Ja. Zakgeld gekregen.quote:
Voor hoeveel was alles?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Aanschouw mijn nieuwe aanwinst, een 32'' inch LCD TV.![]()
Samsung LE32R72B
[afbeelding]
En ik krijg er binnenkort ook een oranje Fatboy zitzak gratis bij.
Mijn Monster Cable bekabeling die mijn DVD'tjes nog scherper moet laten weergeven.
Monster Cable - MV3CV
[afbeelding]
Ben nog van plan te kopen:
Pioneer DVR-540H-S
[afbeelding]
Ik zit nog te twijfelen of ik deze 32'' inch LCD TV moet omruilen voor de 40'' inch type.
Dat betekent wel +500 euro. Maar ik heb het er wel voor over.![]()
Maar TV kijken en DVD'tjes bekijken krijgt voor mij nu een hele nieuwe betekenis.
Voor de LE32R72B heb ik 1000 euro betaald en dat was mét korting. Monster Cable component-kabel kostte 100 euro. Ik kan aan de 40'' komen voor ongeveer 1600 en ik zit nu in dubio of ik mijn huidige LCD TV moet ruilen voor de 40''.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor hoeveel was alles?
Ik verkoop die spullen vaak. En met name de TV. Vandaag nog verkocht. Ik ben geen Samsung fan, maar dit model is buitengewoonTrouwens, als je meer dan 3 a 4 meter vandaan zit, zou ik zeker voor de 40" gaan
Godallemachtig tering! Hoe en waar krijg je het voor elkaar om die tv voor 1000 te kopen?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor de LE32R72B heb ik 1000 euro betaald en dat was mét korting. Monster Cable component-kabel kostte 100 euro. Ik kan aan de 40'' komen voor ongeveer 1600 en ik zit nu in dubio of ik mijn huidige LCD TV moet ruilen voor de 40''.
quote:i agree with the price, and i agree to pay your money first
before you will send the item to her,i will contact MONEYGRAM
MONEYTRANSFER for your payment,i will make the payment of 1055euro
with the shipment of registered (TPG post) by AIRMAIL,you will send
it to my daughter schooling in nigeria,she need this itm of your and i
want you to send it to her,because am not around in holland
presently,am in new york for a business trip.
send me your name and adress with your account details,so that i
can contact moneygram for your payment immedaitely.
this the address below that you will ship the item to:
Name: lewis Dolapo
Address: No 8 olalekn alabi close iwo road.
City: ibadan
State: oyo state
Zipcode:23402
Country:Nigeria
i will be waiting for your reply immediately.
best regard
Lewis
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:19 schreef Dizer het volgende:
Denk ik mijn laptop te hebben verkocht via Marktplaats..... krijg ik een mail dat ie hem wil, maar of ik Engels spreek.. toen had ik al een idee van... en toen ik hem een mail terug stuurde, kreeg ik weer dit:
[..]
Nouquote:Op maandag 29 mei 2006 22:03 schreef pascalheister het volgende:
yeah foto en video bewerking met een laptop
Pardon. Bedoel natuurlijk 1200 euro. Maar het is algemeen bekend dat grote zaken zoals Expert, It's etc. die krengen verkopen voor een belachelijk hoge winkelprijs, alleen al door je aankoop via internet te doen, kun je wat dat betreft soms al 400 euro besparen.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Godallemachtig tering! Hoe en waar krijg je het voor elkaar om die tv voor 1000 te kopen?
Ik heb hem vandaag voor 1499 verkocht.![]()
De 26" kost bij ons 1099
Ik zit niet bij Expert of It's. Waar ik zit, is veel luxer en is bij ons Samsung het goedkoopste merk dat te vinden isquote:Op maandag 29 mei 2006 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Pardon. Bedoel natuurlijk 1200 euro. Maar het is algemeen bekend dat grote zaken zoals Expert, It's etc. die krengen verkopen voor een belachelijk hoge winkelprijs, alleen al door je aankoop via internet te doen, kun je wat dat betreft soms al 400 euro besparen.
B&O??quote:Op maandag 29 mei 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit niet bij Expert of It's. Waar ik zit, is veel luxer en is bij ons Samsung het goedkoopste merk dat te vinden isMaar wel mooie producten voor mooie prijzen
Maar ik zou voor de 40" gaan
Nopequote:Op maandag 29 mei 2006 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
B&O??
Heb net weer The Office gekeken
Blijft geweldig
Bang & Olufsen?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zit niet bij Expert of It's. Waar ik zit, is veel luxer en is bij ons Samsung het goedkoopste merk dat te vinden isMaar wel mooie producten voor mooie prijzen
Maar ik zou voor de 40" gaan
bodsquote:
quote:U hebt gezocht op bod:
bod (het ~, biedingen)
1 de handeling van bieden
2 geboden som
die staat al een jaar hier in de kast geloof ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:56 schreef Timo20 het volgende:
Vanochtend weer 3 dvdtjes ontvangen
De R3 2 disc versie van BinJip is erg mooi. Nog meer mensen die `m hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |