd bekend dat Wesley Sneijder en Giovanni van Bronckhorst komende zondag in het openingsduel van Oranje tegen Servië en Montenegro in staat zijn om te spelen. Van Phillip Cocu, Kew Jaliens en Rafael van der Vaart is nog onduidelijk of zij de start het WK halen.
Over Sneijder waren na afloop van de oefeninterland met Australië de meeste zorgen. De Ajax-middenvelder moest hinkelend en met behulp van twee fysiotherapeuten van het veld worden afgedragen. Onderzoek heeft echter uitgewezen dan de Utrechter (21) niets ernstigd aan de enkel heeft en binnen vier á vijf dagen weer met de groep kan trainen.
Giovanni van Bronckhorst wist zondag na afloop van het oefenduel al te melden dat hij zich weinig zorgen maakte. De kneuzing die hij op had gelopen in de knie kan binnen een of twee dagen vanaf nu volledig hersteld zijn.
Cocu bleek er het ernstigst aan toe. De PSV-routinier heeft veel last van zijn bovenbeen en heeft zich in het ziekenhuis laten onderzoeken. De precieze uitkomst daarvan is niet bekend, wel is zeker dat Cocu mee naar het WK gaat.
Rafael van der Vaart loopt al geruime tijd te sukkelen met zijn enkels. Met de Heemskerker wordt geen enkel risico genomen en hij zal mogelijk zondag tegen Servië nog niet spelen. Kew Jaliens is herstellende van een vleeswond.
Als hij het zegt...quote:Mourinho: 'Oranje gaat zeker presteren'
In de Engelse krant The Sun laat Chelsea-manager José Mourinho zijn licht schijnen over het aankomende WK in Duitsland. Volgens de Portugees is Brazilië wederom de torenhoge favoriet en kan alleen Nederland of Duitsland roet in het eten gooien.
"Ik zou werkelijk niet weten wie Brazilië af zou moeten stoppen. Ze hebben een nog betere ploeg dan in 2002, toen ze wereldkampioen werden,” begint Mourinho. "Nederland en Duitsland zijn wat mij betreft twee teams die eruit springen. Beide landen zullen ongetwijfeld succes boeken, daar ben ik van overtuigd."
Ook kan de succesvolle oefenmeester het niet laten om Marco van Basten en Jürgen Klinsmann als succesfactor te noemen. "Van Basten en Klinsmann inspireren me. Ze waren exceptionele spelers en als trainer laten ze hun elftal spelen zoals ze vroeger zelf ook speelden.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |