Misschien eerst op de links klikken voordat je reageert?quote:Het is geen Marokkaan, dat is een Palestijnse vlag.
Nee. Ik lees doorgaans geen interviews van onbenullige losers.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:19 schreef meukertje het volgende:
[..]
Misschien eerst op de links klikken voordat je reageert?
En waarom, als hij een Marokkaan is. Heeft ie dan een Palestijnse vlag in zijn klauwen? Ik ga toch ook niet met een Moffenvlag lopen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:22 schreef meukertje het volgende:
Hou dan gewoon je domme reacties voor je. Soms is het beter om niks te zeggen. En het feit dat je iemand een onbenullige loser noemt gebaseerd op 1 foto en zijn afkomst zegt voor mij ook al genoeg over jou.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:26 schreef meukertje het volgende:
Hij probeert een statement te maken met die vlag. Het kan meerdere dingen betekenen. Misschien als je het artikel leest en de clip bekijkt je er meer van begrijpt. Maar daar wilde jij je tijd niet aan verspillen, dus ga maar weer weg uit deze dit topic, het is waarschijnlijk toch teveel voor je.
Lastig he, die Marokkanen die Nederlands kunnen schrijven.quote:to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
Dat is helemaal nieuw voor me.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:12 schreef meukertje het volgende:
www.vandale.nl:
[..]
Lastig he, die Marokkanen die Nederlands kunnen schrijven.
Een fanquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:22 schreef meukertje het volgende:
Dank jeEn het is niet mijn act hoor. Ik ben maar een fan.
Ja, waarschijnlijk dat alle joden in de zee moeten worden gedreven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:26 schreef meukertje het volgende:
Hij probeert een statement te maken met die vlag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |