dat heb ik ook 1 keer gehad, toen ik het 3e seizoen van 24 kocht (R1). Die gast had gewoon het plaatje van de echte regio 1 versie gebruitk, een eigen gemaakte foto nog wel (uiteraard ergens vandaan gepikt). Dus dat leek me wel goed zitten, totdat ik `m binnen kreeg en het dus niet om die versie bleek te gaan maar om een Chinese bootleg. Er stonden nota bene Chinese tekens op de hoes, maar die verkoper bleeft bij hoog en laag beweren dat t de originele Amerikaanse versie wasquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:07 schreef SPiDeY. het volgende:
Ja, maar zie het onderscheid er maar eens tussen als ze hem gewoon als regio 1 aanprijzen (zoals het dan inderdaad op de verpakking staat) en het een redelijk hoge prijs heeft. Dus als ze ook nog eens verzuimen te melden dat er Chinese ondertitels op staan om het te herkennen dan ben je snel genaaid, ik ben gelukkig nog maar 1x genaaid in die zin. En maar lekker schijnheilig blijven doenGeld gelukkig ook wel teruggekregen.
Preciesquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat heb ik ook 1 keer gehad, toen ik het 3e seizoen van 24 kocht (R1). Die gast had gewoon het plaatje van de echte regio 1 versie gebruitk, een eigen gemaakte foto nog wel (uiteraard ergens vandaan gepikt). Dus dat leek me wel goed zitten, totdat ik `m binnen kreeg en het dus niet om die versie bleek te gaan maar om een Chinese bootleg. Er stonden nota bene Chinese tekens op de hoes, maar die verkoper bleeft bij hoog en laag beweren dat t de originele Amerikaanse versie was
Gelukkig m`n geld + verzendkosten wel terug gekregen. Zo zie je dat je tegenwoordig niemand kunt vertrouwen![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:20 schreef slindenau het volgende:
Ah, vandaag is mijn Scart > S-Video kabeltje binnengekomen. Nu kan ik eindelijk én de dvd speler én de video aansluiten op onze beamer (zodra deze weer gerepareerd is
).
Waarom hebben beamers gvd geen scart ingang?!
Ik wacht nog heel even met die dvd box. Als ik terug ben uit Amerika, ga ik het misschien nog een keer proberen. Ik wil nu even stoppen met luxe dingen kopen, straks heb ik geen geld meer om in Amerika uit te gevenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:46 schreef FremantleDockers het volgende:
Over die Kill Bill, probeer het hier eens. De eerste paar zijn (obviously) de twee keeps in een kartonnetje, maar vanaf ¤62 is het de box (altijd naar de beschrijving van de verkoper kijken). Of ze internationaal opsturen is verkoper-afhankelijk, je kan altijd een mailtje sturen.
Grappig trouwens, claimen dat het geen bootleg is maar wel gelijk geld terugstorten en je de dvd laten houden. Dan weet je meteen dat het niet kloptte! Als het een echte was had ie hem op z'n minst terug gewild.
Overigens, de echte OOP R1 is ook nog geen ¤50 waard, hoor!
Dat is dus de vraag... is het wel een bootleg? Ik ga hem misschien dit weekend bekijken en zien hoe de kwaliteit is van de dvdquote:
Als het beetje een goeie copie is merk je daar ook niets vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag... is het wel een bootleg? Ik ga hem misschien dit weekend bekijken en zien hoe de kwaliteit is van de dvd
Chinese en Thaise subsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:57 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Als het beetje een goeie copie is merk je daar ook niets van
Maarja, lijkt me vrij duidelijk als er Chinese subs op een R1 titel staan![]()
ik ookquote:
Waarom leren mensen niet dat je referer niet mee hoeft te sturenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:12 schreef Mikkie het volgende:
Waarom leren mensen niet dat Fok geband is bij ImageShack?
Ik heb X-men al 2x gezien in de bios. Woensdag én Donderdagquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vanavond weer eens lekker naar de bios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |