Jonge Deense spits die met redelijk veel bombarie werd gehaald, maar tegenvalt.quote:

Maar als hij bij Ajax al tegenvalt, waarom zou Chelsea hem dan willen hebben?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jonge Deense spits die met redelijk veel bombarie werd gehaald, maar tegenvalt.

Geen idee, niet ons probleemquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:25 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar als hij bij Ajax al tegenvalt, waarom zou Chelsea hem dan willen hebben?

Lerby doet zijn werk goed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:25 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar als hij bij Ajax al tegenvalt, waarom zou Chelsea hem dan willen hebben?

Voor wat het waard is.quote:Mexicaan Luis Robles gescout door Ajax
Ajax heeft de Mexicaanse-centrumverdediger Para Luis Robles gescout op het internationale jeugdtoernooi van Toulon. Dit heeft de jonge centrumverdediger zelf bevestigd.
'Ajax blijkt in mij geinteresseerd te zijn', zegt de verdediger tegenover Milenio Guadalajara. 'Ik moet afwachten wat het gaat worden, maar het doet me goed dat een grote club als Ajax me in de gaten houdt', aldus Luis Robles.
Bron : AjaxShowtime

Martin is op weg naar de Hemel om nieuwe Godenzonen te halenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef Nega het volgende:
Er wordt weinig over Ajax gepraat vandaag...

Amen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Martin is op weg naar de Hemel om nieuwe Godenzonen te halen

Het WK staat voor de deur, dat leidt toch wat af. En een dagje zonder geruchten, waarvan de helft vergezocht of niet waar is, komt misschien nog niet eens zo slecht uit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:55 schreef Nega het volgende:
Er wordt weinig over Ajax gepraat vandaag...

hebben we niet nodigquote:

quote:Benson afgeknapt op Ajax, spits is nu Feyenoord-fan 25 mei 2006
Ex-Ajacied Fred Benson laat deze week in Voetbal International weten dat hij geen warme gevoelens koestert voor zijn oude club. In navolging van Tim de Cler presteert de Vitesse-aanvaller het zelfs om te zeggen dat hij nu helemaal weg is van Feyenoord. Benson doorliep bij Ajax de jeugdopleiding, maar slaagde er nimmer in om in de buurt van het eerste elftal te komen.
Als speler van Jong Ajax in actie tegen zijn huidige club Vitesse "Tot het tweede heb ik altijd veel speeltijd gekregen, maar daarna werd dat steeds minder", zegt de 22-jarige spits. "Omdat er voldoende spitsen bij het eerste zaten, heb ik twee jaar geleden besloten de club te verlaten en naar Vitesse te gaan. Ik ging ervan uit dat ik toch weggestuurd zou worden."
Volgens Benson ligt zijn hart nu niet meer in Amsterdam, maar in Rotterdam. "Feyenoord is de enige topclub in Nederland die me trekt. Zij hebben spelers die voor elkaar door het vuur gaan en samen een team vormen. De spitsen hebben daar ook vrijheid acties te maken. En niet onbelangrijk: de supporters zijn heel trouw. Met Ajax heb ik het eigenlijk wel gehad. Ik ben ook geen Ajax-spits om eerlijk te zijn. Ik wil de bal in mijn voeten krijgen en dan een actie maken."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |