Yep. In '79 Israel's Milk & Honey met Hallelujah en dit jaar uiteraard Lordi's Rock & Roll Hallelujah.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Halleluja?
Dat is snelquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rory Block
TSE + 1quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
NKOTB!!
Nee, ik was he-le-maal weg van George Michael (in zijn 'Faith'-periode).quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
vast posters van boven haar bedje gehad...
Vast posters van boven zijn bedje gehad...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef peaceman het volgende:
east 17
Ik was na de split van Wham ook weg van die plaat. Nog steeds een aardige plaat trouwens, maar gelukkig heb ik me wel verder ontwikkeld.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, ik was he-le-maal weg van George Michael (in zijn 'Faith'-periode).![]()
Faron Young?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:08 schreef peaceman het volgende:
Originally known as "the Hillbilly Heartthrob" and "the Singing Sheriff,"had one of the longest-running and most popular careers in country music history. Emerging in the early '50s, Young was one of the most popular honky tonkers to appear in the wake of Hank Williams' death, partially because he was able to smooth out some of the grittiest elements of his music.
Da's me te mager, n00bquote:
Dan mag iemand anders 'm proberen in te koppenquote:maar ik ben weg
Oh, toch nogquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zal ik de naam Prefab Sprout ook nog maar even laten vallen dan.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:50 schreef GLO het volgende:
Die dame heeft wel een bekend hoofd, maar verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |